Chce połączyć dwa itemki o to one :
Item jeden.
Spoiler
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <hamsandwich> #include <diablo_nowe.inc> #define PLUGIN "New Plugin" #define AUTHOR "DarkGL" #define VERSION "1.0" new iRespawn[ 33 ]; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) diablo_register_item( "Amulet Smierci" , 250 ); } public diablo_item_give( id , szRet[] , iLen ){ formatex( szRet , iLen , "1/%i szans do ponownego odrodzenia sie po smierci" , iRespawn[ id ] ) } public diablo_item_reset( id ){ iRespawn[ id ] = 0; } public diablo_item_set_data( id ){ iRespawn[ id ] = random_num( 1 , 3 ); } public diablo_item_info( id , szMessage[] , iLen , bool:bList ){ if( bList ){ formatex( szMessage , iLen , "Masz 1/x szanse do odrodzenia sie po zgonie") } else{ formatex( szMessage , iLen , "Masz 1/%i szanse do odrodzenia sie po zgonie" , iRespawn[ id ] ) } } public diablo_death( iKiller , killerClass , iVictim , victimClass ){ if( iRespawn[ iVictim ] > 0 && random_num( 1 , iRespawn[ iVictim] ) == 1 ){ ExecuteHamB( Ham_CS_RoundRespawn , iVictim ) } } public diablo_upgrade_item( id ){ iRespawn[ id ] -= random_num( -1 , 1 ) } public diablo_copy_item( iFrom , iTo ){ iRespawn[ iTo ] = iRespawn[ iFrom ]; iRespawn[ iFrom ] = 0; }
Item dwa.
Spoiler
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <diablo_nowe.inc> #define PLUGIN "New Plugin" #define AUTHOR "DarkGL" #define VERSION "1.0" new iGrenade[ 33 ]; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) diablo_register_item( "Lina Ognia" , 250 ); } public diablo_item_give( id , szRet[] , iLen ){ formatex( szRet , iLen , "wysysasz %i hp przeciwnikowi" , iGrenade[ id ] ) } public diablo_item_reset( id ){ iGrenade[ id ] = 0; } public diablo_item_set_data( id ){ iGrenade[ id ] = random_num( 3 , 6 ); } public diablo_item_info( id , szMessage[] , iLen , bool:bList ){ if( bList ){ formatex( szMessage , iLen , "Masz 1/x szanse do natychmiastowego zabicia HE") } else{ formatex( szMessage , iLen , "Masz %i szanse do natychmiastowego zabicia HE" , iGrenade[ id ] ) } } public diablo_damage_item_do(iVictim,iAttacker,&Float:fDamage,damageBits){ if( damageBits & (1<<24) && random_num( 1 , iGrenade[ iAttacker ] ) == 1){ fDamage = 9999.0 } } public diablo_upgrade_item( id ){ iGrenade[ id ] -= random_num(-1,1) } public diablo_copy_item( iFrom , iTo ){ iGrenade[ iTo ] = iGrenade[ iFrom ]; iGrenade[ iFrom ] = 0; }
Jak to zrobić, co dodać co usunąć ?
Zrobiłem tak :
Spoiler
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <hamsandwich> #include <diablo_nowe.inc> #define PLUGIN "New Item" #define AUTHOR "FonX" #define VERSION "1.0" new iRespawn[ 33 ]; new iGrenade[ 33 ]; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) diablo_register_item( "Amulet Smierci" , 250 ); } public diablo_item_give( id , szRet[] , iLen ){ formatex( szRet , iLen , "1/%i szans do ponownego odrodzenia sie po smierci" , iRespawn[ id ], iGrenade[ id ] ) } public diablo_item_reset( id ){ iRespawn[ id ], iGrenade[ id ] = random_num( 0 , 1 ); } public diablo_item_set_data( id ){ iRespawn[ id ], iGrenade[ id ] = random_num( 1 , 3 ); } public diablo_item_info( id , szMessage[] , iLen , bool:bList ){ if( bList ){ formatex( szMessage , iLen , "Masz 1/x szanse do odrodzenia sie po zgonie. Masz %i szanse do natychmiastowego zabicia HE") } else{ formatex( szMessage , iLen , "Masz 1/%i szanse do odrodzenia sie po zgonie. Masz %i szanse do natychmiastowego zabicia HE" , iRespawn[ id ], iGrenade[ id ] ) } } public diablo_death( iKiller , killerClass , iVictim , victimClass ){ if( iRespawn[ iVictim ] > 0 && random_num( 1 , iRespawn[ iVictim] ) == 1 ){ ExecuteHamB( Ham_CS_RoundRespawn , iVictim ) } } public diablo_damage_item_do(iVictim,iAttacker,&Float:fDamage,damageBits){ if( damageBits & (1<<24) && random_num( 1 , iGrenade[ iAttacker ] ) == 1){ fDamage = 9999.0 } } public diablo_upgrade_item( id ){ iRespawn[ id ] -= random_num( -1 , 1 ) iGrenade[ id ] -= random_num(-1,1) } public diablo_copy_item( iFrom , iTo ){ iRespawn[ iTo ] = iRespawn[ iFrom ]; iRespawn[ iFrom ] = 0; iGrenade[ iTo ] = iGrenade[ iFrom ]; iGrenade[ iFrom ] = 0; }
Ale wyskakuje mi błąd w
public diablo_item_reset( id ){
iRespawn[ id ], iGrenade[ id ] = random_num( 0 , 1 );
}
public diablo_item_set_data( id ){
iRespawn[ id ], iGrenade[ id ] = random_num( 1 , 3 );
}
Nie wiem jak połączyć te dwie linijki ( chyba chodzi o random_num(0,1);
problem rozwiązany
TEMAT DO ZAMKNIĘCIA