Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Zombie Mod

Problem z głównym pluginem Zombie Annihilation

zombie mod zombie client 58 error

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Blejdziorek

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:67
  • Lokalizacja:Pomorskie
Offline

Napisano 05.01.2013 11:19

Witam.

Problem polega na tym, że serwer nie chce wpuszczać (raczej starszych wersji) non steamów z wyświetleniem komunikatu "Host_Error: UserMsg: Not Present on Client 58". Gość, który robił tego moda twierdzi, że jest to problem tego rzędu

Twórca Zombie
Widac nie zna sie Pan na silniku HLengine, ten blad pojawia sie gdy model gracza jest inny niz na serwerze. Sa mapy gdy w pliku mapy .res zostaje zaladowany np. models/player/gi​gn.mdl , i wtedy wyskakuje blad. Wystarczy usunac to z pliku .res mapy 18 gru 2012 17:44
Pele (7111486)
No nie, nie znam się i wcale nie twierdze, że się znam. Dopiero od roku grzebie w ftp serwerów, a na kodach pluginów to całkowicie się nie znam. Dlatego też piszę Panu jak sytuacja wygląda. Ale rozumiem, że to trzeba usunąć z poziomu gracza, tak? Czy usunąć w ftp? 18 gru 2012 17:46
Twórca Zombie
W serwerze wejsc w folder cstrike/maps/ wlaczyc plik .res mapy za pomoca notatnika i usunac ladowanie modeli graczy czyli przykladowo models/player/gi​gn.mdl 18 gru 2012 17:47
Pele (7111486)
A jeszcze jedno pytanie, to tyczy się każdy plik .res osobnej mapy, tak? 18 gru 2012 17:49
Twórca Zombie
tak tej mapt na ktorej wystepuje blad 18 gru 2012 17:49
mapy*
Pele (7111486)
A co jeśli standardową mapą jest zm_aztec_camp i na niej wyskakiwał bą, a pliku .res nie ma? Jakaś inna teoria? 18 gru 2012 17:50
błąd*
Twórca Zombie
to wtedy ta linijka jest wpisana w kod mapy 18 gru 2012 17:51
zaraz poszukam jednej komendy
jaka wersja dproto jest na serwerze? 18 gru 2012 17:53
Pele (7111486)
0.9.179


No i w sumie na tym nasza rozmowa się urwała. A problem jest taki, że to się tyczy wszystkich map na serwerze i nie wpuszcza tylko Ns'ów, więc wydaje mi się, że ten koleś nie miał racji i chciał jedynie pozbyć się laik'a.

Pytanie do Was czy macie jakieś propozycje jak to naprawić lub czy ktoś byłby chętny zajrzeć do sma głównego pluginu?

Pozdrawiam.
  • +
  • -
  • 0

#2 FD^GoD

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 23
Życzliwy

  • Postów:66
  • Lokalizacja:NDG
Offline

Napisano 21.01.2013 12:17

Najprawdopodobniej jest to błąd pluginu, który działa tylko na protocole 48, czyli Steam. Tylko nie wiem dokładnie, który plugin może to powodować. A próbowałeś reinstalować serwer?
  • +
  • -
  • 0

#3 Blejdziorek

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:67
  • Lokalizacja:Pomorskie
Offline

Napisano 22.01.2013 10:22

Najprawdopodobniej jest to błąd pluginu, który działa tylko na protocole 48, czyli Steam. Tylko nie wiem dokładnie, który plugin może to powodować. A próbowałeś reinstalować serwer?


Kolego, napisałem wyżej, a nawet i w temacie, .że ten błąd daje nam główny plugin modu, w folderze configs, w pliku plugins-zplague.ini jest dopisanych pełno pluginów, ale tylko jeśli plugin zombie_plague_anhililation.amxx jest włączony to pojawia się problem, czyli jest to wina pluginu głównego. Przynajmniej ja tak uważam.

Użytkownik Blejdziorek edytował ten post 22.01.2013 10:22

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: zombie mod, zombie client 58 error

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych