Witam ,dodaje do tekstu diablo mod'a #include <colorchat> moduł i teraz chce zmienić tekst aby był kolorowy to robię tak:
ColorChat(id, GREEN,"*^x03 aaaaA")
i teraz przez local się to kompiluje ale na serwerze nie ma kolorka ^.^ a w innym pluginie colorchat działa
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
colorchat
Temat rozp.
Bino
, 01.02.2010 21:40
7 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 01.02.2010 21:40
#2
Napisano 01.02.2010 21:43
A na serwer wrzuciłeś plik include z colorchatem ?
#3
Napisano 01.02.2010 21:51
Chłopie ,chyba napisałem ,że w innych pluginach działa colorchat więc myśl co piszesz.
#4
Napisano 01.02.2010 21:51
a nie powinno być
#include <colorchat.inl>lub
#include <colorchat.inc>
Użytkownik DarkGL edytował ten post 01.02.2010 21:53
#5
Napisano 01.02.2010 21:53
DarkGL, nie Wystarczy samo <colorchat>, a ty tam koleżko się nie napinaj Pokaż zawartość colorchat.inc
#6
Napisano 01.02.2010 22:45
//ColorChat(id, GREEN,"[Cosik]^x01 A nic"); #define MAXSLOTS 32 enum Color{ YELLOW = 1, // Yellow GREEN, // Green Color TEAM_COLOR, // Red, grey, blue GREY, // grey RED, // Red BLUE, // Blue } new TeamName[][] = { "", "TERRORIST", "CT", "SPECTATOR" } public ColorChat(id, Color:type, const msg[], {Float,Sql,Result,_}:...) { static message[256]; switch(type) { case YELLOW:{ // Yellow message[0] = 0x01; } case GREEN:{// Green message[0] = 0x04; } default:{ // White, Red, Blue message[0] = 0x03; } } vformat(message[1], 251, msg, 4); // Make sure message is not longer than 192 character. Will crash the server. message[192] = '^0'; new team, ColorChange, index, MSG_Type; if(!id) { index = FindPlayer(); MSG_Type = MSG_ALL; } else { MSG_Type = MSG_ONE; index = id; } team = get_user_team(index); ColorChange = ColorSelection(index, MSG_Type, type); ShowColorMessage(index, MSG_Type, message); if(ColorChange){ Team_Info(index, MSG_Type, TeamName[team]); } } ShowColorMessage(id, type, message[]){ message_begin(type, 76, _, id); write_byte(id) write_string(message); message_end(); } Team_Info(id, type, team[]){ message_begin(type, 86, _, id); write_byte(id); write_string(team); message_end(); return 1; } ColorSelection(index, type, Color:Type){ switch(Type) { case RED: { return Team_Info(index, type, TeamName[1]); } case BLUE: { return Team_Info(index, type, TeamName[2]); } case GREY: { return Team_Info(index, type, TeamName[0]); } } return 0; } FindPlayer(){ new i = -1; while(i <= MAXSLOTS){ if(is_user_connected(++i)){ return i; } } return -1; }
#7
Napisano 02.02.2010 08:45
a co dokladnie zmieniasz?? ktory text?? bo colorchat zastepuje jakby client_print wiec mozesz tylko te podmienic
Użytkownik G[o]Q edytował ten post 02.02.2010 08:58
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :&
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
#8
Napisano 02.02.2010 16:34
Tam gdzie pisze "Reset Statystyk" oraz tam gdzie pisze na start coś w stylu "witaj G[o]Q na diablo mod by Miczu & Gutek. Wpisz /komendy aby wiedziec cos tam cos tam..."
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych