Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Zombie Plague 4.3

Kolidowanie Um klas

zombie plague 4.3

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
19 odpowiedzi w tym temacie

#1 ChadaWGW2

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:232
  • Imię:Tomek
  • Lokalizacja:??
Offline

Napisano 13.04.2013 14:07

. Mam jakieś klasy zombie X oraz Y. Obie te klasy mają w kodzie "bind V .....", a pod bindem mają jakieś swoje umiejętności. Czasem (często) dzieje się tak, że u jednej klasy nie działa UM, lub u obydwu naraz (koliduje) Macie pomysł jak zachować obydwa bindy na V, a zarazem by działało?

 


Użytkownik ChadaWGW2 edytował ten post 13.04.2013 14:07


#2 the game

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:56
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 13.04.2013 19:00

register_clcmd("drop" , "Ability" )


#3 ChadaWGW2

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:232
  • Imię:Tomek
  • Lokalizacja:??
Offline

Napisano 13.04.2013 19:53

Gdzie to dodac?

Dostaniesz 10 +



#4 the game

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:56
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 13.04.2013 20:34

register_clcmd("drop" , "Ability" );
drop - czyli klawisz G


Ability - Zdolność zombie która będzie wywoływana klawiszem G (drop)

Użytkownik the game edytował ten post 13.04.2013 20:35


#5 ChadaWGW2

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:232
  • Imię:Tomek
  • Lokalizacja:??
Offline

Napisano 13.04.2013 20:42

Rozumiem i to wkleic w .sma klasy?



#6 Longlin

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:133
  • GG:
  • Lokalizacja:Brzesko
Offline

Napisano 14.04.2013 08:56

Jak znajdziesz register_clmd to się dowiesz :D raczej w klasie ... :D


Pomogę w napisaniu pluginu , edycjach moda -  za darmo na  forum jeśli praca nie przekracza 30-40 minut pracy ;) , większe prace tylko przez GG 4580341 , lub steam:  rezardd ewentualność !!! - skype przemek280597 , przyjmuje również zlecenia płatne.


#7 the game

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:56
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 14.04.2013 10:02

Rozumiem i to wkleic w .sma klasy?


tak, w plugin_init

Użytkownik the game edytował ten post 14.04.2013 10:03


#8 ChadaWGW2

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:232
  • Imię:Tomek
  • Lokalizacja:??
Offline

Napisano 14.04.2013 11:26

Dziekuje dziala.

Mam jeszcze kilka pytan.

Mam takie skrzynki Klik i wypadają z nich bronie.Czasami mam po 3-4 bronie jak ustawic aby mozliwa byla max. 1 ?

I jak ustawic aby po rundzie ludzie nie mieli bronie,tzn. ze znowu pojawia im sie menu wyboru broni.

 

@The game zaraz do dam reszte plusikow bo mi net muli ;P

 



#9 Longlin

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:133
  • GG:
  • Lokalizacja:Brzesko
Offline

Napisano 14.04.2013 11:33

Cvarem :D

Nw jak ty nazwałęś te skrzynke ;c


Pomogę w napisaniu pluginu , edycjach moda -  za darmo na  forum jeśli praca nie przekracza 30-40 minut pracy ;) , większe prace tylko przez GG 4580341 , lub steam:  rezardd ewentualność !!! - skype przemek280597 , przyjmuje również zlecenia płatne.


#10 ChadaWGW2

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:232
  • Imię:Tomek
  • Lokalizacja:??
Offline

Napisano 14.04.2013 12:33

SKrzynka sie nazywa "SupplyBox"

Jakim cvarem i gdzie?



 Dopiero teraz zauwazylem ze jak dodam to co napisal the game to inne klasy tej um nie mają ale ta klasa która kolidowała tez jej nie ma.


Użytkownik ChadaWGW2 edytował ten post 14.04.2013 12:34


#11 the game

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:56
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 14.04.2013 13:04

zp_supplybox_num

#12 ChadaWGW2

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:232
  • Imię:Tomek
  • Lokalizacja:??
Offline

Napisano 14.04.2013 13:31

Gdzie to wklepac? Jaka wartosc?

I jak ustawic aby po rundzie bronie znikały.



#13 Longlin

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:133
  • GG:
  • Lokalizacja:Brzesko
Offline

Napisano 14.04.2013 16:04

najpierw zarejestruj cvar w modzie  register_cvar:"zp_supplybox_num"  tak jak inne cvary są tam wpisane

potem w cvarach zp_supplybox_num "3"

 


Pomogę w napisaniu pluginu , edycjach moda -  za darmo na  forum jeśli praca nie przekracza 30-40 minut pracy ;) , większe prace tylko przez GG 4580341 , lub steam:  rezardd ewentualność !!! - skype przemek280597 , przyjmuje również zlecenia płatne.


#14 ChadaWGW2

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:232
  • Imię:Tomek
  • Lokalizacja:??
Offline

Napisano 14.04.2013 17:35

najpierw zarejestruj cvar w modzie  register_cvar:"zp_supplybox_num"  tak jak inne cvary są tam wpisane

potem w cvarach zp_supplybox_num "3"

 

"3" a nie "1" ??



#15 Longlin

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:133
  • GG:
  • Lokalizacja:Brzesko
Offline

Napisano 14.04.2013 19:02

no to 1 :X i powinno śmigać tak na moją głowę <3 ;d - własnych cvarów nie robiłem , ale wszystko jest na podobnej zasadzie żerżnij z czegoś proste xD


Pomogę w napisaniu pluginu , edycjach moda -  za darmo na  forum jeśli praca nie przekracza 30-40 minut pracy ;) , większe prace tylko przez GG 4580341 , lub steam:  rezardd ewentualność !!! - skype przemek280597 , przyjmuje również zlecenia płatne.


#16 ChadaWGW2

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:232
  • Imię:Tomek
  • Lokalizacja:??
Offline

Napisano 14.04.2013 19:53

Mam jeszcze taki bład z klasą zombie.Ma ona nietoperze które przyciągają ludzi,ale moze je wysylac bardzo duzo i sie bugują

Tu SS

http://www10.speedys...wnload/BLad.png

 

 

Chciałbym aby była mozliwosc wyslania nietoperzy raz na 20 sekund

 

Sma w załączniku.

 

 

 

Załączone pliki


Użytkownik ChadaWGW2 edytował ten post 14.04.2013 19:53


#17 ChadaWGW2

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:232
  • Imię:Tomek
  • Lokalizacja:??
Offline

Napisano 15.04.2013 13:14

Pomoze ktos?



#18 Longlin

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:133
  • GG:
  • Lokalizacja:Brzesko
Offline

Napisano 15.04.2013 13:37

Zmień wartość

0 na 20

 

 

cvar_cooldown = register_cvar("zp_banshee_cooldown", "30.0")

 

 


Pomogę w napisaniu pluginu , edycjach moda -  za darmo na  forum jeśli praca nie przekracza 30-40 minut pracy ;) , większe prace tylko przez GG 4580341 , lub steam:  rezardd ewentualność !!! - skype przemek280597 , przyjmuje również zlecenia płatne.


#19 ChadaWGW2

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:232
  • Imię:Tomek
  • Lokalizacja:??
Offline

Napisano 15.04.2013 14:02

Nie dziala :(



#20 ChadaWGW2

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:232
  • Imię:Tomek
  • Lokalizacja:??
Offline

Napisano 15.04.2013 15:21

Z klasą sobie poradzilem.Tylko teraz jak zrobic aby z tych skrzynek mozna miec v-max 1 bron i jak ustawic zeby usuwaly sie bronie po rundzie.







Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: zombie plague 4.3

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych