←  Gotowe funkcje

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

entity_set_aim v2

GT Team - zdjęcie GT Team 22.04.2013

Jest to znaleziony przeze mnie stock, który działa na 100%. Piszę ten temat, gdyż entity_set_aim od "poprawionego" kodu DarkGL nie działa mi, lecz 100% pewien jestem, że używam go dobrze. o to kod:
stock entity_set_aim(ent1,ent2,Float:offset2[3],region)
{
	if(!is_valid_ent(ent1) || !is_valid_ent(ent2) || ent1==ent2)
	{
		return 0;
	}
	
	static Float:offset[3]
	offset[0]=offset2[0], offset[1]=offset2[1], offset[2]=offset2[2]
	static Float:ent1origin[3]
	static Float:ent2origin[3]
	static Float:view_angles[3]
	
	entity_get_vector(ent2,EV_VEC_origin,ent2origin)
	
	if(ent1>32) 
		entity_get_vector(ent1,EV_VEC_origin,ent1origin)
	else
	{
		static origin[3]
		get_user_origin(ent1,origin,1)
		IVecFVec(origin,ent1origin)
	}
	
	static bool:player
	static buttons
	
	if(ent2=0.0) 
		x=1
	if(ent2origin[1]>=0.0) 
		y=1
	if(ent2origin[2]>=0.0) 
		z=1
	
	if(ent2origin[0]==0.0) 
		ent2origin[0] = 0.000001
	if(ent2origin[1]==0.0) 
		ent2origin[1] = 0.000001
	if(ent2origin[2]==0.0) 
		ent2origin[2] = 0.000001
	
	ent2origin[0]=floatabs(ent2origin[0])
	ent2origin[1]=floatabs(ent2origin[1])
	ent2origin[2]=floatabs(ent2origin[2])
	
	view_angles[1] = floatatan2(ent2origin[1],ent2origin[0],degrees)
	
	//1=positive 0=negative
	if(x && !y) 
		view_angles[1] = -1 * ( 180 - view_angles[1] )
	if(!x && !y) 
		view_angles[1] = ( 180 - view_angles[1] )
	if(!x && y) 
		view_angles[1] = view_angles[1] = 180 + floatabs(180 - view_angles[1])
	if(x && !y) 
		view_angles[1] = view_angles[1] = 0 - floatabs(-180 - view_angles[1])
	if(!x && !y) 
		view_angles[1] *= -1
	
	while(view_angles[1]>180.0) 
		view_angles[1] -= 180
	while(view_angles[1]<-180.0) 
		view_angles[1] += 180
	if(view_angles[1]==180.0 || view_angles[1]==-180.0) 
		view_angles[1]=-179.999999
	
	view_angles[0] = floatasin(ent2origin[2] / hyp,degrees)
	
	if(z) 
		view_angles[0] *= -1

	entity_set_int(ent1,EV_INT_fixangle,1)
	entity_set_vector(ent1,EV_VEC_v_angle,view_angles)
	entity_set_vector(ent1,EV_VEC_angles,view_angles)
	entity_set_int(ent1,EV_INT_fixangle,1)
	
	return 1;
}
ent1 - ID enta, gracza ent2 - ID enta, gracza Float:offset[3], możemy podać koordynaty odejścia od głownych koordynatów. Kość:
Kość: Jeżeli ent2 jest graczem lub NPC, region może zostać użyty
    Notka: Nie będzie to 100% odwzorowanie kości, lecz starałem się użyć
      dokładnych danych
  0 = Domyślnie ( Na podanego ent'a )
  1 = głowa
  2 = brzuch
  3 = prawie ramie
  4 = lewe ramie
  5 = prawa noga
  6 = lewa noga
Link od źródła: http://pbox.ca/1s2u
Odpowiedz

  • +
  • -
G[o]Q - zdjęcie G[o]Q 22.04.2013


view_angles[1] = view_angles[1] = 0 - floatabs(-180 - view_angles[1])

fakin dżiniys
Odpowiedz

GT Team - zdjęcie GT Team 22.04.2013

? Wiem, że działa bo sprawdzałem, tylko powiedz to po polsku :P

edit:
view_angles[1] = view_angles[1] = 0 - floatabs(-180 - view_angles[1])
no teraz skapłem ...
WTF ?!

aha... v_a[1] jest równe v_a[1] ? co jest nadal równe 0 - [..]

No nie wiem co autor miał na myśli, ale pewnie był na haju :P
Odpowiedz

  • +
  • -
DarkGL - zdjęcie DarkGL 22.04.2013

Mogłeś napisać w tamtym moim temacie sprawdzili byśmy co jest źle i czy napewno używałeś go poprawnie

Odpowiedz

GT Team - zdjęcie GT Team 22.04.2013

O.o To było dawno, lecz nie miałem co robić i napalony jestem, wnerwiłem się, że wprowadzasz* ludzi w bład i musiałem to poprawić dlatego v2.
* wprowadzasz - Określenie dotyczy źle działającego kodu
Odpowiedz

  • +
  • -
DarkGL - zdjęcie DarkGL 22.04.2013

musiałem to poprawić dlatego v2.

 

 

 

nie podpisuj się pod nie swoją pracą.

 

Nadal nie wiem czy stosowałeś mój stock odpowiednio, zapraszam do kontaktu na pw.

Odpowiedz

GT Team - zdjęcie GT Team 22.04.2013

To był sens taki, że napisałem ten temat
Odpowiedz

  • +
  • -
Kiss.my.Ass - zdjęcie Kiss.my.Ass 22.04.2013

Proszę o dopisanie:

Plugin napisany przez DarkGL | Edited : PaTrIcKx

 

Lub coś w tym stylu :)


sebul (22.04.2013 20:23):
Jak to nie jest plugin...
Odpowiedz

GT Team - zdjęcie GT Team 22.04.2013

1. nie plug.
2. nie jego, ani mój kod
3. podalem źródło
4. sea ;)
Odpowiedz