Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ANY] Auto Map Changer


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Adminek AMXX.PL

    Admin :)

  • Bot

Reputacja: 156
Profesjonalista

  • Postów:7 476
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 16.01.2013 01:36

Credits:This work is largely derived from Mleczam's Auto Change Map plugin which was more complicated than I needed and sometimes inadvertantly changed maps when people were on the server.How It Works:Every minute the plugin checks how many players are on the server. If the server is empty, it starts a 10 minute timer. If players return during this time, it goes back to checking how many players are on the server. If the server remains empty, the plugin changes the map to the one in the cvar (see below).Notes:The plugin is smart enough to not change the map when its already on the chosen map. It also checks to see if the map you set it to is valid. Right now it spams the server console with status msgs, and correctly logs when it performs a map change. The plugin doesn't care what the map time limit is set to. If a time limit changes the map, it should simply change it back. This was developed and tested on TF2, but should work for most anything.CVARS:sm_automapchanger_map // Name of map to change to when server is empty, default=koth_nucleusPotential Future Enhancements:Set the default map based on which game the server is running.Translations?Do we need a cfg file for one cvar?Installation Instructions:Drop the .smx file in your plugins directory. Change maps or restart the server or issue a load command.Versions:* 2013-01-14 - 0.1.1 - initial internal dev version* 2013-01-14 - 0.1.2 - initial testing complete, enabled map chg* 2013-01-14 - 0.1.3 - ADD TIME TO LOG, CHG MAP TO NUCLEUS, del commented out code* 2013-01-14 - 0.1.4 - add cvar for default map* 2013-01-14 - 0.1.5 - chk when cvar is set if its valid* 2013-01-14 - 0.1.6 - elminate extra code, tidy up names, add comments Attached Files Dołączona grafika Get Plugin or Get Source (automapchanger.sp - 5.6 KB)

Wyświetl pełny artykuł




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych