screen:
amxx:
//x-redirect
redirect_active 1 // - 1/0 włączyć/wyłączyć przekierowanie pluginu - jeśli jest to ustawione na 0 wszystkie inne CVARy, są ignorowane, domyślnie 0
redirect_auto 0 // - 0=wyłączenie automatycznego przekierowywania, gdy serwer jest full/off, 1=przekierowanie na serwer losowo z listy, 2=przekierowanie do następnego serwera na liście, domyślnie 0
redirect_auto 0 //
// -- 0 = wyłączyć automatyczne przekierowanie, gdy serwer jest pełny/off
// -- 1 = przekierowanie na serwer losowo z listy
// -- 2 = przekierowanie do następnego serwera na liście
// -- 3 = zawsze przekierowanie z wyjątkiem administratorów, przekierowanie do serwera losowego
// -- 4 = zawsze przekierowanie z wyjątkiem administratorów, przekierowanie do następnego serwera na liście
// -- 5* = zawsze przekierowanie w tym administratorzy, przekierowanie do serwera losowego
// -- 6* = przekierowanie zawsze w tym administratorzy, przekierowanie do następnego serwera na liście
// domyślnie 0
// (* Jeśli chcesz tylko przekierowanie ze starego do nowego serwera podczas okresu przejściowego, należy rozważyć użycie tego pluginu, łatwiejsze w obsłudze i ma wszystko co potrzeba)
redirect_manual 1 // - 1/0 włączyć/wyłączyć przekierowanie w say: /server, domyślnie 0
redirect_manual 1 //
// -- 0 = wyłączenie ręczne przekierowanie w say: /server
// -- 1 = umożliwić ręczne przekierowanie w say: /server
// -- 2 = wykazują podmenu, kiedy gracz nie może zostać przekierowany do serwera
// -- 3 = zawsze wykazują podmenu, do którego gracz może zdecydować, które mają być przekierowywane (jeśli to możliwe)
// domyślnie 0
redirect_follow 0 // - 1/0 włączyć/wyłączyć przełączanie za graczem z /follow gracz może podążyć za graczem który się przełączył - ludzie mogą nadal używać /server, domyślnie 0
redirect_external_address // - własny zewnętrzny adres serwera - potrzebne tylko w przypadku używania nazw DNS zamiast adresów IP w SERVERFILE - musi odpowiadać nazwie w SERVERFILE - to port!
redirect_check_method 2 // - aby sprawdzić na liście serwerów - 0=brak kontroli, 1=tylko ping (aby sprawdzić, czy serwer jest off), 2=by sprawdzić aktywnych graczy i również max. graczy, domyślnie 0
redirect_announce 60 // - ogłasza list z serwera, statystyka (zależy od redirect_check_method) w centrum każdej sekundy redirect_announce - ustawiona na 0 dla off, domyślnie 60
redirect_announce_mode 3 // - komu mają być wyświetlane ogłoszenia: 1 = żywi gracze, 2 = zmarli, 3 = obaj, domyślnie 3
redirect_announce_alivepos_x -1.0 // - wyświetlane komunikaty w pozycji pionowej z y dla żywych ludzi, domyślnie -1,0
redirect_announce_alivepos_y 0.01 // - wyświetlane komunikaty w horyzontalnej pozycji na y dla żywych ludzi, domyślnie 0,01
redirect_announce_deadpos_x -1.0 // - wyświetlane komunikaty w pozycji pionowej dla żywych ludzi, domyślnie -1,0
redirect_announce_deadpos_y 0.35 // - wyświetlane komunikaty w horyzontalnej pozycji dla żywych ludzi, domyślnie 0,35
redirect_show 1 // włączyć/wyłączyć informacje w chacie o przełączaniu, domyślnie 1
redirect_adminslots 0 // - 1/0 włączyć/wyłączyć adminslots, domyślnie 0
redirect_maxadmins 0 // - maksymalna liczba slotów admina, które mogą być wykorzystane w tym samym czasie - 0 to nie ograniczone, domyślnie 0
redirect_retry 0 // - 1/0 włączyć/wyłączyć funkcję ponownego przełączenia - gdy ustawiona na 1 gracz możne powiedzieć w say: /retry i jest przekierowywany tak szybko, jak to miejsce na serwerze docelowym jest wolne, domyślnie 0
redirect_hidedown 0 // - ukrywanie kontroli serwerów, które są off (nie odpowiadają):
// -- 0 = nie ukrywać
// -- 1 = ukryć w menu
// -- 2 = ukryć w ogłoszeniach
// -- 3 = ukryć w menu i komunikatach
// (nie ma efektu z redirect_check_method 0)
// domyślnie 0
// redirect_localslots 0 // - 1/0 włączyć/wyłączyć rezerwacyjnego slota dla graczy w sieci LAN - gracze są przekierowywani, zdalne wyłączenie serwera, gdy gracz łączy lokalnych, domyślnie 0
// Zaawansowani użytkownicy powinni również sprawdzić, więcej definicji, aby uzyskać więcej opcji, szczególnie QUERY_INTERVAL może być
// interesujący.