Miewam crashe co jakiś czas od ponad półroku w związku z takimi błędami w debug.log
Program terminated with signal 11, Segmentation fault. #0 0xb36d87f9 in CHalfLifeMultiplay::DeathNotice(CBasePlayer *, entvars_s *, entvars_s *) () from /data/xxxxxx/xxxxxx.cs16/cstrike/dlls/cs_i386.so #0 0xb36d87f9 in CHalfLifeMultiplay::DeathNotice(CBasePlayer *, entvars_s *, entvars_s *) () from /data/xxxxxx/xxxxxx.cs16/cstrike/dlls/cs_i386.so #1 0xb3ba97f4 in ?? () Backtrace stopped: previous frame inner to this frame (corrupt stack?)
Jeden wątek już zakładałem kiedyś na ten temat i stwierdziałem, że naprawiłem ten błąd. Niestety, znowu zaczął się pojawiać. Wtedy nikt nie umiał mi pomóc. Czy ktoś chociaż wie od czego taki błąd powstaje i co może być przyczyną jego powstawania?
Użytkownik sebuli edytował ten post 07.04.2013 12:03