Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Odnawia wytrzymałość perku po śmierci

cod nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 SystemCFC

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:7
  • Imię:Przemek
  • Lokalizacja:Biłgoraj
Offline

Napisano 12.02.2013 13:00

Mam problem z wytrzymałością perki. Jeśli zginę normalnie odejmuje mi te 10 punktów, analogicznie zginę 2 razy mam 80. Kiedy zmieniam klasę wytrzymałość odnawia się z 80 do 100.

Oto sma:

/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#define PLUGIN "[CODMOD] Wytrzymalosc Perku"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "QTM_Peyote"
#define ZADANIE_POKAZ_WYTRZYMALOSC 35200
new cvar_max_wytrzymalosc, cvar_uszkodzenia_za_smierc;
new wytrzymalosc_perku[33];
new SyncHudObj;
/*---------
Aby korzystac z natywow
cod_get_perk_durability oraz cod_set_perk_durability
musisz dodac do swojego pluginu:
native cod_set_perk_durability(id, wytrzymalosc); // Ustawia wytrzymalosc perku gracza.
native cod_get_perk_durability(id); // Pobiera wytrzymalosc perku gracza.
-----------*/
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
register_event("DeathMsg", "Death", "ade");
cvar_max_wytrzymalosc = register_cvar("cod_maxperkdurability", "100");
cvar_uszkodzenia_za_smierc = register_cvar("cod_perkdamage", "10");
SyncHudObj = CreateHudSyncObj();
}
public plugin_natives()
{
register_native("cod_get_perk_durability", "PobierzWytrzymalosc", 1);
register_native("cod_set_perk_durability", "UstawWytrzymalosc", 1);
}

public cod_perk_changed(id, perk)
wytrzymalosc_perku[id] = perk? get_pcvar_num(cvar_max_wytrzymalosc): 0;

public Death()
{
new id = read_data(2);

if(!cod_get_user_perk(id)) return;

new uszkodzenia_za_smierc = get_pcvar_num(cvar_uszkodzenia_za_smierc);
wytrzymalosc_perku[id] -= (wytrzymalosc_perku[id] > uszkodzenia_za_smierc)? uszkodzenia_za_smierc: wytrzymalosc_perku[id];
if(wytrzymalosc_perku[id] <= 0)
{
cod_set_user_perk(id, 0);
client_print(id, print_chat, "Twoj perk ulegl zniszczeniu.");
}
else
client_print(id, print_chat, "Pozostala wytrzymalosc twojego perku to %i.", wytrzymalosc_perku[id]);
}
public UstawWytrzymalosc(id, wartosc)
{
new max_wytrzymalosc = get_pcvar_num(cvar_max_wytrzymalosc);
wytrzymalosc_perku[id] = (wartosc > max_wytrzymalosc)? max_wytrzymalosc: wartosc;
}
public PobierzWytrzymalosc(id)
return wytrzymalosc_perku[id];
public PokazWytrzymalosc(id)
{
id -= ZADANIE_POKAZ_WYTRZYMALOSC;

if(!is_user_alive(id))
{
remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_WYTRZYMALOSC);
return;
}

set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "^n^n^n^n[Wytrzymalosc Perku: %i/%i]", wytrzymalosc_perku[id], get_pcvar_num(cvar_max_wytrzymalosc));
}
public ResetHUD(id)
{
if(!task_exists(id+ZADANIE_POKAZ_WYTRZYMALOSC))
set_task(0.1, "PokazWytrzymalosc", id+ZADANIE_POKAZ_WYTRZYMALOSC, _, _, "b");
}


#2 Vasto_Lorde

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 256
Wszechwidzący

  • Postów:633
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maćko
  • Lokalizacja:Poznań
Offline

Napisano 13.02.2013 00:43

Na koniec pluginu wklej to:
public cod_class_changed(id){
wytrzymalosc[id]=PobierzWytrzymalosc(id);
UstawWytrzymalosc(id,wytrzymalosc[id]);
}

  • +
  • -
  • 1

#3 SystemCFC

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:7
  • Imię:Przemek
  • Lokalizacja:Biłgoraj
Offline

Napisano 13.02.2013 11:28

/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include
#include
#define PLUGIN "[CODMOD] Wytrzymalosc Perku"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "QTM_Peyote"
#define ZADANIE_POKAZ_WYTRZYMALOSC 35200
new cvar_max_wytrzymalosc, cvar_uszkodzenia_za_smierc;
new wytrzymalosc_perku[33];
new SyncHudObj;
/*---------
Aby korzystac z natywow
cod_get_perk_durability oraz cod_set_perk_durability
musisz dodac do swojego pluginu:
native cod_set_perk_durability(id, wytrzymalosc); // Ustawia wytrzymalosc perku gracza.
native cod_get_perk_durability(id); // Pobiera wytrzymalosc perku gracza.
-----------*/
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
register_event("DeathMsg", "Death", "ade");
cvar_max_wytrzymalosc = register_cvar("cod_maxperkdurability", "100");
cvar_uszkodzenia_za_smierc = register_cvar("cod_perkdamage", "10");
SyncHudObj = CreateHudSyncObj();
}
public plugin_natives()
{
register_native("cod_get_perk_durability", "PobierzWytrzymalosc", 1);
register_native("cod_set_perk_durability", "UstawWytrzymalosc", 1);
}

public cod_perk_changed(id, perk)
wytrzymalosc_perku[id] = perk? get_pcvar_num(cvar_max_wytrzymalosc): 0;

public Death()
{
new id = read_data(2);

if(!cod_get_user_perk(id)) return;

new uszkodzenia_za_smierc = get_pcvar_num(cvar_uszkodzenia_za_smierc);
wytrzymalosc_perku[id] -= (wytrzymalosc_perku[id] > uszkodzenia_za_smierc)? uszkodzenia_za_smierc: wytrzymalosc_perku[id];
if(wytrzymalosc_perku[id]  max_wytrzymalosc)? max_wytrzymalosc: wartosc;
}
public PobierzWytrzymalosc(id)
return wytrzymalosc_perku[id];
public PokazWytrzymalosc(id)
{
id -= ZADANIE_POKAZ_WYTRZYMALOSC;

if(!is_user_alive(id))
{
remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_WYTRZYMALOSC);
return;
}

set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "^n^n^n^n[Wytrzymalosc Perku: %i/%i]", wytrzymalosc_perku[id], get_pcvar_num(cvar_max_wytrzymalosc));
}
public ResetHUD(id)
{
if(!task_exists(id+ZADANIE_POKAZ_WYTRZYMALOSC))
set_task(0.1, "PokazWytrzymalosc", id+ZADANIE_POKAZ_WYTRZYMALOSC, _, _, "b");
}

public cod_class_changed(id){
wytrzymalosc[id]=PobierzWytrzymalosc(id);
UstawWytrzymalosc(id,wytrzymalosc[id]);
}


zrobiłem jak mówisz i nie kompiluje

Dołączona grafika

#4 HaDeS From HELL

    CoD MoD Fanatyk

  • Użytkownik

Reputacja: 163
Profesjonalista

  • Postów:453
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 13.02.2013 17:58


/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>

#include <codmod>

#define PLUGIN "[CODMOD] Wytrzymalosc Perku"

#define VERSION "1.0"

#define AUTHOR "QTM_Peyote"

#define ZADANIE_POKAZ_WYTRZYMALOSC 35200

new cvar_max_wytrzymalosc, cvar_uszkodzenia_za_smierc;

new wytrzymalosc_perku[33];

new SyncHudObj;

/*---------

Aby korzystac z natywow

cod_get_perk_durability oraz cod_set_perk_durability

musisz dodac do swojego pluginu:

native cod_set_perk_durability(id, wytrzymalosc); // Ustawia wytrzymalosc perku gracza.

native cod_get_perk_durability(id); // Pobiera wytrzymalosc perku gracza.

-----------*/

public plugin_init() {

    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

    register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");

    register_event("DeathMsg", "Death", "ade");

    cvar_max_wytrzymalosc = register_cvar("cod_maxperkdurability", "100");

    cvar_uszkodzenia_za_smierc = register_cvar("cod_perkdamage", "10");

    SyncHudObj = CreateHudSyncObj();

}

public plugin_natives()

{

    register_native("cod_get_perk_durability", "PobierzWytrzymalosc", 1);

    register_native("cod_set_perk_durability", "UstawWytrzymalosc", 1);

}



public cod_perk_changed(id, perk)

    wytrzymalosc_perku[id] = perk? get_pcvar_num(cvar_max_wytrzymalosc): 0;



public Death()

{

    new id = read_data(2);

    

    if(!cod_get_user_perk(id)) return;

    

    new uszkodzenia_za_smierc = get_pcvar_num(cvar_uszkodzenia_za_smierc);

    wytrzymalosc_perku[id] -= (wytrzymalosc_perku[id] > uszkodzenia_za_smierc)? uszkodzenia_za_smierc: wytrzymalosc_perku[id];

    if(wytrzymalosc_perku[id] <= 0)

    {

        cod_set_user_perk(id, 0);

        client_print(id, print_chat, "Twoj perk ulegl zniszczeniu.");

    }

    else

        client_print(id, print_chat, "Pozostala wytrzymalosc twojego perku to %i.", wytrzymalosc_perku[id]);

}

public UstawWytrzymalosc(id, wartosc)

{

    new max_wytrzymalosc = get_pcvar_num(cvar_max_wytrzymalosc);

    wytrzymalosc_perku[id] = (wartosc > max_wytrzymalosc)? max_wytrzymalosc: wartosc;

}

public PobierzWytrzymalosc(id)

    return wytrzymalosc_perku[id];

    

public PokazWytrzymalosc(id)

{

    id -= ZADANIE_POKAZ_WYTRZYMALOSC;

    

    if(!is_user_alive(id))

    {

        remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_WYTRZYMALOSC);

        return;

    }

    

    set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);

    ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "^n^n^n^n[Wytrzymalosc Perku: %i/%i]", wytrzymalosc_perku[id], get_pcvar_num(cvar_max_wytrzymalosc));

}

public ResetHUD(id)

{

    if(!task_exists(id+ZADANIE_POKAZ_WYTRZYMALOSC))

        set_task(0.1, "PokazWytrzymalosc", id+ZADANIE_POKAZ_WYTRZYMALOSC, _, _, "b");

}



public cod_class_changed(id){

    new temp = PobierzWytrzymalosc(id);

    UstawWytrzymalosc(id,temp);

}

  • +
  • -
  • 1

#5 SystemCFC

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:7
  • Imię:Przemek
  • Lokalizacja:Biłgoraj
Offline

Napisano 14.02.2013 13:44

Dalej to samo, zmieniam klasę to do 100 się regeneruje, ma ktoś jeszcze jakiś pomysł? daje+





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych