Wgrywam ją według instrukcji:
Pliki mapy wrzucam do cstrike/maps, następnie do mapcykle oraz do maps.ini dopisuję:
[quote]de_rats_1337[/quote]
Restartuje serwer, wchodzę w menu zarządzania mapami i... nic. Brak mapy. Próbuję takżę komendą amx_map de_rats_1337 - również nic z tego.
Kilka map na serwer wcześniej już wgrałem (aim_headshot, cs_deagle5 itd), niestety jest ich bardzo mało. Wszystkie te mapy pobieram z fpsbanana.
Wyżej wymienione mapki działają elegancko, ponieważ po ściągnięciu z fps-a są trzy pliki:
aim_headshot.bsp
aim_headshot.ztmp
aim_headshot.txt.
I teraz puenta problemu. W folderze de_rats_1337 jest tylko jeden plik z rozszerzeniem *bsp. Brakuje rozszerzenia *ztmp - i według mnie dlatego mapa nie działa. Podobnie z innymi pobranymi 15 mapami - tylko pliki bsp i txt, brak ztmp. Wie ktoś może jakim programem mozna przerobić plik .bsp na .ztmp?
Na forum znalazłem takie coś:
[quote].ztmp
Pewnie po jakimś czasie zauwazycie pliki .ztmp w katalogach serwera. Pliki te są wykorzystywane do przesyłu danych do klienta - spakowane programem z/bzip2 zaoszczędzają czas i łącze, jeśli osoba ściaga pliki z serwera (jeśli funkcja downloadu jest aktywna i nie korzystamy z sv_downloadurl).
Pliki jeśli są tworzone, to niestety nie są aktualizowane jeśli np wrzucimy nowszą wersję mapy czy dzwięków - dlatego trzeba się ich pozbywac ręcznie.
Aby serwer nie tworzy skompresowanych plików .ztmp w katalogach serwera dodaj do server.cfg poniższą linię
sv_filetransfercompression 0
Domyslnie wartośc zmiennej jest równa 1, ale jesli wykorzystujemy sv_downloadurl warto ustawić na 0 - zaoszczędzi to nam troche miejsca i bałaganu na serwerze gry.
Serwer sam z siebie nie kasuje plików .ztmp - musimy je skasować ręcznie. [/quote]
Do pliku server.cfg dopisałem:
sv_filetransfercompression 0i nic.
Jak Wy wgrywacie mapy na serwer? Przerabiacie je na *ztmp? Miał ktoś podobny problem?
Proszę o pomoc.
Pozdrawiam[/quote]