Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Nie działają mi klasy z bronią 1/x na ntychmiastowe zabicie


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 patrol991

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: -2
Nowy

  • Postów:6
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Tomisław
Offline

Napisano 17.12.2012 15:14

Witam. Moja klasa
Fight[Premium]

oto sma:


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
#define DMG_BULLET (1<<1)
#define DMG_HEGRENADE (1<<24)
	  
new const nazwa[]   = "Fight [Mega Premum](23,37zl)]";
new const opis[]	= "Ma XM1014(shotgun)1/5 na natych zabicie, Scout1/2, HE1/2, 140hp, wysoki skok,";
new const bronie	= (1<<CSW_SCOUT)|(1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_XM1014)|(1<<CSW_USP);
new const zdrowie   = 40;
new const kondycja  = 00;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
  
new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);  
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);
		RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

}

public cod_class_enabled(id)
{
	if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_F))
	{
		client_print(id, print_chat, "[Fight [Mega Premum] (23,37zl)]] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
		return COD_STOP;
	}

	 entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 400.0/800.0);
	give_item(id, "weapon_hegrenade");
	ma_klase[id] = true;
  
	return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{

	 entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
	ma_klase[id] = false;

}

public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
	if(ma_klase[id])
		entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 400.0/800.0);
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
		if(!is_user_connected(idattacker))
				return HAM_IGNORED;

		if(!ma_klase[idattacker])
				return HAM_IGNORED;

		if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_XM1014 && damagebits & DMG_BULLET && random_num(1, 6) == 1)
		if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_SCOUT && damagebits & DMG_BULLET && random_num(1, 2) == 1)
		if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_HEGRENADE && damagebits & DMG_HEGRENADE && random_num(1, 2) == 1)
	  

				cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
	  
		return HAM_IGNORED;
}






Gdy już przekompiluje na amxx to wszystko jest ok:

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

Header size:			840 bytes
Code size:			 2812 bytes
Data size:			 1220 bytes
Stack/heap size:	  16384 bytes; estimated max. usage=783 cells (3132 bytes)
Total requirements:   21256 bytes
Done.

Ale jak wrzuce klase na serwer to nie dziala mi 1/x z broni na natychmiastowe zabicie, to samo z granatem ;//
Kawon (17.12.2012 21:07):
Kod w postach (np. źródło pluginu) umieszczaj w odpowiednich tagach (code/php/spoiler itp), a powyżej 200 linijek tylko w załączniku lub na wklejce.

  • +
  • -
  • -1

#2 Kawon

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 887
Czempion

  • Postów:5 165
  • Steam:steam
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Dzierzgoń
Offline

Napisano 17.12.2012 21:07

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum

AMX Mod X > Problemy

do

Mody > Call of Duty Mod > Problemy
  • +
  • -
  • 0

DarkGL to mój autorytet.





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych