Mój problem polega na tym że nie mogę skompilować pluginu, ponieważ wyskakuje błąd ("Error: Undefined symbol "ma_perk" on line 73") lini 73 , poniżej kod sma:
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <engine> #include <hamsandwich> #include <fun> #define DMG_BULLET (1<<1) new const nazwa[] = "(Premium) Wirus"; new const opis[] = "Posiada tylko 1 hp, jest calkowicie niewidoczny, 1/1 z noża i zwiekszona grawitacje."; new const bronie = 0; new const zdrowie = 0; new const kondycja = 100; new const inteligencja = 1; new const wytrzymalosc = 1; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1); register_event("Health", "Health", "be") RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public cod_class_enabled(id) { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 0); entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 400.0/800.0); ma_klase[id] = true; set_user_health(id, 1); //cyfra jeden ustala hp na start set_user_footsteps(id, 1); } public cod_class_disabled(id) { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0); ma_klase[id] = false; set_user_footsteps(id, 0); } public fwSpawn_Grawitacja(id) { if(ma_klase[id]) entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 400.0/800.0); } public Health(id) { if(ma_klase[id] && is_user_alive(id) && read_data(1) > 1) { set_user_health(id, 1); //Tutaj cyfra 1, także ustala hp } } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_perk[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; }
Użytkownik akon edytował ten post 16.03.2013 21:25