Witam, widzialem podobne pytanie już na forum, lecz tam sprawa była inna gdyż chodziło o liczbę graczy , a ja mam takie pytanie i problem:
Chciałbym by w pliku mojego ftp znajdował się plik textowy o nazwie "gang"
W ów pliku są umiesczone nicki w rządku:
Freefrag
Yeti
Otoman
Chciałbym by teraz silnik gry widząc takowy nick wykonał na nim instrukcje np.
cs_set_user_health(id, 200)
set_user_model.....
itp
Thx za pomoc
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
czytanie nicków z pliku textowego
Temat rozp.
wheypro
, 29.12.2012 21:47
4 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 29.12.2012 21:47
#2 Gość_21977_*
Napisano 01.01.2013 18:50
#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
new Array:gangi;
public plugin_init(){
register_plugin("gang bonus", "0.1", "benio101");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "spawned", 1);
}
public plugin_cfg(){
gangi=ArrayCreate();
new i=-1, len, gang[32];
while(read_file("addons/amxmodx/configs/gangi.ini", ++i, gang, 31, len)){
replace_all(gang, 31, " ", "");
replace_all(gang, 31, " ", "");
if(!equal(gang[0],";")){
ArrayPushString(gangi, gang);
}
}
}
public spawned(id){
if(is_user_alive(id)){
new name[32], n=ArraySize(gangi), gang[32];
get_user_name(id, name, 31);
for(new i=0; i<n; ++i){
ArrayGetString(gangi, i, gang, 31);
if(equal(gang, name)){
set_user_health(id, get_user_health(id)+100);
i=n;
}
}
}
}
#3
Napisano 01.01.2013 20:01
niestety nie działa, sprawdzałem na dedyku
#4 Gość_21977_*
Napisano 01.01.2013 22:00
Zapomniałem, że używam zmodyfikowanej wersji dynamicznych tablic u siebie.
Poprawiłem, przetestowałem i śmiga.
Wersja, gdzie nick być identyczny wpisanemu w pliku config/gangi.ini
Wersja j.w. ale bez rozróżniania wielkości liter:
Wersja, gdzie wystarczy, że nick zawiera podany fragment:
Wersja j.w. ale bez rozróżniania wielkości liter:
Poprawiłem, przetestowałem i śmiga.
Wersja, gdzie nick być identyczny wpisanemu w pliku config/gangi.ini
#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
new Array:gangi;
public plugin_init(){
register_plugin("gang bonus", "0.1", "benio101");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "spawned", 1);
}
public plugin_cfg(){
gangi=ArrayCreate(32, 16);
new i=-1, len, gang[32];
while(read_file("addons/amxmodx/configs/gangi.ini", ++i, gang, 31, len)){
replace_all(gang, 31, " ", "");
replace_all(gang, 31, " ", "");
if(!equal(gang[0],";")){
ArrayPushString(gangi, gang);
}
}
}
public spawned(id){
if(is_user_alive(id)){
new name[32], n=ArraySize(gangi), gang[32];
get_user_name(id, name, 31);
for(new i=0; i<n; ++i){
ArrayGetString(gangi, i, gang, 31);
if(equal(gang, name)){
set_user_health(id, get_user_health(id)+100);
i=n;
}
}
}
}
Wersja j.w. ale bez rozróżniania wielkości liter:
#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
new Array:gangi;
public plugin_init(){
register_plugin("gang bonus", "0.1", "benio101");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "spawned", 1);
}
public plugin_cfg(){
gangi=ArrayCreate(32, 16);
new i=-1, len, gang[32];
while(read_file("addons/amxmodx/configs/gangi.ini", ++i, gang, 31, len)){
replace_all(gang, 31, " ", "");
replace_all(gang, 31, " ", "");
if(!equal(gang[0],";")){
ArrayPushString(gangi, gang);
}
}
}
public spawned(id){
if(is_user_alive(id)){
new name[32], n=ArraySize(gangi), gang[32];
get_user_name(id, name, 31);
for(new i=0; i<n; ++i){
ArrayGetString(gangi, i, gang, 31);
if(equali(gang, name)){
set_user_health(id, get_user_health(id)+100);
i=n;
}
}
}
}
Wersja, gdzie wystarczy, że nick zawiera podany fragment:
#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
new Array:gangi;
public plugin_init(){
register_plugin("gang bonus", "0.1", "benio101");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "spawned", 1);
}
public plugin_cfg(){
gangi=ArrayCreate(32, 16);
new i=-1, len, gang[32];
while(read_file("addons/amxmodx/configs/gangi.ini", ++i, gang, 31, len)){
replace_all(gang, 31, " ", "");
replace_all(gang, 31, " ", "");
if(!equal(gang[0],";")){
ArrayPushString(gangi, gang);
}
}
}
public spawned(id){
if(is_user_alive(id)){
new name[32], n=ArraySize(gangi), gang[32];
get_user_name(id, name, 31);
for(new i=0; i<n; ++i){
ArrayGetString(gangi, i, gang, 31);
if(contain(name, gang)){
set_user_health(id, get_user_health(id)+100);
i=n;
}
}
}
}
Wersja j.w. ale bez rozróżniania wielkości liter:
#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
new Array:gangi;
public plugin_init(){
register_plugin("gang bonus", "0.1", "benio101");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "spawned", 1);
}
public plugin_cfg(){
gangi=ArrayCreate(32, 16);
new i=-1, len, gang[32];
while(read_file("addons/amxmodx/configs/gangi.ini", ++i, gang, 31, len)){
replace_all(gang, 31, " ", "");
replace_all(gang, 31, " ", "");
if(!equal(gang[0],";")){
ArrayPushString(gangi, gang);
}
}
}
public spawned(id){
if(is_user_alive(id)){
new name[32], n=ArraySize(gangi), gang[32];
get_user_name(id, name, 31);
for(new i=0; i<n; ++i){
ArrayGetString(gangi, i, gang, 31);
if(containi(name, gang)){
set_user_health(id, get_user_health(id)+100);
i=n;
}
}
}
}
Użytkownik benio101 edytował ten post 01.01.2013 22:02
lit.
#5
Napisano 02.01.2013 11:46
Facet.....jesteś niesamowity, wszyscy mi mówili ( w tym naxe) że to godziny roboty, cuda bajki...minimum 300 linijek kodu a Ty chop siup i śmiga. Czy jeszcze mógłbyś dodać takie coś że przy nicku jest [Gang Rumperta]?? Założmy ze miałbym 10 takich pluginów, rzecz jasna z inną nazwą pliku .ini no i w nich po 10 osób . Czy to by obciążało silnik??....i tk już mam problemy z reliable channel overflood. W tych gangach byłoby tylko: inny model i ta dopiska do nicku
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych