Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Atakowanie celu
Temat rozp.
sNH.
, 02.02.2013 23:48
6 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 02.02.2013 23:48
Witam! Zgłaszam się do Was z pytaniem, czy da się zrobić "coś", np zaatakować cel od dołu? Dajmy na to, że pod graczem wysuwa się pnącze. Od góry da się, stąd pochodzi moje pytanie. Jeżeli jest jakiś sposób prosiłbym o nakierowanie mnie
#2
Napisano 03.02.2013 10:24
jeśli "pnącz" jest bytem możesz śmiało dodać register toucha tego właśnie bytu i w nim robić ExecuteHam Ham_Damage bodajże bądź po prostu zabierać hp.
#3
Napisano 03.02.2013 11:52
Nie chodzi o samo "zabieranie" hp, tylko ogólnie jak "wynurzyć" obiekt spod ziemi i żeby oddziałowywał na victim
#4
Napisano 03.02.2013 11:56
może po prostu pod mapą go postaw i ustaw mu wektor do góry.
#5
Napisano 03.02.2013 12:06
Edit:
Tylko to ma działać jako umiejętność kiedy jej użyjemy, czyli ustawienie pod ziemią chyba nie zadziała.
Chcę użyć tego do skila. Coś ala war3ft jak dobrze pamiętam. Chciałem użyć get_user_origin na 3, czyli tam gdzie spojrzymy na cel, wysunie się spod niego ent
Tylko to ma działać jako umiejętność kiedy jej użyjemy, czyli ustawienie pod ziemią chyba nie zadziała.
Chcę użyć tego do skila. Coś ala war3ft jak dobrze pamiętam. Chciałem użyć get_user_origin na 3, czyli tam gdzie spojrzymy na cel, wysunie się spod niego ent
#6
Napisano 03.02.2013 17:14
Jeżeli chcesz taki ekeft jak w war3ft to tutaj masz link: http://amxx.pl/topic...nie-ala-war3ft/
Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !
#7
Napisano 03.02.2013 17:36
KK dzięki, sprawdzę jak znajdę chwilę.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych