Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Klasa

Proszę o przerobienie klasy szpieg

klasa

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 KubDj123

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: -2
Nowy

  • Postów:9
  • Lokalizacja:lbn
Offline

Napisano 03.01.2013 18:52

Witam mógł by mi ktoś przerobić klasę "Zawodowy Szpieg" aby miała 1/6 odrodzenie sie na respie wroga

Opis: z M4 jest ubany na Ct a z AK47 na Terro , ma 1/6 na zrespienie sie u wroga



#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <cstrike>

#define PLUGIN "Kameleon"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "CheQ"

new const nazwa[] = "Zawodowy Szpieg";
new const opis[] = "z M4 jest ubany na Ct a z AK47 na Terro";
new const bronie = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_AK47 ;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 10;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

new Ubrania_CT[4][]={"sas","gsg9","urban","gign"};
new Ubrania_Terro[4][]={"arctic","leet","guerilla","terror"};

new bool:ma_klase[33];

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1");
}
public cod_class_enabled(id)
ma_klase[id] = true;

public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;

public CurWeapon(id)
{

new weapon = read_data(2);
new num = random_num(0,3);

if(ma_klase[id] && weapon == CSW_M4A1)
{
cs_set_user_model(id, Ubrania_CT[num]);
}
if(ma_klase[id] && weapon == CSW_AK47)
{
cs_set_user_model(id, Ubrania_Terro[num]);
}

return PLUGIN_CONTINUE;
}

Użytkownik KubDj123 edytował ten post 03.01.2013 18:53

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych