Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Bład w kodzie [Miotacz Ognia]


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Kewin. (ZeZ)

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 130
Zaawansowany

  • Postów:465
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kewin
  • Lokalizacja:Zgorzelec
Offline

Napisano 21.03.2013 18:26

Witam.
Korzystajac z tego oto pluginu: http://amxx.pl/topic...-miotacz-ognia/

Zrobilem sobie klase na diablomod core 1.1 by darkgl.
Problem tkwi w kodzie pliku .sma , bo jedna linijka jest bledna, ale nie wiem jak to naprawic.

Linijka brzmi tak:
new iDistance = get_distance_to_line(fOrigin, fOrigin2, fAim)

KOD SMA W ZALACZNIKU.
Temat dalem tutaj, a nie do diablo, poniewaz to nie jest raczej blad w pluginie zwiazany z diablomodem :)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

"Wiem, że nic nie wiem!"

...Nie jestem OWIECZKĄ!...

 

Pomagam przy DIABLOMODCORE i CODMOD

 

Pisz konkretnie, inaczej nie odpisze!


#2 Kawon

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 887
Czempion

  • Postów:5 165
  • Steam:steam
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Dzierzgoń
Offline

Napisano 22.03.2013 14:42

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum

AMX Mod X > Problemy z pluginami

do

Mody > Diablo Mod > Problemy
  • +
  • -
  • 0

DarkGL to mój autorytet.


#3 Kewin. (ZeZ)

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 130
Zaawansowany

  • Postów:465
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kewin
  • Lokalizacja:Zgorzelec
Offline

Napisano 30.03.2013 22:16

Refresh :)

Hahaha :D
Już chyba z 5raz się nabrałem na to, że błedy wyskakują przez brzydkie ustawienie kodu.
Wystarczy je wyprostować/wyrównać poprzez TextFX :)

/Close.
  • +
  • -
  • 0

"Wiem, że nic nie wiem!"

...Nie jestem OWIECZKĄ!...

 

Pomagam przy DIABLOMODCORE i CODMOD

 

Pisz konkretnie, inaczej nie odpisze!


#4 Kawon

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 887
Czempion

  • Postów:5 165
  • Steam:steam
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Dzierzgoń
Offline

Napisano 30.03.2013 22:22

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Temat zamknięty na prośbę użytkownika.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0

DarkGL to mój autorytet.





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych