Prośba o klasę "Ninja"
Syndicate
08.01.2013
Nazwa: "[Premium] Ninja"
Opis: "1/4 z noża, mniejsza grawitacja, 3 skoki, mniej widoczny na nozu"
Grawitacja - 250
Widoczność na nożu - 25
Opis: "1/4 z noża, mniejsza grawitacja, 3 skoki, mniej widoczny na nozu"
Grawitacja - 250
Widoczność na nożu - 25
Syndicate
08.01.2013
Przepraszam za post pod postem, lecz nie mogę już edytować.
Chciałbym zamienić z 1/4 z noża na 1/3 z noża.
Jeszcze raz przepraszam.
Chciałbym zamienić z 1/4 z noża na 1/3 z noża.
Jeszcze raz przepraszam.

Mr.Azmus
08.01.2013
Masz do Tego Generator Klas 
http://amxx.pl/gener...las/#kompilacja
Użytkownik Mr.Azmus edytował ten post 08.01.2013 09:07

http://amxx.pl/gener...las/#kompilacja
Użytkownik Mr.Azmus edytował ten post 08.01.2013 09:07
Syndicate
08.01.2013
W generatorze nie da się zrobić owej klasy tak, aby działała poprawnie...
Eris.
18.01.2013
Masz
Sprawdź czy działa.
)
Wklej do notatnika i zamiast ".txt" zrób ".sma"
Użytkownik ^^Asia edytował ten post 18.01.2013 17:41


#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <engine> #include <hamsandwich> #include <cstrike> #include <fakemeta> #include <fun> new const nazwa[] = "Ninja"; new const opis[] = ""1/4 z noża, mniejsza grawitacja, 3 skoki, mniej widoczny na nozu""; new const bronie = (1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_USP)|(1<<CSW_GLOCK18); new const zdrowie = 10; new const kondycja = 20; new const inteligencja = 15; new const wytrzymalosc = 5; new ostatnio_prawym[33]; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "^^Asia"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_event("CurWeapon", "eventKnife_Niewidzialnosc", "be", "1=3"); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios"); RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_knife", "fwPrimaryAttack_JedenCios"); RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_knife", "fwSecondaryAttack_JedenCios"); } public cod_class_enabled(id) { if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)) { client_print(id, print_chat, "[Ninja] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.") return COD_STOP; } entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 400.0/800.0); give_item(id, "weapon_smokegrenade"); ma_klase[id] = true; return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0); ma_klase[id] = false; } public eventKnife_Niewidzialnosc(id) { if(!ma_klase[id]) return; if( read_data(2) == CSW_KNIFE ) { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 25); } else { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); } } public fwSpawn_Grawitacja(id) { if(ma_klase[id]) entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 400.0/800.0); } public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker) { if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && ostatnio_prawym[id]) { cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE); SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1)); return HAM_HANDLED; } return HAM_IGNORED; } public fwPrimaryAttack_JedenCios(ent) { new id = pev(ent, pev_owner); ostatnio_prawym[id] = 1; } public fwSecondaryAttack_JedenCios(ent) { new id = pev(ent, pev_owner); ostatnio_prawym[id] = 0; }
Wklej do notatnika i zamiast ".txt" zrób ".sma"
Użytkownik ^^Asia edytował ten post 18.01.2013 17:41
Syndicate
18.01.2013
Może nie przeczytaliście posta drugiego. Pomyliłem sie zakładając temat i prosiłbym o 1/3.