Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Diablo Mod By Stachuu? :D edit by 0ne.

diablo mod by stachuu?? :d edit 0ne.

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
103 odpowiedzi w tym temacie

#21 Warjat

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 25
Życzliwy

  • Postów:193
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 01.04.2013 11:07

Przepraszam ale nie mogłem edytować moderator może połączyć moje posty

Nadal jest bug z kuszą zadaje dużo dmg na 28 pkt inteligencji zadaje 180 DMG a nawet i czasami więcej bez ładowania // kusza zadaje losowe dmg bez ładowania
  • +
  • -
  • 0

#22 he1st

    Diablo Mody i te sprawy ;3

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 132
Zaawansowany

  • Postów:357
  • GG:
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Legionowo
Offline

Napisano 01.04.2013 11:10

diablomod_items.inc nie jest potrzebny :P

Po prostu /daj nie działa i zostało.;

Tak zmieniasz w przedziale 1,2000 (gdzie 1 -min exp 2000 - max exp)

DMG kuszy zmieniasz w:
Spoiler


a jej szybkość:
Spoiler

Użytkownik !_0ne_! edytował ten post 01.04.2013 11:16

  • +
  • -
  • 1

b_350_20_000000_000000_FFFFFF_DA0707.png
b_350_20_000000_000000_FFFFFF_DA0707.png


#23 Warjat

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 25
Życzliwy

  • Postów:193
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 01.04.2013 11:31

Dołączona grafika

Bo nie wiem czy to jest bug czy nie ale legionistą koleś strzela z kuszy jak z broni strzał za strzałem bez przerwy i ma 100 inta czyli max

// newFloat:fDamage = player_intelligence[kid]*4.0+ random_num(60,100)+ power_bolt[kid]// TUTAJ ZMIENIASZ DMG // tutaj jest że zabiera dmg 60 na 100 hp ?

random_num(60,100) zmieniłem na random_num(50,130) i kusza raz zabiera 59 dmg a raz 101

Użytkownik Warjat edytował ten post 01.04.2013 11:54

  • +
  • -
  • 0

#24 he1st

    Diablo Mody i te sprawy ;3

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 132
Zaawansowany

  • Postów:357
  • GG:
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Legionowo
Offline

Napisano 01.04.2013 11:49

Przy 100 inta:

100*4.0 + (losowo 60,100) + power_bolt (czyli 30*x dmg)

Czyli:
100*4.0 + 60 + 30 = 490
jeśli gracz, w którego trafiasz ma 100 zręczności to kusza zabierze mu:

100*4.0 + 100 + 30 = 530 : 2 czyli 265, bo 2 punkty to 1% odporności

PS. Załącznik wrzuć do scripting/include i skompiluj lokalnie.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1

b_350_20_000000_000000_FFFFFF_DA0707.png
b_350_20_000000_000000_FFFFFF_DA0707.png


#25 _Gagarin_

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:81
  • Lokalizacja:POLSKA
Offline

Napisano 01.04.2013 11:52

nie da sie lokalnie wgralem to i blad teraz:


nvault_util
  • +
  • -
  • 0

#26 Warjat

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 25
Życzliwy

  • Postów:193
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 01.04.2013 11:55

nie da sie lokalnie wgralem to i blad teraz:


nvault_util

Masz w załączniku nie tylko do diablo

@ Do autora
[quote name='!_0ne_!' timestamp='1364813341' post='530484']
Przy 100 inta:
100*4.0 + (losowo 60,100) + power_bolt (czyli 30*x dmg)
Czyli:
100*4.0 + 60 + 30 = 490
jeśli gracz, w którego trafiasz ma 100 zręczności to kusza zabierze mu:
100*4.0 + 100 + 30 = 530 : 2 czyli 265, bo 2 punkty to 1% odporności
PS. Załącznik wrzuć do scripting/include i skompiluj lokalnie.
[/quote]
to jak mam zmienić że na początku przy 1 lvl itp bez inta zadaje powiedzmy stałe 50 dmg i + inta czyli 2 pkt = 1 pkt więcej czyli 52 dmg zabiera itp

Załączone pliki


Użytkownik Warjat edytował ten post 01.04.2013 11:57

  • +
  • -
  • 1

#27 _Gagarin_

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:81
  • Lokalizacja:POLSKA
Offline

Napisano 01.04.2013 12:22

nie dzialaja moce

merial - piorun
  • +
  • -
  • 0

#28 dziobax

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:145
  • GG:
  • Imię:Przemek
  • Lokalizacja:Piotrków Trybunalski
Offline

Napisano 01.04.2013 12:33

duzo rzeczy nie dziala w tym diablo, wiele rzeczy pobugowane :< zapewne kolejna wersja niepełnego diablo
  • +
  • -
  • 0

b_350_20_000000_133807_FFFFFF_000000.png

188.165.19.26:27716
b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png

213.189.52.228:27416

b_350_20_AE2424_FFFFFF_100B99_000000.png

5.196.210.218:10094


#29 Warjat

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 25
Życzliwy

  • Postów:193
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 01.04.2013 12:34

nie dzialaja moce

merial - piorun

Wql jest błąd z dodawaniem itemów , zabijesz osobę o nie dostajesz itemku chodź masz Brak[250]
  • +
  • -
  • 0

#30 _Gagarin_

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:81
  • Lokalizacja:POLSKA
Offline

Napisano 01.04.2013 12:51

bug na bugu nie polecam .
  • +
  • -
  • 0

#31 Warjat

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 25
Życzliwy

  • Postów:193
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 01.04.2013 13:18

bug na bugu nie polecam .

Ciesz się że wql udostępnił paczkę i sam jesteś zbugowany jak masz paczkę z 1 postu to występują bugi przed chwilą testowałem i nie zauważyłem jakiś bugów ! i autor przynajmniej interesuje się paczką i ulepsza a znając życie będziesz z niej korzystał !

@ Autor

L 04/01/2013 - 14:35:18: [MySQL] Invalid column: -1
L 04/01/2013 - 14:35:18: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "newdiablo.amxx")
L 04/01/2013 - 14:35:18: [AMXX] Run time error 10: native error (native "SQL_ReadResult")
L 04/01/2013 - 14:35:18: [AMXX] [0] newdiablo.sma::Load_xp_handle (line 1057)
1057 = mana_gracza[id] = SQL_ReadResult(Query,SQL_FieldNameToNum(Query,"man"))

Help me ;d

Użytkownik Warjat edytował ten post 01.04.2013 13:43

  • +
  • -
  • 0

#32 he1st

    Diablo Mody i te sprawy ;3

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 132
Zaawansowany

  • Postów:357
  • GG:
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Legionowo
Offline

Napisano 01.04.2013 15:01

usuń starą bazę i zrób nową, bo masz braki w kolumnach. :D

@EDIT DO PANÓW/PAŃ WYŻEJ

Jeśli nie dostaliście itemu to znaczy, że albo dostaliście artefakt(jeśli go macie to była szansa), albo dostaliście 4000 expa za Wu Du potrzebne do ósmego questa.

PS. U barda i meriala moce są na noz + r

PS2. Ten diablo to nie jest jakiś pier**lony (sory za słownictwo) gotowiec. Czego ja nie zauważę to nie poprawię -.- Grałem wszystkimi klasami i nie znalazłem problemów. Jak je znajdziecie to napiszcie tu i tu jest błąd, a tu i tu nie liczy tego. Bo teraz to sam nie wiem co mam naprawić, a co nie -.-

Użytkownik !_0ne_! edytował ten post 01.04.2013 15:08

  • +
  • -
  • 3

b_350_20_000000_000000_FFFFFF_DA0707.png
b_350_20_000000_000000_FFFFFF_DA0707.png


#33 _Gagarin_

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:81
  • Lokalizacja:POLSKA
Offline

Napisano 01.04.2013 19:53

sory ale mam z ostatniego postu i nowa baze mialem

bugi jakie byly ?

brak pioruna?
stalker 100 hp ?? spoko

i inne


paczka byla juz w necie dawno i nie jestes autorem jej ? [edytowana przez kogos innego - moze cos tam dodales i tyle ]
:]


HUD na pol ekranu ^^
  • +
  • -
  • 0

#34 Warjat

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 25
Życzliwy

  • Postów:193
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 02.04.2013 07:00

sory ale mam z ostatniego postu i nowa baze mialem

bugi jakie byly ?

brak pioruna?
stalker 100 hp ?? spoko

i inne


paczka byla juz w necie dawno i nie jestes autorem jej ? [edytowana przez kogos innego - moze cos tam dodales i tyle ]
:]


HUD na pol ekranu ^^

Może jesteś nierozgarnięty i czekasz na pro gotowca i tylko wkleisz pliki i będziesz miał serwer + graczy + zarobki , mylisz się to także jest ciężka praca ogarnąć serwer bo raz ci się będzie crashował 2 raz musisz edytować sam silnik żeby wiedzieć co w nim jest i czego szukać
po 2 to jest napisane w tematcie :
Diablo Mod By Stachuu? :D edit by 0ne.

Nie wiem czy jesteś ślepy czy potrzeba tobie denek od słoika

// All z kusza naprawiłem :) zmniejszyłem dmg trochę i jest idealnie każdy 1 int zadaje więcej dmg jak jest w statystyce
// błąd z sql także naprawiony
// LvL gidli jest od 80 lvl (jak ktoś by szukał do zmiany)
public zrob_gildie(id)
{
if(player_lvl[id] < 80){ // Zmienne powiedzmy 20/30 jak było w przed aktualizacją (btw u mnie jest naprawdę slow exp)
  ColorChat(id,GREEN,"[GIDLIA]^x01 Aby zalozyc wlasna Gildie musisz miec co najmniej 30 LVL na dowolnej klasie")
  return PLUGIN_HANDLED
}
Piszę to bo może komuś się przyda.

HUD na pol ekranu ^^

To sobie go edytuj wystarczy poszukać set_hudmessage
set_hudmessage(255, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 6.0, 1.0);

if(c_longjump[id] != 1) {
  show_hudmessage(id, "Klasa: %s^nLevel: %i (%0.0f%s)^nItem: %s[%i]^nGildia: %s^nArtefakt: %s^nMana: %i", Race[player_class[id]],
  player_lvl[id],perc, "%",player_item_name[id],item_durability[id],nazwa_gildi[id],artefakt_info[player_artefakt[id]],mana_gracza[id]);
}
else {
  show_hudmessage(id, "Klasa: %s^nLevel: %i (%0.0f%s)^nSkoki: %i/%i^nItem: %s[%i]^nGildia: %s^nArtefakt: %s^nMana: %i", Race[player_class[id]],
  player_lvl[id],perc, "%",JumpsLeft[id], JumpsMax[id], player_item_name[id],item_durability[id],nazwa_gildi[id],artefakt_info[player_artefakt[id]],mana_gracza[id]);
}
Myślę że się przyda.
  • +
  • -
  • 2

#35 Stachuu :D ??

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 237
Wszechwidzący

  • Postów:476
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Karsznice
Offline

Napisano 03.04.2013 22:08

+ za wszystkie poprawy
  • +
  • -
  • 0

#36 kuxnickix

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:69
  • Lokalizacja:LJA
Offline

Napisano 04.04.2013 15:12

Mógłbyś osłabić troche klasy premium? Bo one są za dobre.. Wystarczy, że kupisz sobie premium i wszystkie fragi twoje ..
  • +
  • -
  • 0

#37 Vergilt1

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:5
  • Lokalizacja:Wrocek
Offline

Napisano 05.04.2013 08:13

Za szybki exp.. Ziomek w 1 dzien 70 level wbil. Testowales to w ogóle ?

#38 Warjat

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 25
Życzliwy

  • Postów:193
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 05.04.2013 13:00

Mógłbyś osłabić troche klasy premium? Bo one są za dobre.. Wystarczy, że kupisz sobie premium i wszystkie fragi twoje ..

Kolego zagraj magiem ;d i jesteś kozak :) btw to widzisz niewidzialnych


Za szybki exp.. Ziomek w 1 dzien 70 level wbil. Testowales to w ogóle ?

Przestaw sobie questy bo to przez questy
new questy_exp[]={0,
1500,
3000,
3750,
9000,
17500,
27500,
57500,
30000,
35000,
27500,
35000,
50000,
55000,
60000,
60000,
90000,
100000
}
Ja testowałem i działa świetnie ani 1 błędu
  • +
  • -
  • 0

#39 FiK

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:13
  • Lokalizacja:Waw
Offline

Napisano 06.04.2013 14:28

Warjat, mógłbyś powiedzieć coś na temat błędu z sql?
I jakie ustawienie dałeś kuszy?
  • +
  • -
  • 0

#40 he1st

    Diablo Mody i te sprawy ;3

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 132
Zaawansowany

  • Postów:357
  • GG:
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Legionowo
Offline

Napisano 06.04.2013 16:08

Na temat błędu ze SQL ~~> wystarczy, że dorobisz tabelkę lub usuniesz starą tabele(całą)
Na temat kuszy ~~> To już niech on się wypowie ;P Ja mam swoje ustawienia :D
  • +
  • -
  • 0

b_350_20_000000_000000_FFFFFF_DA0707.png
b_350_20_000000_000000_FFFFFF_DA0707.png






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: diablo, mod, by, stachuu?? :d, edit, 0ne.

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych