Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Klasa

Proszę o klase Premium Elektryk

klasa

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 IndiosBravos

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:39
  • Lokalizacja:Pomorskie
Offline

Napisano 23.03.2013 01:21

proszę o modyfikacje klasy Premium elektryk

proszę o dodanie 1/2 szansy na oślepienie wroga.
Byłbym wdzieczny za plik amxx

moj stary sma
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <colorchat>

new sprite;
new ilosc_blyskawic[33],poprzednia_blyskawica[33];
new const gszSound[] = "ambience/thunder_clap.wav";

new const nazwa[] = "Premium Elektryk";
new const opis[] = "Ma 2 blyskawice ";
new const bronie = (1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_FLASHBANG);
new const zdrowie = 40;
new const kondycja = 60;
new const inteligencja = 50;
new const wytrzymalosc = 50;

new bool:ma_klase[33];

public plugin_init() {
	register_plugin(nazwa, "1.0", "Enson");
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	
	
	register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
	
	register_event("Damage", "Damage_Wyrzucenie", "b", "2!=0");
}

public plugin_precache()
{
	sprite = precache_model("sprites/lgtning.spr");
	precache_sound(gszSound);
}

public cod_class_enabled(id)
{
	if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_S))
	{
		ColorChat(id, GREY, "[%s] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.", nazwa);
		return COD_STOP;
	}
	ColorChat(id, GREY, "[COD:1500] Klasa %s stworzona przez IndiosBravos.", nazwa);
	ilosc_blyskawic[id] = 2;
	ma_klase[id] = true;
	
	return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
	ma_klase[id] = false;
}

public cod_class_skill_used(id) {
	
	if(!is_user_alive(id)) return PLUGIN_HANDLED;
	
	if(!ilosc_blyskawic[id]) {
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
	new ofiara, body;
	get_user_aiming(id, ofiara, body);
	
	if(is_user_alive(ofiara)){
		if(get_user_team(ofiara) == get_user_team(id)) {
			return PLUGIN_HANDLED;
		}
		
		if(poprzednia_blyskawica[id]+5.0>get_gametime()) {
			client_print(id,print_chat,"Blyskawicy mozesz uzyc raz na 5 sek.");
			return PLUGIN_HANDLED;
		}
		poprzednia_blyskawica[id] = floatround(get_gametime());
		ilosc_blyskawic[id]--;
		
		puscBlyskawice(id, ofiara, 50.0, 0.5);
	}
	return PLUGIN_HANDLED;
}

stock Create_TE_BEAMENTS(startEntity, endEntity, iSprite, startFrame, frameRate, life, width, noise, red, green, blue, alpha, speed) {
	message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY )
	write_byte( TE_BEAMENTS )
	write_short( startEntity )        // start entity
	write_short( endEntity )        // end entity
	write_short( iSprite )            // model
	write_byte( startFrame )        // starting frame
	write_byte( frameRate )            // frame rate
	write_byte( life )                // life
	write_byte( width )                // line width
	write_byte( noise )                // noise amplitude
	write_byte( red )                // red
	write_byte( green )                // green
	write_byte( blue )                // blue
	write_byte( alpha )                // brightness
	write_byte( speed )                // scroll speed
	message_end()
}
puscBlyskawice(id, ofiara, Float:fObrazenia = 55.0, Float:fCzas = 1.0){
	//Obrazenia
	new ent = create_entity("info_target");
	entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "blyskawica");
	cod_inflict_damage(id, ofiara, fObrazenia, 1.0, ent, DMG_SHOCK);
	
	remove_entity(ent);
	
	//Piorun
	Create_TE_BEAMENTS(id, ofiara, sprite, 0, 10, floatround(fCzas*10), 150, 5, 200, 200, 200, 200, 10);
	
	//Dzwiek
	emit_sound(id, CHAN_WEAPON, gszSound, VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
	emit_sound(ofiara, CHAN_WEAPON, gszSound, VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
}


public ResetHUD(id) {
	if(ma_klase[id] == true) {	
		ilosc_blyskawic[id] = 2;
	}

}

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych