Zacząłem w ten sposób
public bacon_traceattack_player(victim, attacker, Float:damage, Float:direction[3], tracehandle, damagetype)
{
if(!g_gamestarted)
return HAM_SUPERCEDE
if(!get_pcvar_num(cvar_knockback) || !(damagetype & DMG_BULLET))
return HAM_IGNORED
//if(!is_user_connected(attacker) || !g_zombie[victim])
if(!is_user_connected(attacker) || !g_zombie[victim])
return HAM_IGNORED
if(is_frozenvar[victim]) //dodana zmienna
return HAM_HANDLED
Usunięcie tego ifa(zostawienie samego return H...) powoduje że knockback jakiś tam nadal jest, nie wiem jak to jest właśnie domyślnie w csie, jest taki knockback czy go nie ma?
Podsumowując chodzi mi o to, żeby gracza kompletnie zatrzymać. set_user_maxspeed nie działa tutaj- i tak gracz jest przesuwany po strzale
http://forums.allied...ead.php?t=68523 code (v2)