Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Tutorial

Natychmiastowe zabicie z danej broniDiabloMod Core 1.1.0 by DarkGL

tutorial

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Kewin. (ZeZ)

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 130
Zaawansowany

  • Postów:465
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kewin
  • Lokalizacja:Zgorzelec
Offline

Napisano 31.03.2013 16:58

Natychmiastowe zabicie z wybranej broni
Przedstawię Wam tutaj jak dodać natychmiastowe zabicie
z wybranej broni dla wybranej klasy
Jest to poradnik dla "DiabloMod Core 1.1.0 by DarkGL"




Instrukcja instalacji dla silnika "DiabloMod Core 1.1.0 by DarkGL"

1. Otwieramy nasz plik .SMA klasy

2. Dopisujemy w include, jeśli nie mamy:

#include <amxmodx>
#include <diablo_nowe.inc>

3. Teraz na przykład po:

public diablo_class_disabled(id){
bKlasa[id] = false;
}

Dajemy:

public diablo_damage_class_do(iVictim,iAttacker,&Float:fDamage,damageBits)
{
if( get_user_weapon( iAttacker ) == CSW_KNIFE && random_num( 1 , 5 ) == 1 )
{
diablo_kill( iVictim , iAttacker , diabloDamageKnife );
}
}

To daje Nam natychmiastowe zabicie z KNIFE, bocase CSW_KNIFE: - zaświadcza z jakiej broni mamy natychmiastowe zabicie (tutaj mamy z NOŻA)random_num( 1 , 5 ) - mówi Nam jaką mamy szanse natychmiastowego zabicie (tutaj mamy szansa 5)4. Zmiana ustawień z jakiej broni i ile zadajemy obrażeń:4.1. Szukamy:
CSW_KNIFE

I zamieniamy na naszą broń, czyli na przykład:

CSW_M4A1

Teraz będziemy mieć dodatkowe obrażenia z M4A1.

4.2. Szukamy

random_num( 1 , 5 )

I zamieniamy na przykład na:

random_num( 1 , 1 )

Teraz będziemy mieć szanse 1/1 na natychmiastowe zabicie

5. Zapisujemy plik .SMA i kompilujemy.

GOTOWE!
  • +
  • -
  • 1

"Wiem, że nic nie wiem!"

...Nie jestem OWIECZKĄ!...

 

Pomagam przy DIABLOMODCORE i CODMOD

 

Pisz konkretnie, inaczej nie odpisze!






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: tutorial

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych