Z góry dzięki dam +
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
4 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 29.12.2012 11:00
Prosil bym o przerobienie jego 5 sekundowej niewidzialności na 7 sekund nieśmiertelności. Reszta niech zostanie niezmieniona.
Z góry dzięki dam +
Z góry dzięki dam +
#2
Napisano 29.12.2012 11:50
#include <amxmodx> #include <fun> #include <fakemeta> #include <hamsandwich> #include <codmod> #include <colorchat> #define CZAS 7 //SEKUND NIEWIDZIALNOSCI new const nazwa[] = "Predator Premium"; new const opis[] = "Ma 5 sekund niewidzialnosci co runde, zadaje 10% wiecej obrazen z famasa, widzi niewidzilanych, mniejsza grawitacja"; new const bronie = 1<<CSW_FAMAS | 1<<CSW_HEGRENADE; new const zdrowie = 20; new const kondycja = 10; new const inteligencja = 5; new const wytrzymalosc = 15; new bool:wykorzystal[33]; new bool:ma_klase[33]; new msg_bartime; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "RbK"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe"); register_forward(FM_AddToFullPack, "FwdAddToFullPack", 1); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); msg_bartime = get_user_msgid("BarTime"); } public cod_class_enabled(id) { if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_C)) { client_print(id, print_chat, "[%s] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.", nazwa) return COD_STOP; } ma_klase[id] = true; ResetHUD(id); set_pev(id, pev_gravity, 0.6); return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) ma_klase[id] = false; public cod_class_skill_used(id) { if(!is_user_alive(id)) return; if(wykorzystal[id]) { ColorChat(id, RED, "Wykorzystales juz swoja niewidzialnosc."); return; } wykorzystal[id] = true; set_user_godmode(id,1); set_task(CZAS.0, "wylacz", id); message_begin(MSG_ONE, msg_bartime, _, id) write_short(CZAS) message_end() } public wylacz(id) { if(!is_user_connected(id)) return; set_user_godmode(id,0); } public ResetHUD(id) { if(ma_klase[id]) set_pev(id, pev_gravity, 0.6); wykorzystal[id] = false; } public FwdAddToFullPack(es_handle, e, ent, host, hostflags, player, pSet) { if(!is_user_connected(host) || !is_user_connected(ent)) return; if(!ma_klase[host]) return; set_es(es_handle, ES_RenderAmt, 255.0); } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(!(damagebits & (1<<1))) return HAM_IGNORED; if(get_user_weapon(idattacker) != CSW_FAMAS) return HAM_IGNORED; cod_inflict_damage(idattacker, this, damage*0.1, 0.0, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; }
#3
Napisano 29.12.2012 12:39
Kolego dziękuje za dobre chęci ale nie wiem czy przeczytałeś o co prosilem, ilość sekund niewidzialności sam mogłem zrobić.
Jeśli się doczytasz to prosiłem o nieśmiertelność a nie niewidzialność, jeśli jest ktoś w stanie udzielić pomocy to bardzo proszę.
Bez obrazy ale czegoś tu nie rozumiem kod jest poprawiony tylko który??
W twoim poście widzę to samo co było:
Jeśli się doczytasz to prosiłem o nieśmiertelność a nie niewidzialność, jeśli jest ktoś w stanie udzielić pomocy to bardzo proszę.
Bez obrazy ale czegoś tu nie rozumiem kod jest poprawiony tylko który??
W twoim poście widzę to samo co było:
A mi chodziło żeby zrobić z niego 7 sec. nieśmiertelności no ale cóż może ja się nie znam bo już nie wiem#define CZAS 7 //SEKUND NIEWIDZIALNOSCI
new const nazwa[] = "Predator Premium";
new const opis[] = "Ma 5 sekund niewidzialnosci co runde, zadaje 10% wiecej obrazen z famasa, widzi niewidzilanych, mniejsza grawitacja";
Użytkownik DRUM edytował ten post 29.12.2012 12:41
#4
Napisano 29.12.2012 13:55
Close
Ktoś inny udzielił pomocy.
Ktoś inny udzielił pomocy.
#5
Napisano 31.12.2012 13:32
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa
CoD Nowy
Moc Medyka - problemPugin mocmedyka włącza się w klasie w której nie powinien Napisany przez scythe1 , 09.02.2023 cod nowy, mocmedyka, codnowy i 1 więcej |
|
|
|||
|
Klasa
[ROZWIĄZANE] poźba o klase odrodzenieNapisany przez Anonimowy09 , 03.02.2023 klasa |
|
|
||
Klasa
Poszukuje KlasNapisany przez Aquamarina , 03.01.2023 klasa |
|
|
|||
|
Klasa
[KOSZ] klasaklasa Napisany przez Anonimowy09 , 30.12.2022 klasa |
|
|
||
|
Klasa
[KOSZ] klasaklasa Napisany przez Anonimowy09 , 30.12.2022 klasa |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych