Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Problem z bindami register_cmd "drop"


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 .PePe.

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: -2
Nowy

  • Postów:94
  • Lokalizacja:brak
Offline

Napisano 18.01.2013 13:25

Witam. Na serwerze zombie każda klasa zombie (z wyjątkiem jednej, bo ona ma bind na 'f') posiada linijkę odpowiedzialną za bind specjalnej umiejętności

register_cmd "drop" "jakaś tam funkcja od skilla"

I wszystko ładnie działa nic nie koliduje, a jednak wgrałem nową klasę zombie, która ma także

register_cmd "drop" "jakaś tam funkcja od skilla"

I o dziwo bind mimo, że ten sam koliduje z innymi klasami : < Proszę o pomoc jak zrobić, by działało prawidłowo.
Zamieszczam także wycinki kodów "działających bindów" oraz jednego "nie działającego"

1.
register_clcmd("drop", "cmd_bat")

2.
register_clcmd("drop", "use_skill")

3.
register_clcmd("drop","makecoffin")

4.
register_clcmd("drop", "use_skill")

5.
register_clcmd("drop", "use_skill")


te wszystkie niekolidują mimo, że mają "to samo"

a tutaj ta co nie działa mimo, że jest taka sama:

6.
register_clcmd("drop", "cmd_smoke")


#2 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 18.01.2013 13:26

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum

AMX Mod XProblemy

do

Scripting AMXXProblemy

#3 Kameha

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:14
  • Lokalizacja:Assambler
Offline

Napisano 18.01.2013 14:02

Po 1. Jaki jest sens rejestrowanie tych samych poleceń do funkcji ? (patrz. 2,4,5)
Po 2. Fajnie by było, jeżeli pokazał byś kod funkcji cmd_smoke ponieważ w niej zapewne jest problem.
I jak możesz to wyjaśnij co robisz, że zarejestrowana komenda nie działa poprawnie. Może potrzebuje ona jakiegoś jeszcze argumentu którego nie ładujesz z buffora?

Pozdrawiam,
Kameha
  • +
  • -
  • 0

#4 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 983
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 18.01.2013 14:02

Co rozumiesz przez to że ze sobą "kolidują" ?
  • +
  • -
  • 0

#5 .PePe.

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -2
Nowy

  • Postów:94
  • Lokalizacja:brak
Offline

Napisano 18.01.2013 14:11

Numerki od 1 do 5 oznaczają klasy zombie tylko nie wypisałem ich nazw, a zastąpiłem je numerkami. Jest to 5 wycinków pięciu klas zombie.

Kolidują:

Gdy próbuję użyć umiejętności tej 6 klasy to po prostu się nie da - nic się nie dzieje, a inne klasy działają poprawnie. Mam też pewność, że ta klasa koliduje na 100% z innymi ponieważ gdy wyłączyłem wszystkie klasy zombie i zostawiłem tylko tą szóstą to działało wszystko poprawnie.

Zamieszczam *sma szóstej klasy:

Załączony plik  PC.sma   7,25 KB  27 Ilość pobrań
  PC.amxx

#6 MarWit

    The Chosen One

  • Przyjaciel

Reputacja: 843
Czempion

  • Postów:1 485
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Bystrzyca
Offline

Napisano 18.01.2013 14:19

Handle na 'drop' działa, to Ty źle napisałeś kod, patrz. porównujesz klasę gracza z PUSTĄ zmienną 'g_zclass_pc' .
zp_register_zombie_class( "Psycho", "brak", "pc_zombi_host", "v_knife_pc_zombi.mdl", 2000, 280, 1.0, 1.0)

->
g_zclass_pc = zp_register_zombie_class( "Psycho", "brak", "pc_zombi_host", "v_knife_pc_zombi.mdl", 2000, 280, 1.0, 1.0)

  • +
  • -
  • 0

marwit-0.png


#7 Kameha

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:14
  • Lokalizacja:Assambler
Offline

Napisano 18.01.2013 14:25

Czy Ty każdą klasę definiujesz z osobnego pluginu?
Zrobiłeś zmienną globalną g_zclass_pc, ale w którym miejscu pluginu czytasz numer tej klasy? Ponieważ porównujesz ją z funkcją Zombie Moda, która zwraca zapewne warunek false, gdyż zmienna wynosi 0 bądź randomowa liczba z buffora.

@Up,
Nie zobaczyłem wiadomości wcześniej, nie mniej jednak problem zapewne rozwiązany.

Pozdrawiam,
Kameha

Użytkownik Kameha edytował ten post 18.01.2013 14:26

  • +
  • -
  • 0

#8 .PePe.

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -2
Nowy

  • Postów:94
  • Lokalizacja:brak
Offline

Napisano 18.01.2013 14:25

nie jestem skrpterem i nie wiem co teraz napisałeś : d chce się tylko dowiedzieć jak to zrobić by nie kolidowało : D

#9 MarWit

    The Chosen One

  • Przyjaciel

Reputacja: 843
Czempion

  • Postów:1 485
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Bystrzyca
Offline

Napisano 18.01.2013 14:30

Po prostu podmień podaną linijkę, skompiluj i będzie działać.. Bardziej łopatologicznie się nie da napisać.
  • +
  • -
  • 1

marwit-0.png


#10 .PePe.

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -2
Nowy

  • Postów:94
  • Lokalizacja:brak
Offline

Napisano 18.01.2013 14:41

Po prostu podmień podaną linijkę, skompiluj i będzie działać.. Bardziej łopatologicznie się nie da napisać.


Idealna odpowiedź : D! +++

#11 speedkill

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 592
Godlike

  • Postów:2 733
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Prudnik
Offline

Napisano 18.01.2013 14:43

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0

If you can dream it, you can do it.





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych