Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Pobranie wpisanego hasła
#1
Napisano 10.12.2012 18:38
jeżeli mamy hasło na serwerze, czy jest możliwość pobrania hasła wpisanego przez gracza? Jeżeli tak to jak?
A tak na dodatek, czy jest możliwość wpuszczenia gracza na serwer po podaniu nieprawidłowego hasła, oczywiście z poziomu AMXX'a?
(No i tak totalnie na marginesie, bo jestem dziś totalnie nieogarnięty, mam sobie cene podstawową np. 500 i za każdy nowy poziom (1, 2, 3, 4, ...) cena ma być dwa razy większa od poprzedniej (1 - 500, 2 - 1000, 3 - 2000, 4 - 4000, 5 - 8000) i nie mogę sobie napisać "wzoru" na obliczanie ceny względem ceny podstawowej i poziomu (póki co mam tablicę cen, lecz to bardzo ograniczające ))
DarkGL to mój autorytet.
skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować
#2
Napisano 10.12.2012 18:42
2^(lvl-1)*500
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
#3
Napisano 10.12.2012 18:47
get_user_info(id, "password", haslo, charsmax(haslo))
NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
#4
Napisano 10.12.2012 19:00
No właśnie tak też chciałem zrobić, ale rozmyślałem i nie zgadzało mi się z obliczeniami (to też nic innego jak (lvl-1)*1000)Co do tego drugiego, to robisz po prostu
2*(lvl-1)*500
pierwszy lvl = 500
wykupienie 2 lvl = 1*1000 = 1000
wykupienie 3 lvl = 2*1000 = 2000
wykupienie 4 lvl = 3*1000 = 3000 (no i na tym poziomie sprawa się rypła w moich obliczeniach )
@GwynBleidD
Dzięki za to info, to już trochę mi daje
Może ktoś pracuje z modułem orpheu, aby móc udzielić mi szerszych informacji (jeżeli faktycznie się da)?
DarkGL to mój autorytet.
skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować
#5
Napisano 10.12.2012 19:27
No właśnie tak też chciałem zrobić, ale rozmyślałem i nie zgadzało mi się z obliczeniami (to też nic innego jak (lvl-1)*1000)Co do tego drugiego, to robisz po prostu
2*(lvl-1)*500
pierwszy lvl = 500
wykupienie 2 lvl = 1*1000 = 1000
wykupienie 3 lvl = 2*1000 = 2000
wykupienie 4 lvl = 3*1000 = 3000 (no i na tym poziomie sprawa się rypła w moich obliczeniach )
@GwynBleidD
Dzięki za to info, to już trochę mi daje
Może ktoś pracuje z modułem orpheu, aby móc udzielić mi szerszych informacji (jeżeli faktycznie się da)?
Po najmniejszej linii oporu:
#include <iostream> #include <windows.h> using namespace std; main(){ int g_StartValue = 500, g_MaxLvl = 20; for(int i = 1; i <= g_MaxLvl; i++){ if(i > 1){ g_StartValue *= 2; } cout<<"Dla poziomu: "<<i<<" Wartosc: "<<g_StartValue<<"\n"; } system("pause"); }
If you can dream it, you can do it.
#6
Napisano 10.12.2012 19:54
Ten wzór raczej nie zadziała, albo pani od matematyki musi mnie skarcić, bo to nie przejdzie dla 4 lvl bo to jest 2*3*500 czyli 3000, a ma być 4000. Wymyślam i wymyślam ten wzór aby uzyskać pożądaną przeze mnie liczbę, bo raczej mało optymalnie będzie gdy będę sobie generował cenę (dla 200 lvl będzie już więcej obrotów pętli ), dlatego póki co używam tablicy (ten sposób jest mało uniwersalny )
DarkGL to mój autorytet.
skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować
#7
Napisano 10.12.2012 20:01
Potrzebne Ci to do jakiegoś pluginu? Jeśli tak, to wystarczy użyć funkcji power. A jakbyś nie zauważył, to poprawiłem swój poprzedni post, bo wcześniej machnąłem się i po 2 zamiast ^ dałem *No tak to ja wiem, że przejdzie bo to jest zwiększanie x2
Ten wzór raczej nie zadziała, albo pani od matematyki musi mnie skarcić, bo to nie przejdzie dla 4 lvl bo to jest 2*3*500 czyli 3000, a ma być 4000. Wymyślam i wymyślam ten wzór aby uzyskać pożądaną przeze mnie liczbę, bo raczej mało optymalnie będzie gdy będę sobie generował cenę (dla 200 lvl będzie już więcej obrotów pętli ), dlatego póki co używam tablicy (ten sposób jest mało uniwersalny )
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
#8 Gość_21977_*
Napisano 11.12.2012 09:14
2^lvl*1000. Szkoda odejmowania.Co do tego drugiego, to robisz po prostu
2^(lvl-1)*500
#9
Napisano 11.12.2012 09:37
dla lvl = 1: 2^1*1000 = 2000, a powinno być 500
dla lvl = 2: 2^2*1000 = 4000, a powinno być 1000
Wzór powinien być:
2^lvl*250
NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
#10 Gość_21977_*
Napisano 11.12.2012 10:38
Myślałem o 250, a napisałem 1000.
W każdym razie, odejmowania warto się pozbyć.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych