Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Klasa

[ROZWIĄZANE] Prosiłbym o zrobienie 4 klas m.in Potomek Snajpera

klasa

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 kiwono2

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:32
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 30.12.2012 18:26

Potomek Snajpera :
inteligencja: 20
zdrowie : 30
wyrzymalosc : 40
kondycja : 100
bronie : deagle , scout , glock i usp , granat dymny
Opis: szybki i ma 1/3 ze scouta

Rusek :
inteligencja: 30
zdrowie : 20
wytrzymałosc:30
kondycja:0
bronie:ak47,glock
opis: ma 5dmg z ak47

S.W.A.T
inteligencja:0
zycie:30
wytrzymałość: 50
kondycja:10
bronie:m4a1 , usp (z ta tarcza jak sie nie da to nie robcie)
opis:ma tarcze razem z usp


Umarły:
intelgencja:10
zdrowie:20
wytrzymałośc:30
kondycja:40
bronie:ak47 , fiveseven
opis: ma 2 duchy (rakiety ktore wygladaja jak duchy)
  • +
  • -
  • 0

#2 Pudliszka

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:35
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Krzesło obok komputera
Offline

Napisano 30.12.2012 18:36

Sniper


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>

new const nazwa[] = "Potomek Snajpera";
new const opis[] = "szybki i ma 1/3 ze scouta";
new const bronie = (1<<CSW_SCOUT)|(1<<CSW_USP)|(1<<CSW_GLOCK18)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 30;
new const inteligencja = 40;
new const wytrzymalosc = 100;

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");

}

public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;

}

public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;

}

public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){
if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 2) != 1 )
return HAM_IGNORED;

cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));

return HAM_HANDLED;
}



Rusek

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>

new const nazwa[] = "Rusek";
new const opis[] = "ma 5dmg z ak47";
new const bronie = (1<<CSW_GLOCK18)|(1<<CSW_AK47);
new const zdrowie = 30;
new const kondycja = 20;
new const inteligencja = 30;
new const wytrzymalosc = 0;

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}



S.W.A.T


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>

new const nazwa[] = "S.W.A.T";
new const opis[] = "Z usp 1/12";
new const bronie = (1<<CSW_USP);
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 30;
new const inteligencja = 50;
new const wytrzymalosc = 10;

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");

}

public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;

}



Umarły


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>

new const nazwa[] = "Umarly";
new const opis[] = "ma 2 rakiety";
new const bronie = (1<<CSW_FIVESEVEN)|(1<<CSW_AK47);
new const zdrowie = 10;
new const kondycja = 20;
new const inteligencja = 30;
new const wytrzymalosc = 40;

new sprite_blast;
new ilosc_rakiet_gracza[33];
new poprzednia_rakieta_gracza[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Rakiety", 1);

}

public plugin_precache()
{

sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
precache_model("models/rpgrocket.mdl");

}

public client_disconnect(id)
{

new entRakiety = find_ent_by_class(0, "rocket");
while(entRakiety > 0)
{
if(entity_get_edict(entRakiety, EV_ENT_owner) == id)
remove_entity(entRakiety);
entRakiety = find_ent_by_class(entRakiety, "rocket");
}

}

public cod_class_enabled(id)
{

ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;

}

public cod_class_skill_used(id)
{

if (!ilosc_rakiet_gracza[id])
{
client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie rakiety!");
}
else
{
if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime())
{
client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co 2 sekundy!");
}

else
{
if (is_user_alive(id))
{
poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime());
ilosc_rakiet_gracza[id]--;

new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3];

entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle);
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin);

new Ent = create_entity("info_target");

entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket");
entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl");

vAngle[0] *= -1.0;

entity_set_origin(Ent, Origin);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle);

entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2);
entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY);
entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id);

VelocityByAim(id, 1000 , Velocity);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity);
}
}
}

}

public fwSpawn_Rakiety(id)
{
if(is_user_alive(id))
ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;
}

public DotykRakiety(ent)
{
if (!is_valid_ent(ent))
return;

new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);


new Float:fOrigin[3];
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin);

new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);

message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();

new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32);

for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];

if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
continue;
cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.9, ent, (1<<24));
}
remove_entity(ent);
}


Użytkownik Pudliszka edytował ten post 30.12.2012 18:37

  • +
  • -
  • 0
BlockMaker - 25%
Dołączona grafika

#3 ChadaWGW2

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:232
  • Imię:Tomek
  • Lokalizacja:??
Offline

Napisano 30.12.2012 18:45

@up wszystkie zle

Lap
SWAT nie umiem

Załączone pliki


Użytkownik ChadaWGW2 edytował ten post 30.12.2012 19:01


#4 Pudliszka

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:35
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Krzesło obok komputera
Offline

Napisano 31.12.2012 17:07

Wiem, bo ja mu robiłem pod starą prośbę ._. w której nie podał danych -.-
  • +
  • -
  • 0
BlockMaker - 25%
Dołączona grafika

#5 Kawon

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 887
Czempion

  • Postów:5 165
  • Steam:steam
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Dzierzgoń
Offline

Napisano 10.01.2013 18:58

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0

DarkGL to mój autorytet.






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych