Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Wprowadzanie danych po wpisaniu komendy


Najlepsza odpowiedź Kot-CSHH , 22.07.2013 20:20

public plugin_init() {
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
    register_clcmd("say /komenda", "cmdKomenda");
    register_clcmd("say_team /komenda", "cmdKomenda");
    register_clcmd("dana", "cmdDana");
}
public cmdKomenda(id) {
    client_cmd(id, "messagemode dana");
}
public cmdDana(id) {
    new dana[64]
    read_args(dana, charsmax(dana));
    client_print(id, print_chat, "Wpisałeś: %s", dana);
}

Chyba o takie coś ci chodziło

Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Ossal

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 20
Życzliwy

  • Postów:273
  • GG:
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 08.05.2013 23:10

Chcę się dowiedzieć jak zrobić "pole tekstowe" do wprowadzania danych. Ma to być tak, wpisuje komende i wyświetla się w prawym górnym rogu "pole tekstowe" jak przy pisaniu "custom kick reason" w reason kickerze, czy też przy zwykłym say'u. No oczywiście jakaś zmienna która to przechowa żebym mógł to wykorzystać dalej. Z góry dzięki :) Pozdrawiam


  • +
  • -
  • 0

#2 GwynBleidD

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 869
Godlike

  • Postów:3 066
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 09.05.2013 00:51

wykonujesz u gracza komendę: messagemode komenda, gdzie do komendy trafi wpisany tekst jako parametr.


  • +
  • -
  • 0

NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
 
1988650.png?theme=dark


#3 Ossal

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 20
Życzliwy

  • Postów:273
  • GG:
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 09.05.2013 09:11

Mniej więcej wiem o co chodzi, ale nie do końca. Proszę, napisz mi przykład :)


  • +
  • -
  • 0

#4 GwynBleidD

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 869
Godlike

  • Postów:3 066
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 09.05.2013 11:15

plugin_init:

register_clcmd("komenda", "cmdKomenda");
register_clcmd("dana", "cmdDana");

 

public cmdKomenda(id) {
    client_cmd(id, "messagemode dana");
}
public cmdDana(id) {
    new dana[64]
    read_args(dana, charsmax(dana));
    client_print(id, print_chat, "Wpisałeś: %s", dana);
}

  • +
  • -
  • 1

NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
 
1988650.png?theme=dark


#5 Ossal

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 20
Życzliwy

  • Postów:273
  • GG:
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 22.07.2013 17:06

@ODKOPUJĘ

Nie działa, coś pokręciłeś. Napisałem tak:

public plugin_init() {
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
    register_clcmd("/komenda", "cmdKomenda");
    register_clcmd("dana", "cmdDana");
}
public cmdKomenda(id) {
    client_cmd(id, "messagemode dana");
}
public cmdDana(id) {
    new dana[64]
    read_args(dana, charsmax(dana));
    client_print(id, print_chat, "Wpisałeś: %s", dana);
}

  • +
  • -
  • 0

#6 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 22.07.2013 20:12

Podany Ci kod jest prawidłowy. Mogę jedynie podejrzewać, że to Ty coś pokręciłeś na podstawie rejestrowania komendy, rozpoczynającej się slashem.

Najczęściej komendy ze slashem rejestruje się na sayu, przypuszczam więc, że pomimo nie podania "say " przed komendą, wpisujesz "/komenda" na sayu, nie otrzymując, słusznie, oczekiwanego rezultatu.

Standardowe "y" (say) bądź "u" (say_team) także jest niczym innym, jak messagemode, wbudowanym w silnik gry, dlatego komendy na sayu wymagają rejestrowania z prefixem "say " lub "say_team ".



#7 Kot-CSHH

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 51
Pomocny

  • Postów:272
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Żory
Offline

Napisano 22.07.2013 20:20   Najlepsza odpowiedź

public plugin_init() {
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
    register_clcmd("say /komenda", "cmdKomenda");
    register_clcmd("say_team /komenda", "cmdKomenda");
    register_clcmd("dana", "cmdDana");
}
public cmdKomenda(id) {
    client_cmd(id, "messagemode dana");
}
public cmdDana(id) {
    new dana[64]
    read_args(dana, charsmax(dana));
    client_print(id, print_chat, "Wpisałeś: %s", dana);
}

Chyba o takie coś ci chodziło


  • +
  • -
  • 2

Zapraszam na najlepszy Surf XP Mod w sieci: 31.186.83.188:27069

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png


#8 Ossal

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 20
Życzliwy

  • Postów:273
  • GG:
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 23.07.2013 22:40

hahaha, nie zobaczyłem, że gośc zjadł "say"... :D

Benio ja to wszystko wiem :D po prostu nie spostrzegłem. Zdarza się  :P

Dzięki wszyskim za pomoc. Pozdrawiam


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych