Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Klasa

[ROZWIĄZANE] Prośba o dwie klasy "Gimbus" i "Brzytwiarz"Bardzo pilne

klasa

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 TABASKOZdzislaw

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: -2
Nowy

  • Postów:20
  • Lokalizacja:Krosno / Rogi
Offline

Napisano 30.12.2012 02:09

Gimbus:
-Nazwa: Gimbus
-Broń: Mac10 i deagle
-Statystyki: Po 0
-Umiejętności: 1/25 na natychmiastowe zabicie z Mac10 i 1/7 na kradzież perku wroga.

Brzytwiarz:
-Nazwa: Brzytwiarz
-Broń: SG550
-Statystyki: Po 0
-Umiejętności: 1/4 na natychmiastowe zabicie z SG550 i 1/4 na natychmiastowe zabicie z noża (LPM).

Ważne nie PPM tylko LPM.

Klasy bardzo pilne +1 za każdą klasę oczywiście. Jak ktoś mi to zrobi do godz 15.00 2+ za jedną klasę.
  • +
  • -
  • 0

#2 PlayTheGame

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:41
  • GG:
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Pionki
Offline

Napisano 30.12.2012 02:23

Proszę bardzo brzytwiarz :

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
	  
new const nazwa[]   = "Brzytwiarz";
new const opis[]	= "1/4 na natychmiastowe zabicie z SG550 i 1/4 na natychmiastowe zabicie z noża (LPM).";
new const bronie	= (1<<CSW_SG550);
new const zdrowie   = 0;
new const kondycja  = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
  
new ostatnio_prawym[33];
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
  
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios");
RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_knife", "fwPrimaryAttack_JedenCios");
RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_knife", "fwSecondaryAttack_JedenCios");
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){
if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 4) != 1 )
  return HAM_IGNORED;
cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));
return HAM_HANDLED;
}
public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker)
{
if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && !ostatnio_prawym[id])
{
  cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
  SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1));
  return HAM_HANDLED;
}
return HAM_IGNORED;
}
public fwPrimaryAttack_JedenCios(ent)
{
new id = pev(ent, pev_owner);
ostatnio_prawym[id] = 1;
}
public fwSecondaryAttack_JedenCios(ent)
{
new id = pev(ent, pev_owner);
ostatnio_prawym[id] = 0;
}




Proszę next klase Gimbus :

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
	    
new const nazwa[]   = "Gimbus";
new const opis[]    = "1/25 na natychmiastowe zabicie z Mac10 i 1/7 na kradzież perku wroga.";
new const bronie    = (1<<CSW_MAC10)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie   = 0;
new const kondycja  = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
    
new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
    register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
   
    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");


    register_event("Damage", "Damage_Wyrzucenie", "b", "2!=0");

}

public cod_class_enabled(id)
{
    ma_klase[id] = true;

}

public cod_class_disabled(id)
{
    ma_klase[id] = false;

}

public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){
    if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 24) != 1 )
        return HAM_IGNORED;

    cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
    SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));

    return HAM_HANDLED;
}

public Damage_Wyrzucenie(id)
{
    new idattacker = get_user_attacker(id);

    if(!is_user_alive(idattacker))
        return;

    if(!ma_klase[idattacker])
        return;

    if(random_num(1, 7) != 1)
        return;

    client_cmd(id, "drop");
}



Użytkownik PlayTheGame edytował ten post 30.12.2012 02:25

Zapraszam na :
Dołączona grafika
Na Serwerze Oferujemy :
- Miłą Atmosferę ,Ogarnięta Administracje i Serwer, Wyrównane klasy, Fast Download, Pomoc w potrzebie, Miło spędzony czas.

#3 MAGNET

    SourceLearned ;)

  • Moderator

Reputacja: 661
Wszechmogący

  • Postów:1 535
  • GG:
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Dalekoo
Offline

Napisano 30.12.2012 08:33

Testowales ??
Bo cos mi sie wydaje ze to z generatora posciagane kody...
  • +
  • -
  • 0

#4 TABASKOZdzislaw

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -2
Nowy

  • Postów:20
  • Lokalizacja:Krosno / Rogi
Offline

Napisano 30.12.2012 15:24

+2 za zrobienie ,reszta po sprawdzeniu :)
  • +
  • -
  • 0

#5 Kawon

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 887
Czempion

  • Postów:5 165
  • Steam:steam
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Dzierzgoń
Offline

Napisano 10.01.2013 19:00

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0

DarkGL to mój autorytet.






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych