Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Zmienienie klasie ilości ammo w magazynku

cod nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Piotreq183

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:43
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 16.12.2012 16:59

Witam, może mi ktoś powiedzieć co zrobić aby ta klasa miała w magazynku w dgl 12 ammo? Zrobiłem coś takiego, jednak to nie działa ;/

/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <engine>

#define DMG_BULLET (1<<1)


new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "Komandos";
new const opis[] = "Natychmiastowe zabicie z noza(PPM), 60% widzialnjosci, 12 ammo w magazynku DGL";
new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = 40;
new const kondycja = 85;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 30;

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "Piotreq183");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc, "premium");

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 150);
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}

return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}


public ammo(id)
{
new weapon_id = find_ent_by_owner(-1, "weapon_deagle", id)
if(weapon_id)
{
cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 12)
}
}





#2 Piotreq183

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:43
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 18.12.2012 17:07

Pomoże ktoś?

#3 Kawon

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 887
Czempion

  • Postów:5 165
  • Steam:steam
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Dzierzgoń
Offline

Napisano 18.12.2012 18:01

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum

Mody > Call of Duty Mod > Pytania

do

Mody > Call of Duty Mod > Prośby o modyfikacje silników/klas/perków
  • +
  • -
  • 0

DarkGL to mój autorytet.






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych