Problem polega na tym, że serwer nie chce wpuszczać (raczej starszych wersji) non steamów z wyświetleniem komunikatu "Host_Error: UserMsg: Not Present on Client 58". Gość, który robił tego moda twierdzi, że jest to problem tego rzędu
Twórca Zombie
Widac nie zna sie Pan na silniku HLengine, ten blad pojawia sie gdy model gracza jest inny niz na serwerze. Sa mapy gdy w pliku mapy .res zostaje zaladowany np. models/player/gign.mdl , i wtedy wyskakuje blad. Wystarczy usunac to z pliku .res mapy 18 gru 2012 17:44
Pele (7111486)
No nie, nie znam się i wcale nie twierdze, że się znam. Dopiero od roku grzebie w ftp serwerów, a na kodach pluginów to całkowicie się nie znam. Dlatego też piszę Panu jak sytuacja wygląda. Ale rozumiem, że to trzeba usunąć z poziomu gracza, tak? Czy usunąć w ftp? 18 gru 2012 17:46
Twórca Zombie
W serwerze wejsc w folder cstrike/maps/ wlaczyc plik .res mapy za pomoca notatnika i usunac ladowanie modeli graczy czyli przykladowo models/player/gign.mdl 18 gru 2012 17:47
Pele (7111486)
A jeszcze jedno pytanie, to tyczy się każdy plik .res osobnej mapy, tak? 18 gru 2012 17:49
Twórca Zombie
tak tej mapt na ktorej wystepuje blad 18 gru 2012 17:49
mapy*
Pele (7111486)
A co jeśli standardową mapą jest zm_aztec_camp i na niej wyskakiwał bą, a pliku .res nie ma? Jakaś inna teoria? 18 gru 2012 17:50
błąd*
Twórca Zombie
to wtedy ta linijka jest wpisana w kod mapy 18 gru 2012 17:51
zaraz poszukam jednej komendy
jaka wersja dproto jest na serwerze? 18 gru 2012 17:53
Pele (7111486)
0.9.179
No i w sumie na tym nasza rozmowa się urwała. A problem jest taki, że to się tyczy wszystkich map na serwerze i nie wpuszcza tylko Ns'ów, więc wydaje mi się, że ten koleś nie miał racji i chciał jedynie pozbyć się laik'a.
Pytanie do Was czy macie jakieś propozycje jak to naprawić lub czy ktoś byłby chętny zajrzeć do sma głównego pluginu?
Pozdrawiam.