Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
#1
Napisano 20.03.2013 15:13
Nazwa: Ninja
Inteligencja: 0
Zdrowie: 10
Wytrzymałość: 0
Kondycja:25
Bronie: Deagle, usp/glock18 flashegrande
Umiejętności: 85% Niewidzialności 1/3 z kosy, zmniejszona grawitacja
Nazwa: Marynarz
Inteligencja: 0
Zdrowie:40
Wytrzymałość: 5
Kondycja: - 15
Bronie: M4A1 usp/glock18 i wszystkie granaty
Umiejętności: Brak
Nazwa: Major
Inteligencja: 0
Zdrowie: 20
Wytrzymałość: 10
Kondycja: 5
Bronie: AWP, P90, usp/glock18
Umiejętności: 1/3 AWP, podwójny skok
Nazwa: Porucznik
Inteligencja: 5
Zdrowie: 50
Wytrzymałość: 15
Kondycja: -30
Bronie: XM 1014, M249, usp/glock18
Umiejętności: Za każde zabójstwo pełny magazynek
Nazwa: Podporucznik
Inteligencja: 0
Zdrowie: 25
Wytrzymałość: 15
Kondycja: 10
Bronie: AWP, usp/glock18
Umiejętności: 1/2 -1/5 na natychmiastowe zabice. zdolność zamrażania po strzale na 3 sekundy
Nazwa: Kucacz
Inteligencja: 10
Zdrowie: 30
Wytrzymałość: 5
Kondycja: 5
Bronie: M3, deagle, usp/glock18, smokegrande
Umiejętności: 1/3 z M3, jak kuca na nożu jest niewidoczny w 90%
Nazwa: Cichociemny
Inteligencja: 0
Zdrowie: 30
Wytrzymałość: 0
Kondycja: 50
Bronie: p228, mp5navy, usp/glock18
Umiejętności: Brak
Nazwa: Medyk
Inteligencja: 5
Zdrowie: 30
Wytrzymałość: 0
Kondycja: 15
Bronie: sg552
Umiejętności: Posiada 2 apteczki
Nazwa: Szpieg
Inteligencja: 0
Zdrowie: 25
Wytrzymałość: 5
Kondycja:5
Bronie: Gail, usp/glock18 flashegrande
Umiejętności: 1/2-1/4 szansa na pojawienie się u wroga na respie
Nazwa: Kamikadze
Inteligencja: 0
Zdrowie:0
Wytrzymałość: 15
Kondycja: 60
Bronie: TMP, usp/glock18
Umiejętności: 1/1 z kosy
Nazwa: Podoficer
Inteligencja: 0
Zdrowie: 20
Wytrzymałość: 5
Kondycja:0
Bronie: AK47, deagle, usp/glock18
Umiejętności: Posiada 1 rakietę
Nazwa: Starszy Szeregowy
Inteligencja: 0
Zdrowie: 15
Wytrzymałość: 0
Kondycja: 5
Bronie: AK47, usp/glock18
Umiejętności: Ma wbudowany ogranicznik rozrzutu
Nazwa: Szeregowy
Inteligencja: 0
Zdrowie: 25
Wytrzymałość: 5
Kondycja: 0
Bronie: M4A1, usp/glock18, posiada wszystkie granaty
Umiejętności: Posiada 1 rakietę
Nazwa: Famaster
Inteligencja: 0
Zdrowie: 30
Wytrzymałość: 5
Kondycja: -10
Bronie:Famas, deagle, usp/glock18. smokegrande, falshegrande
Umiejętności: 1/20 z Famasa na natychmiastowe zabicie
Nazwa: Yakuza
Inteligencja: 0
Zdrowie: 25
Wytrzymałość: 5
Kondycja: 15
Bronie: Posiada UZI, usp/glock18, wszystkie granaty
Umiejętności: 1/30 na natychmiastowe zabicie z UZI
Nazwa: Talib
Inteligencja: 0
Zdrowie: 20
Wytrzymałość: 5
Kondycja: 20
Bronie: Deagle, usp/glock18
Umiejętności: 1/7 na natychmiastowe zabicie z deagle.
Nazwa: Nożownik
Inteligencja: 0
Zdrowie: 30
Wytrzymałość: 10
Kondycja: 50
Bronie: deagle, usp/glock18, smokegrande, falshegrande
Umiejętności: 1/1 z kosy
Nazwa: Jednostak Specjalna
Inteligencja: 5
Zdrowie: 15
Wytrzymałość: 5
Kondycja: 5
Bronie: AUG, usp/glock18, HE
Umiejętności: Posiada 1 rakietę
Nazwa: Snajper
Inteligencja: 5
Zdrowie: 15
Wytrzymałość: 15
Kondycja:0
Bronie: AWP, usp/glock18, deagle
Umiejętności: 1/2 z AWP
Nazwa: Elektryk
Inteligencja: 5
Zdrowie: 20
Wytrzymałość: 15
Kondycja: 5
Bronie: Posiada Krowę, deagle ,usp/glock18
Umiejętności: Posiada 2 błyskawice
Nazwa: Kozak
Inteligencja: 0
Zdrowie: 20
Wytrzymałość: 10
Kondycja: 5
Bronie: M4A1, usp/glock18, HE
Umiejętności: 1/8 z HE, +10 DMG z M4A1
Nazwa: Amadeusz
Inteligencja:5
Zdrowie:15
Wytrzymałość: 15
Kondycja:15
Bronie: mp5navy, usp/glock18
Umiejętności: +5 DMG z MP5
Nazwa: Kameleon
Inteligencja:0
Zdrowie:25
Wytrzymałość: 5
Kondycja: 10
Bronie: M4A1, AK47, usp/glock18
Umiejętności: Z AK47 ubranie TT Z M4A1 ubranie CT
Nazwa: Wsparcie ogniowe
Inteligencja: 5
Zdrowie: 20
Wytrzymałość: 0
Kondycja:0
Bronie: mp5navy, usp/glock18
Umiejętności: Posiada 2 rakiety
Nazwa: Strzelec Wsparcia
Inteligencja: 0
Zdrowie: 30
Wytrzymałość: 5
Kondycja: 10
Bronie: Gail, fiveseven, HE
Umiejętności: Posiada 1 minę
Klasy premium
Nazwa: Towarzysz
Inteligencja: 0
Zdrowie: 35
Wytrzymałość:
Kondycja: 40
Bronie: Scout, elite, usp/glock18
Umiejętności: 1/2 z Scouta, cicho biega
Nazwa: AlKaida
Inteligencja: 0
Zdrowie: 30
Wytrzymałość: 0
Kondycja:25
Bronie: AK47, usp/glock18
Umiejętności:Ciche kroki, 1/5 z HE, 1 rakieta
Nazwa: Admirał
Inteligencja: 0
Zdrowie: 50
Wytrzymałość: 5
Kondycja: 20
Bronie: Famas, usp/glock18
Umiejętności: Za zabójstwo pełny magazynek i 15 HP. podwójny skok
Nazwa: Glocker
Inteligencja:- 10
Zdrowie: 70
Wytrzymałość: 0
Kondycja: 50
Bronie: usp/glock18
Umiejętności: 1/5 na natychmiastowe zabicie z glocka lub usp
Nazwa: Terminator
Inteligencja: 10
Zdrowie: 30
Wytrzymałość: 0
Kondycja: 20
Bronie: AWP, M4A1, usp/glock18
Umiejętności:
Nazwa: Generał Dywizji
Inteligencja:0
Zdrowie: 25
Wytrzymałość: 5
Kondycja: 15
Bronie: AK47, fiveseven, usp/glock18, HE
Umiejętności: Posiada dwa duszki
Nazwa: Profesjonalista
Inteligencja:0
Zdrowie: 15
Wytrzymałość: 0
Kondycja:5
Bronie: Dualki, usp/glock18
Umiejętności: Podwójne obrażenia z dualów
Nazwa:Kapral
Inteligencja:0
Zdrowie: 30
Wytrzymałość: 5
Kondycja:5
Bronie: AK47, M4A1 usp/glock18
Umiejętności: 1/30 z M4A1 i AK47 1 rakieta
#2
Napisano 20.03.2013 15:22
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <engine> #include <hamsandwich> #include <fun> new const nazwa[] = "Strzelec Wsparcia"; new const opis[] = "Posiada 1 minę"; new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_FIVESEVEN)|(1<<CSW_GALIL); new const zdrowie = 30; new const kondycja = 10; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 5; new const modelMiny[] = "models/QTM_CodMod/mine.mdl" new sprite_blast_miny; new ilosc_min_gracza[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_touch("mine", "player", "DotykMiny"); register_event("HLTV", "NowaRunda_Miny", "a", "1=0", "2=0"); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Miny", 1); } public plugin_precache() { precache_model(modelMiny); sprite_blast_miny = precache_model("sprites/dexplo.spr"); } public client_disconnect(id) { new entMiny = find_ent_by_class(0, "mine"); while(entMiny > 0) { if(entity_get_edict(entMiny, EV_ENT_owner) == id) remove_entity(entMiny); entMiny = find_ent_by_class(entMiny, "mine"); } } public cod_class_enabled(id) { ilosc_min_gracza[id] = 1; give_item(id, "weapon_hegrenade"); } public cod_class_skill_used(id) { if (!ilosc_min_gracza[id]) { client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie miny!"); } else { ilosc_min_gracza[id]--; new Float:origin[3]; entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin); new ent = create_entity("info_target"); entity_set_string(ent ,EV_SZ_classname, "mine"); entity_set_edict(ent ,EV_ENT_owner, id); entity_set_int(ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_TOSS); entity_set_origin(ent, origin); entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX); entity_set_model(ent, modelMiny); entity_set_size(ent,Float:{-16.0,-16.0,0.0},Float:{16.0,16.0,2.0}); drop_to_floor(ent); set_rendering(ent,kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransTexture,50); } } public fwSpawn_Miny(id) { if(is_user_alive(id)) ilosc_min_gracza[id] = 1; } public DotykMiny(ent, id) { if(!is_valid_ent(ent)) return; new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner); if (get_user_team(attacker) != get_user_team(id)) { new Float:fOrigin[3]; entity_get_vector( ent, EV_VEC_origin, fOrigin); new iOrigin[3]; for(new i=0;i<3;i++) iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]); message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin); write_byte(TE_EXPLOSION); write_coord(iOrigin[0]); write_coord(iOrigin[1]); write_coord(iOrigin[2]); write_short(sprite_blast_miny); write_byte(32); write_byte(20); write_byte(0); message_end(); new entlist[33]; new numfound = find_sphere_class(ent,"player", 90.0 ,entlist, 32); for (new i=0; i < numfound; i++) { new pid = entlist[i]; if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid)) continue; cod_inflict_damage(attacker, pid, 70.0, 0.8, ent, (1<<24)); } remove_entity(ent); } } public NowaRunda_Miny() { new entMiny = find_ent_by_class(-1, "mine"); while(entMiny > 0) { remove_entity(entMiny); entMiny = find_ent_by_class(entMiny, "mine"); } }
Ponad połowe klas sobie możesz tutaj zrobić . http://amxx.pl/generator-klas/
#3
Napisano 20.03.2013 15:25
#4
Napisano 20.03.2013 15:32
Ninja
Major
Porucznik
Zaraz zrobie kolejne
Mam do sprzedania pluginy AMXX pod serwery typu, JB, ONLY DD2, ZOMBIE, COD MOD, DR i inne...
Jeżeli jesteś zainteresowany(a), napisz na PW lub GG 42384104
#5
Napisano 20.03.2013 15:45
Ten temat został przeniesiony z forum
Mody > Call of Duty Mod > Prośby o modyfikacje silników/klas/perków
do
Mody > Call of Duty Mod > Prośby o Klase/Perk
DarkGL to mój autorytet.
#6
Napisano 20.03.2013 15:45
Załączone pliki
#7
Napisano 20.03.2013 15:48
#8
Napisano 20.03.2013 15:50
codclass_Major.sma 1,87 KB 21 Ilość pobrań
codclass_Major.amxx
Marynarz
codclass_Marynarz.sma 916 bajtów 17 Ilość pobrań
codclass_Marynarz.amxx
Ninja
codclass_Ninja.sma 1,87 KB 16 Ilość pobrań
codclass_Ninja.amxx
Porucznik
codclass_Porucznik.sma 1,16 KB 13 Ilość pobrań
codclass_Porucznik.amxx
Kamikadze
codclass_Kamikadze.sma 1,37 KB 11 Ilość pobrań
codclass_Kamikadze.amxx
Później ci jeszcze zrobię, jak będzie potrzeba
Mam do sprzedania pluginy AMXX pod serwery typu, JB, ONLY DD2, ZOMBIE, COD MOD, DR i inne...
Jeżeli jesteś zainteresowany(a), napisz na PW lub GG 42384104
#9
Napisano 21.03.2013 17:50
#10
Napisano 24.03.2013 18:44
#include
#include
#include
new const nazwa[] = "Marynarz";
new const opis[] = "85% Niewidzialności 1/3 z kosy, zmniejszona grawitacja";
new const bronie = (1
Użytkownik Koksiu edytował ten post 24.03.2013 18:49
#11
Napisano 24.03.2013 20:35
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team
codclass_Porucznik.sma(46) : error 017: undefined symbol "max_clip"
codclass_Porucznik.sma(46) : warning 215: expression has no effect
codclass_Porucznik.sma(46) : error 001: expected token: ";", but found "]"
codclass_Porucznik.sma(46) : error 029: invalid expression, assumed zero
codclass_Porucznik.sma(46) : fatal error 107: too many error messages on one line
Compilation aborted.
4 Errors.
Może mi ktoś powiedzieć czemu?
Pytam się tu od razu by nie zasmiecac forum tematami.
_______________________________________________
łap cichociemnego
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
new const nazwa[] = "Cichociemny";
new const opis[] = "Brak";
new const bronie = (1<<CSW_P228)|(1<<CSW_USP)|(1<<CSW_MP5NAVY);
new const zdrowie = 30;
new const kondycja = 50;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}
Użytkownik lolxd edytował ten post 24.03.2013 20:43
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Klasa
CoD Nowy
Moc Medyka - problemPugin mocmedyka włącza się w klasie w której nie powinien Napisany przez scythe1 , 09.02.2023 cod nowy, mocmedyka, codnowy i 1 więcej |
|
|
|||
|
Klasa
[ROZWIĄZANE] poźba o klase odrodzenieNapisany przez Anonimowy09 , 03.02.2023 klasa |
|
|
||
Klasa
Poszukuje KlasNapisany przez Aquamarina , 03.01.2023 klasa |
|
|
|||
|
Klasa
[KOSZ] klasaklasa Napisany przez Anonimowy09 , 30.12.2022 klasa |
|
|
||
|
Klasa
[KOSZ] klasaklasa Napisany przez Anonimowy09 , 30.12.2022 klasa |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych