/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <engine>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "Komandos";
new const opis[] = "Natychmiastowe zabicie z noza(PPM), 60% widzialnjosci, 12 ammo w magazynku DGL";
new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = 40;
new const kondycja = 85;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 30;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "Piotreq183");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc, "premium");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 150);
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
public ammo(id)
{
new weapon_id = find_ent_by_owner(-1, "weapon_deagle", id)
if(weapon_id)
{
cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 12)
}
}
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
2 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 16.12.2012 16:59
Witam, może mi ktoś powiedzieć co zrobić aby ta klasa miała w magazynku w dgl 12 ammo? Zrobiłem coś takiego, jednak to nie działa ;/
#2
Napisano 18.12.2012 17:07
Pomoże ktoś?
#3
Napisano 18.12.2012 18:01
Automatyczna wiadomość
Ten temat został przeniesiony z forum
Mody > Call of Duty Mod > Pytania
do
Mody > Call of Duty Mod > Prośby o modyfikacje silników/klas/perków
Ten temat został przeniesiony z forum
Mody > Call of Duty Mod > Pytania
do
Mody > Call of Duty Mod > Prośby o modyfikacje silników/klas/perków
DarkGL to mój autorytet.
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy
CoD Nowy
perk zwiększający wytrzymałość pekuNapisany przez Rafii , 05.03.2024 cod nowy |
|
|
|||
|
CoD Nowy
Modele KlasyNapisany przez Puni07 , 11.02.2024 cod nowy |
|
|
||
CoD Nowy
Problem z dywizjąNapisany przez Puni07 , 08.02.2024 cod nowy |
|
|
|||
CoD Nowy
Misjedodac exp Napisany przez Anonimowy09 , 08.01.2024 cod nowy |
|
|
|||
CoD Nowy
Broń z cso do klasy postaciNapisany przez Voltia , 12.02.2023 cod nowy |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych