Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Silnik

Przerobienie silnika QTM_CodMod; dodanie awansów klas

silnik

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 VolT.

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:103
  • Lokalizacja:Bydgoszcz
Offline

Napisano 18.01.2013 08:24

Witam, mógłby mi ktoś pomóc? Chodzi o dodanie do silnika QTM_CodMod awansów klas z tego tematu: http://amxx.pl/topic...3-awanse-klas/. Męcze się już, szukam tych zmiennych globalnych aby dodać
new awanse[MAX_ILOSC_KLAS+1][3], awansuje_do[MAX_ILOSC_KLAS+1], awansuje_z[MAX_ILOSC_KLAS+1];
new ilosc_awansow;
Może mi ktoś to przerobić na awanse? Wiem, że to jest banalne, ale nie mogę po prostu tego znaleźć. Wiem, że mógłbym wziąć gotowiec, ale na moim silniku jest już HP w HUD i szybsze rozdawanie statystyk a nie chce znowu się męczyć nad tym. Może ktoś to zrobić? Licze na szybką odpowiedź i za pomoc daje +.

Plik:
Załączony plik  QTM_CodMod.sma   45 KB  11 Ilość pobrań
  QTM_CodMod.amxx

Użytkownik VolT. edytował ten post 18.01.2013 08:25

  • +
  • -
  • 0

#2 Piro_0

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:104
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Kartuzy
Offline

Napisano 18.01.2013 19:06

Zobacz czy działa.

Załączone pliki


Pomogłem Daj + Nie Bądź Żyła.






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: silnik

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych