Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
[ROZWIĄZANE] Zapis tablicy z broniami
#1
Napisano 09.04.2013 19:12
new const nazwa_broni[][] = {"Brak",
"M4A1",
"AK47",
"AWP",
"FAMAS"
}
i gdzies np. w public respawn powstaje menu z wyborem tych bronii jezeli wybiore M4A1 to moge zapisac bronie[id][1] a do AK47 bronie[id][2]
i np. w public takedamage robie taki if ze jezeli gracz zadaje obraznie z bronie[id][1] (czyli w tym przypadku m4a1) to sie cos wykonuje..
Moje Prace:
[CoD Nowy] Dodatkowy Exp na wybranych mapach > http://cs-24h.eu/index.php?/topic/21-dodatkowy-exp-na-wybranych-mapach/
[Perk] KameHameHa > http://cs-24h.eu/index.php?/topic/108-kamehameha/#entry408
[Perk] Handlarz Smierci > http://cs-24h.eu/index.php?/topic/109-handlarz-smierci/
#2
Napisano 09.04.2013 20:18
DarkGL to mój autorytet.
skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować
#3
Napisano 09.04.2013 20:45
static const g_wpnnames[][] = { "", "weapon_p228", "", "weapon_scout", "weapon_hegrenade", "weapon_xm1014", "weapon_c4", "weapon_mac10",
"weapon_aug", "weapon_smokegrenade", "weapon_elite", "weapon_fiveseven", "weapon_ump45", "weapon_sg550",
"weapon_galil", "weapon_famas", "weapon_usp", "weapon_glock18", "weapon_awp", "weapon_mp5navy", "weapon_m249",
"weapon_m3", "weapon_m4a1", "weapon_tmp", "weapon_g3sg1", "weapon_flashbang", "weapon_deagle", "weapon_sg552",
"weapon_ak47", "weapon_knife", "weapon_p90" }
Lub tablicę jednowymiarową, która zawiera nazwy broni CSW_*
Sell - System Klanów (wojny, top15 etc)
Kontakt GG: 7285018
#4
Napisano 27.04.2013 09:09
1 Frag = kolejna bron
Moje Prace:
[CoD Nowy] Dodatkowy Exp na wybranych mapach > http://cs-24h.eu/index.php?/topic/21-dodatkowy-exp-na-wybranych-mapach/
[Perk] KameHameHa > http://cs-24h.eu/index.php?/topic/108-kamehameha/#entry408
[Perk] Handlarz Smierci > http://cs-24h.eu/index.php?/topic/109-handlarz-smierci/
#5
Napisano 27.04.2013 18:08
Ja bym utworzył tablice z liczbami całkowitymi, taką rozmiaru 33 i co zabójstwo ją zwiększał, potem usuwał dotychczasową broń (jeżeli gracz żyje) i dawał następną z tablicy.
new fragi[33] // to ma być zmienna globalna
// i tu jakieś zdarzenie zabójstwa, może być to event, albo przy użyciu hamsandwich albo czego innego
public to_zdarzenie_zabojstwa(zabojca, trup)
{
fragi[zabojca] ++
strip_user_weapons(zabojca) // trochę lipny sposób, jeżeli masz mapy de_ należałoby zapisywać czy gracz ma bombe
give_weapon(zabojca, "weapon_knife") // tu dajemy nóż bo mu zabraliśmy
give_weapon(zabojca, g_wpnnames[fragi]) // tu dajemy broń
// oczywiście można też lepiej usuwać broń, tu podałem Ci najprostszy ale nie najlepszy sposób, poszukaj tematów z tym
}
Dodatkowo musisz usprawnić swoją tablicę aby nie zawierała pustych elementów jak "".
DarkGL to mój autorytet.
skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować
#6
Napisano 28.04.2013 07:07
Moje Prace:
[CoD Nowy] Dodatkowy Exp na wybranych mapach > http://cs-24h.eu/index.php?/topic/21-dodatkowy-exp-na-wybranych-mapach/
[Perk] KameHameHa > http://cs-24h.eu/index.php?/topic/108-kamehameha/#entry408
[Perk] Handlarz Smierci > http://cs-24h.eu/index.php?/topic/109-handlarz-smierci/
#7
Napisano 28.04.2013 15:43
Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości
#8
Napisano 28.04.2013 18:13
Moje Prace:
[CoD Nowy] Dodatkowy Exp na wybranych mapach > http://cs-24h.eu/index.php?/topic/21-dodatkowy-exp-na-wybranych-mapach/
[Perk] KameHameHa > http://cs-24h.eu/index.php?/topic/108-kamehameha/#entry408
[Perk] Handlarz Smierci > http://cs-24h.eu/index.php?/topic/109-handlarz-smierci/
#9
Napisano 28.04.2013 18:20
Nie do konca bo jest menu z wyborem broni a chcialem zeby co killa dawalo kolejna bron z tablicyAhaa. Czyli ma być tak. Start mapy. Każdy ma glocka. Ktoś zabije kogoś to dostaje nastepną broń ?
Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości
#10
Napisano 28.04.2013 19:44
Moje Prace:
[CoD Nowy] Dodatkowy Exp na wybranych mapach > http://cs-24h.eu/index.php?/topic/21-dodatkowy-exp-na-wybranych-mapach/
[Perk] KameHameHa > http://cs-24h.eu/index.php?/topic/108-kamehameha/#entry408
[Perk] Handlarz Smierci > http://cs-24h.eu/index.php?/topic/109-handlarz-smierci/
#11
Napisano 28.04.2013 20:06
Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości
#12
Napisano 29.04.2013 21:27
Moje Prace:
[CoD Nowy] Dodatkowy Exp na wybranych mapach > http://cs-24h.eu/index.php?/topic/21-dodatkowy-exp-na-wybranych-mapach/
[Perk] KameHameHa > http://cs-24h.eu/index.php?/topic/108-kamehameha/#entry408
[Perk] Handlarz Smierci > http://cs-24h.eu/index.php?/topic/109-handlarz-smierci/
#13 Gość_21977_*
Napisano 30.04.2013 07:14
#include <amxmodx> #include <fun> #include <hamsandwich> #include <StripWeapons> #define IsPlayer(%1) (1<=%1<=maxPlayers) new weapon[33], maxPlayers; static weapons[][]={ "weapon_glock18", // Glock "weapon_elite", // Elites "weapon_mp5navy", // MP5 "weapon_m4a1", // M4A1 "weapon_ak47", // AK47 "weapon_m249", // M249 "weapon_awp", // AWP "weapon_hegrenade", // HE "weapon_knife" // Knife }, weaponsSize; public plugin_init(){ register_plugin("Weapon queue", "1.0", "benio101"); RegisterHam(Ham_Killed, "player", "killed", 1); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "spawned", 1); } public plugin_cfg(){ maxPlayers=get_maxplayers(); weaponsSize=sizeof weapons; } public client_connect(id){ weapon[id]=0; } public killed(vid, kid){ if(IsPlayer(kid) && is_user_alive(kid)){ give_weapon(kid, true); } } public spawned(id){ if(is_user_alive(id)){ give_weapon(id, false); } } public give_weapon(id, bool:lvlup){ StripWeapons(id, Primary); StripWeapons(id, Secondary); StripWeapons(id, Knife); StripWeapons(id, Grenades); if(lvlup){ ++weapon[id]; } give_item(id, weapons[weapon[id]%weaponsSize]); }
#14
Napisano 30.04.2013 17:00
give_item(id, weapons[weapon[id]%weaponsSize]);Po co tutaj modulo ?
Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości
#15
Napisano 30.04.2013 17:25
Żeby nie przekroczyć wielkości tablicy, przecież poziom nie jest nigdzie sprawdzany, tylko ciągle jest dodawana wartość.give_item(id, weapons[weapon[id]%weaponsSize]);Po co tutaj modulo ?
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
#16
Napisano 30.04.2013 17:27
Żeby nie przekroczyć wielkości tablicy, przecież poziom nie jest nigdzie sprawdzany, tylko ciągle jest dodawana wartość.czyli jak tamta wartośc nigdy nie przekroczy wartości WeaponsSize? pytam się, bo pierwszy raz się z takim czymś spotkałem.
Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości
#17
Napisano 30.04.2013 19:15
i zeby do kazdej broni byl tez noz
Użytkownik Yakashi edytował ten post 30.04.2013 19:15
Moje Prace:
[CoD Nowy] Dodatkowy Exp na wybranych mapach > http://cs-24h.eu/index.php?/topic/21-dodatkowy-exp-na-wybranych-mapach/
[Perk] KameHameHa > http://cs-24h.eu/index.php?/topic/108-kamehameha/#entry408
[Perk] Handlarz Smierci > http://cs-24h.eu/index.php?/topic/109-handlarz-smierci/
#18
Napisano 30.04.2013 19:19
Znaczy wartość zmiennej "weapon" przekroczy "weaponssize", ale z tablicy "weapons" nigdy nie będzie pobierana nazwa o indeksie większym od "weaponssize", chyba nie muszę tłumaczyć dlaczego (modulo).Żeby nie przekroczyć wielkości tablicy, przecież poziom nie jest nigdzie sprawdzany, tylko ciągle jest dodawana wartość.czyli jak tamta wartośc nigdy nie przekroczy wartości WeaponsSize? pytam się, bo pierwszy raz się z takim czymś spotkałem.
Mam tylko jedno pytanie, skąd biblioteka stripweapons?
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
#19
Napisano 30.04.2013 19:39
DarkGL to mój autorytet.
skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować
#20
Napisano 03.05.2013 20:34
Moje Prace:
[CoD Nowy] Dodatkowy Exp na wybranych mapach > http://cs-24h.eu/index.php?/topic/21-dodatkowy-exp-na-wybranych-mapach/
[Perk] KameHameHa > http://cs-24h.eu/index.php?/topic/108-kamehameha/#entry408
[Perk] Handlarz Smierci > http://cs-24h.eu/index.php?/topic/109-handlarz-smierci/
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych