Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Pomoc z blockmaker ;>


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 diablix

    emeryt

  • Przyjaciel

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:663
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 30.01.2010 13:34

Wiec tak, potrzebuje instrukcji,poradnika lub cos tego typu jak zrobic wlasne modele do blockmaker v4.02 by pchela... proszę o szczegolowy poradnik np jaki program co gdzie kliknac itd.. z gory dzięki za pomoc :)
  • +
  • -
  • 0

#2 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 980
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 30.01.2010 16:55

hmm
ściągasz hlmv ładujesz za pomocą niego model
potem textures masz tam listę tekstur wybierasz sobie któraś dajesz export bawisz się texturą w jakimś programie graficznym
zapisujesz jako bmp z palęta kolorów kolor indeksowany wczytujesz tetxure za pomocą import texture w zakładce model display możesz zobaczyć jak twój model wygląda
no i file->>save model as i masz model prościej już chyba nie można :P
  • +
  • -
  • 1

#3 diablix

    emeryt

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:663
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 30.01.2010 19:18

hmm
ściągasz hlmv ładujesz za pomocą niego model
potem textures masz tam listę tekstur wybierasz sobie któraś dajesz export bawisz się texturą w jakimś programie graficznym
zapisujesz jako bmp z palęta kolorów kolor indeksowany wczytujesz tetxure za pomocą import texture w zakładce model display możesz zobaczyć jak twój model wygląda
no i file->>save model as i masz model prościej już chyba nie można :P


Jak juz zrobie se ta teksture i chce ja zaladowac to pisze error loading bmp texture , albo zaladuje i w ogóle nic nie widac tylko tlo :s plox help ;P

Użytkownik Diablix edytował ten post 30.01.2010 19:27

  • +
  • -
  • 0

#4 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 017
Godlike

  • Postów:7 356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 30.01.2010 19:29

blockmaker_v4.01 [BM] - AlliedModders

Edytuj to w gimpie. Jak załadujesz teksture to zmień tryb na RGB. Potem jak skończysz to zmień na indeksowany

Użytkownik Abes Mapper edytował ten post 30.01.2010 19:37

  • +
  • -
  • 1

#5 diablix

    emeryt

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:663
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 30.01.2010 19:31

EDIT: Juz kapuje.. robilem to bez wgranego modelu.. hehe dzięki wam jestescie wielcy :) nie wiem jak, ale jakby sie jakos dalo to bym dal "karme" albo cos na tym forum :P jak cos nie będę umial to odpisze. dzięki WAM! :)

Użytkownik Diablix edytował ten post 30.01.2010 19:34

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych