Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Brak wyłączenia umiejętności,


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Na 5tyk

    Godlike

  • Użytkownik

Reputacja: 430
Wszechobecny

  • Postów:1 712
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:PL
Offline

Napisano 13.05.2013 12:31

Siemka. Dzisiaj mam problem z wyłączeniem Niewidki :).

 

Kod z menu:

case 1:
        {
            if(!usedNiewidka[id] && niewidka[id] > 0)
            {
                WlaczNiewidke(id);
                usedNiewidka[id] = true;
                emit_sound(id, CHAN_STATIC, g_sound_stealth, 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
            }
            else
            {
                ColorChat(id, RED, "^x04%s^x01 Niewidzialnosci mozna uzyc raz na runde lub nie masz dostepu!", PREFIX);
            }
        }

Kod włączenia i wyłączenia niewidki:

public WlaczNiewidke(id)
{
    if(niewidka[id] == 0)
    {
        ColorChat(id, GREEN, "%s^x01 Nie masz wykupionej tej umiejetnosci", PREFIX);
        return 1;
    }
    if(usedNiewidka[id])
    {
        ColorChat(id, GREEN, "%s^x01 Juz raz tego uzyles", PREFIX);
        return 1;
    }
    if(!is_user_alive(id))
    {
        ColorChat(id, GREEN, "%s^x01 Musisz byc zywy aby tego uzyc", PREFIX);
        return 1;
    }
    
    set_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 0);
    
    new ile = niewidka[id] * 2.0;
    set_task(ile, "WylaczNiewidke");
    ColorChat(id, GREEN, "^x04%s^x01 Jestes niewidzialny!", PREFIX);
    usedNiewidka[id] = true;
    
    return 0;
}

public WylaczNiewidke(id)
{
        set_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderNormal, 255);
        ColorChat(id, GREEN, "^x04[%s]^x01 Jestes widzialny!", PREFIX);
}

Niewidka włącza się normalnie, ale już nie wyłącza.


  • +
  • -
  • 0

#2 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1 435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 13.05.2013 13:06

set_task(ile, "WylaczNiewidke");
 

na

set_task(ile, "WylaczNiewidke", id)

 

Nie wysyłasz ID gracza z czego domyślnie jest wykonywana funkcja z ID = 0 :)


Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#3 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 939
Master

  • Postów:2 725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 13.05.2013 13:18

Dodatkowo zamień:

new ile = niewidka[id] * 2.0;

na

new Float:ile = niewidka[id] * 2.0;

  • +
  • -
  • 2

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#4 Na 5tyk

    Godlike

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 430
Wszechobecny

  • Postów:1 712
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:PL
Offline

Napisano 13.05.2013 13:19

Dzięki. Łapcie po plusiki.

 

Można zamknąć temat.


  • +
  • -
  • 0

#5 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 13.05.2013 14:45

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, report.png raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych