Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Klasa

[ROZWIĄZANE] Prośba o modyfikacje klasy Murzyn

klasa

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 Mr.Azmus

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: -5
Nowy

  • Postów:27
  • Imię:Piotrek
  • Lokalizacja:Zadupie
Offline

Napisano 10.01.2013 14:42

proszę O Modyfikacje Klasy Murzyn Dodanie:

-1/6 z m4 (jest 1/7 ale proszę zmienić 1/6 mi coś nie wychodzi xD)
-1/2 z HE (też niby jest dodane ale nie działa)
-Zmienienie nicku na Murzyn(Premium) (Przokazji bo nie chce mi się od nowa kompilowac :)

myślałem ze dodałem xD
dasiek (10.01.2013 14:45):
Sma Daj albo kosz.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

#2 SlajD.

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:149
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 10.01.2013 16:33

3maj bedzie dzialac teraz

Załączone pliki


Dołączona grafika

#3 Mr.Azmus

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -5
Nowy

  • Postów:27
  • Imię:Piotrek
  • Lokalizacja:Zadupie
Offline

Napisano 10.01.2013 17:48

Przykro mi ale 1/2 z HE nie działa :/
Może ktoś poprawić??
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

#4 SlajD.

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:149
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 10.01.2013 17:57

sory , moj blad teraz bedzie dzialac

Załączone pliki


Dołączona grafika

#5 Mr.Azmus

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -5
Nowy

  • Postów:27
  • Imię:Piotrek
  • Lokalizacja:Zadupie
Offline

Napisano 10.01.2013 19:14

Heh Dalej nie dziala xD
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

#6 SlajD.

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:149
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 11.01.2013 15:23

ja sie poddaje , moim zdanie mdziala
Dołączona grafika

#7 wach12

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:40
  • GG:
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:Lublin
Offline

Napisano 11.01.2013 16:57

A zobacz to:

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fun>
#include <hamsandwich>

#define DMG_BULLET (1<<1)
#define DMG_HEGRENADE (1<<24)

new ma_klase[33];

new const nazwa[] = "Murzyn(Premium)";
new const opis[] = "1/6 z M4A1 , 1/2 z he. Bardzo szybki";
new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 58;
new const kondycja = 93;
new const inteligencja = 3;
new const wytrzymalosc = 2;

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "aQn");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "Szansa");
}

public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_C))
{
client_print(id, print_chat, "[Murzyn [Klasa Premium]] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
give_item(id, "weapon_hegrenade");
ma_klase[id] = 1;

return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = 0;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);

if(weapon == CSW_M4A1 && damage > 20.0 && random_num(1,6) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
}

{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);

if(weapon == CSW_HEGRENADE && damage > 00.0 && random_num(1,2) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+0.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
}
return HAM_IGNORED;
}

Użytkownik wach12 edytował ten post 11.01.2013 16:58


#8 Mr.Azmus

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -5
Nowy

  • Postów:27
  • Imię:Piotrek
  • Lokalizacja:Zadupie
Offline

Napisano 12.01.2013 09:59

Działa THX.
Temat do Zamknięcia :)
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

#9 dasiek

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 2 077
Godlike

  • Postów:5 706
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:No teraz trochę dalej od WWy
Offline

Napisano 12.01.2013 11:52

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych