Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

VIP Generator


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
266 odpowiedzi w tym temacie

#101 Lacostii

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 40
Pomocny

  • Postów:172
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 19.12.2012 22:15

Można wiedzieć do czego służy

Integracja z (Gm)AmxBans

bo nie wiem czy zaznaczyć jak używam?

Drugie pytanko, EXP na COD to jest dodatkowy czy jedyny, który VIP otrzyma za zabójstwo?

Co do literówki "Karabiny snajperkie", to nie została ona poprawiona.

Użytkownik Lacostii edytował ten post 19.12.2012 22:22

  • +
  • -
  • 0

Zapraszam na forum Classic-Zone.pl . ;)


#102 speedkill

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 592
Godlike

  • Postów:2 733
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Prudnik
Offline

Napisano 19.12.2012 22:22

Można wiedzieć do czego służy

Integracja z (Gm)AmxBans

bo nie wiem czy zaznaczyć jak używam?

Drugie pytanko, EXP na COD to jest dodatkowy czy jedyny, który VIP otrzyma za zabójstwo?

Dodatkowy exp za zabójstwo otrzyma tylko vip, który zabił danego gracza.

Jeśli używasz adminów w (Gm)AmxBans, to dzięki tej opcji vip będzie działał ;)
  • +
  • -
  • 1

If you can dream it, you can do it.


#103 Gość_21977_*

  • Autor tematu
  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 19.12.2012 22:56

Integracja z (Gm)Amxbans polega na dodaniu kodu
public amxbans_admin_connect(id){
client_authorized(id);
}
Kod ten pozwala na identyfikację vipów ładowanych z opóźnieniem przez (Gm)AmxBans.

#104 sebxx4

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:148
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Urbanowice
Offline

Napisano 20.12.2012 09:16

Ok, za chwile sprawdze.

Powiesz mi tylko do czego jest to menu vipa ?

                                                                                                                   ST_logo.png

 

Zapraszam na sieć serwerów Skill-Town.pl

Wejdź, zagraj, przekonaj się sam !

http://www.skill-town.pl

 


#105 Gość_21977_*

  • Autor tematu
  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 20.12.2012 09:22

To jest menu wyświetlane po spawnie vipom, by mogli wybrać sobie broń
z menu, czyli chyba najbardziej pożądana opcja dodana do generatora vipa.

Można stworzyć do 7 zestawów arsenału, każdy ograniczyć do określonego przedziału rund,
bądź określonego teamu, do tego można ustalić każdemu zestawowi własną cenę oraz nazwę.
Menu nie jest wyświetlane, jeśli nie ma żadnej możliwej opcji do wybrania. Do tego można
ustalić własny tytuł menu, tekst napisu "wyjście", kolor cyferek i tytułu menu broni dla vipa.

#106 sebxx4

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:148
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Urbanowice
Offline

Napisano 20.12.2012 09:35

Ok, dzięki. Przyda się :)

Wyłączyłem tą opcje z magazynkiem i hula :) Żadnych errorów i daje normalnie bronie.

Użytkownik sebxx4 edytował ten post 20.12.2012 09:35

                                                                                                                   ST_logo.png

 

Zapraszam na sieć serwerów Skill-Town.pl

Wejdź, zagraj, przekonaj się sam !

http://www.skill-town.pl

 


#107 speedkill

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 592
Godlike

  • Postów:2 733
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Prudnik
Offline

Napisano 20.12.2012 11:09

Poprawki zostały wgrane na amxx, można śmiało korzystać z dodatku pełen magazynek.

Literówki także zostały poprawione ;)
  • +
  • -
  • 1

If you can dream it, you can do it.


#108 Drev

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: -2
Nowy

  • Postów:25
  • Lokalizacja:Poznań
Offline

Napisano 20.12.2012 15:27

Witam, w generatorze w zakładce "Dodatkowe" jest opcja "Doświadczenie (Diablo by DarkGL)" Czy to również działa na PokeModzie? Bo EXP dodaje się w procentach, gdybym ustawił np 20 % to wtedy VIP dostaje 20 % więcej expa za killa ?

Użytkownik Drev edytował ten post 20.12.2012 15:28

  • +
  • -
  • 0

#109 Luslom

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:1
  • Imię:Romek
  • Lokalizacja:poland
Offline

Napisano 21.12.2012 11:35

U mnie na serwerze po wgraniu nowego vipa z opcja menu po ustawieniu aby menu pojawiało się od 2 rundy to i tak pojawia się od pierwszej mimo iż jest nie aktywna żadna opcja, oraz gdy vip przeżyje rundę z jakąś główną bronią i z menu wybierze inną to ma w trakcie rundy dostępne np ak47 i m4.

Niestety nie mogłem edytować posta wyżej. Proszę jakiegoś modka o scalenie.

Jeszcze menu vipa zamiast pojawiać się od 3-ej rundy(tak jak ustawiłem) pojawia się od rundy 1-ej i wszystkie opcje w nim są nie aktywne.


//edit. Menu vipa pojawia się gdy nie wybierzemy nic innego jak tylko menu vipa:) po dodaniu opcji żeby za każde zabójstwo dodawał +10 hp a za hs +15 hp menu vipa już działa normalnie.
(21.12.2012 12:25):
Potwierdzony błąd.

Typ błędu: Logiczny
Klasyfikacja: Wysoka (4/5)

Do naprawienia w kolejnej wersji.
(21.12.2012 12:28):
Tymczasowy fix:
Każde wystąpienie
if(menu_callback(id, menu, ++num){
zamienić na
if(menu_callback(id, menu, ++num)==ITEM_ENABLED){
(12.03.2013 07:54):
Naprawiono w wersji 7.0

Użytkownik Ojciec Dyrektor edytował ten post 21.12.2012 23:38

  • +
  • -
  • 1

#110 patryk9009

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:78
  • Lokalizacja:Łodz
Offline

Napisano 22.12.2012 14:13

Mam takie pytania a mianowicie.
1.Dalo by rade zrobic + cos xp do pokemoda za runde , badz zabicie czy cokolwiek.
2.Mam taki problem gdyz w menu broni vipa , gdy mam wybor broni i wziąłem M4A1 , to daje mi aka.
3.Nie wiem czemu , ale jak zrobilem zeby od 3 rundy byla mozliwosc dostania broni , mam menu od 1 , ale dopiero od 3 moge wybrac , aczkolwiek wolalbym zeby od 3 pokazywalo menu.

1.Istnieje.
2.Wlasnie dobrze napisalem i nie wiem czemu tak jest :/
3.Dziala :)

Znalazlem , tez pewien problem , mianowicie z colorchat.
gdy jest on dodany , nie mozna scpilowac ponownie vip'a
gdyz jest error:
/tmp/textCeeXxv.sma(2) : fatal error 100: cannot read from file: "colorchat"

Nastepnie jeszcze 1 problem...
Wgralem vip'a na pokemod mam tam max hp 255.
ustawilem zeby za zabicie dawal 10 hp i hs 15.
i gdy kogos sie zabije daje zostawia zawsze 130hp.
Przyklad mam 5hp zabije kogos mam 130hp.
Przyklad2 mam 255 hp zabije kogos mam 130 :/
(22.12.2012 13:55):
1. Jeśli istnieje natyw / forward do dodawanie doświadczenia w Pokemodzie, to możemy dodać.

2. Zwróć uwagę, czy nazwałeś poprawnie wpis w menu.
3. Czyt. post wyżej. W notatce podałem fixa, poprawimy to w następnej wersji.
speedkill (22.12.2012 14:17):
Kompiluj przez kompilator amxx: http://amxx.pl/kompilator
(22.12.2012 14:30):
Jeśli chodzi o kompilację lokalną, potrzebujesz pliku ColorChat.inc do kompilacji, w webkompilatorze taki plik jest, dlatego się kompiluje, u Ciebie zapewne tego pliku nie ma, musisz go pobrać i wgrać do folderu scripting/include.

Odnośnie M4, działa prawidłowo, zwróć uwagę, czy nie zaznaczyłeś przypadkiem broni niżej (AK jest na liście tuż nad M4)

I co do ostatniego, jeśli masz limit 255HP, to należy ustawić 255HP, nie 130. Z limitem 130HP nie dziw się, że ustawi Ci życie na 130HP, skoro taki limit zaznaczyłeś.

  • +
  • -
  • 0

#111 sebxx4

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:148
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Urbanowice
Offline

Napisano 23.12.2012 12:38

Wydaje mi się że jest jeszcze jakiś problem z grawitacją. Otóż jak zaczyna się runda to działa, ale po jakimś czasie przestaje (multijump dalej jest, ale skacze już normalnie). I co runde od nowa. Nie ma żadnych errorów więc raczej nie ma sie do czego zaczepić...

To że taki problem występuje jestem pewien :) Na wcześniejszym generatorze tego nie było. Spróbuje wyłączyć spadochron i dam znać.

No faktycznie, wyłączyłem spadochron i działa. Co z tym kodem ?
(23.12.2012 12:29):
To daj znać, jak będziesz pewien.
Grawitacja może przestać działać poprzez ingerencję innych pluginów, najczęściej spadochronu.
Wystarczy wtedy dodać odpowiedni natyw i problem nie będzie dłużej występować.
speedkill (23.12.2012 13:13):
Zapewne spadochron ustawia domyślną wartość grawitacji.

Użytkownik sebxx4 edytował ten post 23.12.2012 12:19

                                                                                                                   ST_logo.png

 

Zapraszam na sieć serwerów Skill-Town.pl

Wejdź, zagraj, przekonaj się sam !

http://www.skill-town.pl

 


#112 patryk9009

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:78
  • Lokalizacja:Łodz
Offline

Napisano 23.12.2012 17:23

Znalazlem jeszcze taki problem , ze gdy sie zmienia mapa , to nie ma VIP'a , tylko trzeba reconecta zrobic zeby byl , wie ktos dlaczego?
(23.12.2012 20:01):
Zaznacz pole "Integracja z (Gm)AmxBans"

  • +
  • -
  • 0

#113 Droso

    Dawniej HubertTM

  • Support Team

Reputacja: 1 291
Godlike

  • Postów:2 371
  • Steam:steam
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 23.12.2012 21:36

Napisz temat w odpowiednim dziale, twój problem to nie VIP generator,a spadochron. Tylko dokładnie opisz swój problem lub zobacz ten temat: http://amxx.pl/topic...e-z-grawitacja/
  • +
  • -
  • 0

Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!

Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!


#114 patryk9009

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:78
  • Lokalizacja:Łodz
Offline

Napisano 23.12.2012 23:09

Benio , a powiesz mi ktora linijka za to odpowiada ???

Zaznacz pole "Integracja z (Gm)AmxBans"

Bo juz mam gotowego vipa i z 10 razy juz go robilem , wiec tak by szybciej bylo :)
  • +
  • -
  • 0

#115 Drzanas

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 329
Wszechpomocny

  • Postów:1 283
  • Steam:steam
  • Imię:Piotrek
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 23.12.2012 23:17

Benio , a powiesz mi ktora linijka za to odpowiada ???

Zaznacz pole "Integracja z (Gm)AmxBans"

Bo juz mam gotowego vipa i z 10 razy juz go robilem , wiec tak by szybciej bylo :)

Spoiler

  • +
  • -
  • 1

graphic.png


#116 glut

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 954
Master

  • Postów:2 086
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Namysłów
Offline

Napisano 24.12.2012 13:21

Błąd w

public recharge(id){

Klamra przed switch nie potrzebna przez co nie kompiluje się :)

@EDIT

muszę zobaczyć jeszcze raz. Wcześniej miałem coś z broniami nawet nie spojrzałem. Spróbuję znaleźć :)
(24.12.2012 13:33):
Widzisz gdzieś w tej funkcji switcha? :o Bo ja nie.
speedkill (24.12.2012 14:11):
Gdzie Ty widzisz switcha ?

public recharge(id){
	new wid=get_user_weapon(id);
	if(wid){
		new weaponname[32], weid;
		get_weaponname(wid, weaponname, 31);
		weid=find_ent_by_owner(-1, weaponname, id);
		if(weid){
			cs_set_weapon_ammo(weid, clips[wid]);
		}
	}
}

Użytkownik glut1997 edytował ten post 24.12.2012 14:14

  • +
  • -
  • 0

Nie pomagam za darmo na PW/GG/Steam od tego jest forum

 

TP Game + RR

 

Znak rozpoznawczy :coto:


#117 ZizU

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:16
  • Lokalizacja:ZizU
Offline

Napisano 24.12.2012 13:29

Super ten vip generator. Polecam !
  • +
  • -
  • 0
Pomogłem ? daj "+"
Dołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafika

#118 lunatiC.^

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:30
Offline

Napisano 24.12.2012 21:49

Genialne, nie raz z tego korzystalem. Wielki +!
  • +
  • -
  • 0

#119 Ten?yy?

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 22
Życzliwy

  • Postów:145
  • GG:
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Tomaszów Maz.
Offline

Napisano 25.12.2012 15:04

Fajny ten Generator,Tylko prośba ode mnie ,
Żeby jeszcze w ty menu jak się zaznaczy, To żeby była do wybrania
opcja ;Grawitacja i Więcej HP,a nie same Bronie ;/.
(13.03.2013 11:51):
Dodano w wersji 11.0

  • +
  • -
  • 0

Pomogłem  :?:  daj  :plus: !  ;)


#120 susel

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:45
  • Lokalizacja:Pisz
Offline

Napisano 26.12.2012 16:27

Fajnie by było jakby na mapach typu aim/awp nie dostawalo sie granatow i broni .
  • +
  • -
  • 0

b_350_20_385732_224320_33F115_111111.png





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych