coś wykminiłem, nie wiem czy zadziała:
#include <amxmodx>
#include <csx>
const players = 32;
new userstats[players + 1][8], bodyhits[players + 1][8];
new rekord_fragow, rekord_hsow, rekord_name[33]
public plugin_init()
{
register_plugin("EndRoundStats", "1.0", "darkman");
register_logevent("r_end", 2, "1=Round_End");
}
public r_end()
{
new i;
for(i = 1; i < 32; i++)
{
get_user_rstats(i, userstats[i], bodyhits[i])
if(i == 1 && is_user_connected(i))
{
rekord_fragow = userstats[i][1];
rekord_hsow = userstats[i][2];
get_user_name(i, rekord_name, 32);
}
if(i > 1 && is_user_connected(i))
{
if(userstats[i][1] > rekord_fragow)
{
rekord_fragow = userstats[i][1];
rekord_hsow = userstats[i][2];
get_user_name(i, rekord_name, 32);
}
}
}
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.05, 0.4, 0, 6.0, 4.0)
show_hudmessage(0, "- Najlepszym graczem rundy jest %s ^n- Zabil %d graczy! ^n- Jebnol %d HeadShoty!!", rekord_name, rekord_fragow, rekord_hsow);
}
może zamulać serwer na końcu rundy ;> innego sposobu na to nie znam. poprawione