Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
tworzenie itemow
Temat rozp.
hjielouł
, 05.01.2010 15:03
7 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 05.01.2010 15:03
wiec tak chcialem cos tam potworzyc i mam pytanie (przeczytalem wiekszosc tematow do 4 strony i nie znalazlem odpowiedzi^^)
1.zeby tworzyc item wystarczy to robic w
public award_item(id, itemnum)
czy tez w EFFECTS trzeba ?
na start probowalem odtworzyc item, ktory widzialem na jakims diablomodzie
case x:
{
player_item_name[id] = "Ostatnie rzyczenie"
player_item_id[id] = rannum
player_b_explode[id] = 150
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: Kiedy zginiesz wybuchasz zabijajac wszystkich dookola.",player_item_name[id])
}
teoretycznie ma on wybuchac gdy zginiesz i brac dookola wszystkich na hita, jednak nie mam pojecia jak to zrobic moze ktos mi podac ta komende lub wytlumaczyc jak to zrobic?
w ogoloe rpzydaly by mi sie wszystkie podstawowe komendy typu
player_b_explode[id] =
player_b_vampire[id] =
player_b_damage[id] =
moze jest to gdzies zpisane z krotkim opisem dzialania^^
i tak przy okazji jak zrobic item, zeby byla szansa 1/5-/10 na wyrzucenie broni przeciwnikowi?
1.zeby tworzyc item wystarczy to robic w
public award_item(id, itemnum)
czy tez w EFFECTS trzeba ?
na start probowalem odtworzyc item, ktory widzialem na jakims diablomodzie
case x:
{
player_item_name[id] = "Ostatnie rzyczenie"
player_item_id[id] = rannum
player_b_explode[id] = 150
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: Kiedy zginiesz wybuchasz zabijajac wszystkich dookola.",player_item_name[id])
}
teoretycznie ma on wybuchac gdy zginiesz i brac dookola wszystkich na hita, jednak nie mam pojecia jak to zrobic moze ktos mi podac ta komende lub wytlumaczyc jak to zrobic?
w ogoloe rpzydaly by mi sie wszystkie podstawowe komendy typu
player_b_explode[id] =
player_b_vampire[id] =
player_b_damage[id] =
moze jest to gdzies zpisane z krotkim opisem dzialania^^
i tak przy okazji jak zrobic item, zeby byla szansa 1/5-/10 na wyrzucenie broni przeciwnikowi?
#2
Napisano 05.01.2010 15:31
Jeśli chcesz by zabijał wszystkich w promieniu xx wpisz pod EFFECTS ( nie wiem czy dobry kod podaję ):
Potem w:
oraz w:
Resztę robisz już tak jak z innymi "komendami" czyli dodajesz new itd.
Nie podałeś jaką wersje diablo edytujesz, ja przedstawiłem Ci wersję pod 5.8d, nie wiem czy w 5.9l się coś różni.
Co do "opisu komend" to pomoże Ci public iteminfo(id)
Jeszcze co do twojego 1. pytania to o ile korzystasz z dostępnych już funkcji to nie dodajesz do EFFECTS nic.
PS. nie "rzyczenie" tylko "życzenie"
public add_bonus_explode2(id) { if (player_b_explode2[id] > 0) { new origin[3] get_user_origin(id,origin) explode(origin,id,0) for(new a = 0; a < MAX; a++) { if (!is_user_connected(a) || !is_user_alive(a) || player_b_fireshield[a] != 0 || get_user_team(a) == get_user_team(id)) continue new origin1[3] get_user_origin(a,origin1) if(get_distance(origin,origin1) < player_b_explode2[id] + player_intelligence[id]*2) { UTIL_Kill(id,a,"grenade") } } } }
Potem w:
DoDamage(iTargetID, iShooterID, iDamage/*, iDamageCause, bIsWeaponID = false, iHeadShot = 0*/)
oraz w:
public DeathMsgpod player_b_explode[id] wpisz player_b_explode2[id]
Resztę robisz już tak jak z innymi "komendami" czyli dodajesz new itd.
Nie podałeś jaką wersje diablo edytujesz, ja przedstawiłem Ci wersję pod 5.8d, nie wiem czy w 5.9l się coś różni.
Co do "opisu komend" to pomoże Ci public iteminfo(id)
Jeszcze co do twojego 1. pytania to o ile korzystasz z dostępnych już funkcji to nie dodajesz do EFFECTS nic.
PS. nie "rzyczenie" tylko "życzenie"
Użytkownik Magiik edytował ten post 05.01.2010 15:32
Najlepsze skiny cs go. Bierz udział w losowaniach i wygraj darmowe skiny cs go!
#3
Napisano 05.01.2010 17:43
mam wersje 5.9l.
jak sprawdzic czy item dziala ? i jak zrobic by byl tylko 1 item? wykasowalem wszystko z case i zostawilem tylko meekstone pod 1, tam wyzej tez zmienilem i nadal normalne itemy lecialy
/e:
public award_item(id, itemnum)
{
if (player_item_id[id] != 0)
return PLUGIN_HANDLED
set_hudmessage(220, 115, 70, -1.0, 0.40, 0, 3.0, 4.0, 0.2, 0.3, 5)
new rannum = 1
new maxfind = player_agility[id]
if (maxfind > 15) maxfind = 15
new rf = random_num(1,25-maxfind)
if (itemnum > 0) rannum = itemnum
else if (itemnum < 0) return PLUGIN_HANDLED
if (rf == 3 && itemnum == 0) //We found a rare item
{
award_unique_item(id)
rannum = -1
}
//Set durability, make this item dependant?
item_durability[id] = 250
switch(rannum)
{
case 1:
{
player_item_name[id] = "Meekstone"
player_item_id[id] = rannum
player_b_meekstone[id] = 1
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: Uzyj, aby podlozyc sztuczna bombe",player_item_name[id])
}
}
BoostRing(id)
return PLUGIN_CONTINUE
}
jak sprawdzic czy item dziala ? i jak zrobic by byl tylko 1 item? wykasowalem wszystko z case i zostawilem tylko meekstone pod 1, tam wyzej tez zmienilem i nadal normalne itemy lecialy
/e:
public award_item(id, itemnum)
{
if (player_item_id[id] != 0)
return PLUGIN_HANDLED
set_hudmessage(220, 115, 70, -1.0, 0.40, 0, 3.0, 4.0, 0.2, 0.3, 5)
new rannum = 1
new maxfind = player_agility[id]
if (maxfind > 15) maxfind = 15
new rf = random_num(1,25-maxfind)
if (itemnum > 0) rannum = itemnum
else if (itemnum < 0) return PLUGIN_HANDLED
if (rf == 3 && itemnum == 0) //We found a rare item
{
award_unique_item(id)
rannum = -1
}
//Set durability, make this item dependant?
item_durability[id] = 250
switch(rannum)
{
case 1:
{
player_item_name[id] = "Meekstone"
player_item_id[id] = rannum
player_b_meekstone[id] = 1
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: Uzyj, aby podlozyc sztuczna bombe",player_item_name[id])
}
}
BoostRing(id)
return PLUGIN_CONTINUE
}
Użytkownik hjielouł edytował ten post 05.01.2010 17:54
#4
Napisano 05.01.2010 20:05
eeee... moze skomplikuj na amxx?
#5
Napisano 05.01.2010 21:06
proszę jeszcze o wskazanie miejsca odpowiedzialnego za dmg z kuszy
register_cvar("diablo_arrow","120.0")
register_cvar("diablo_arrow_multi","2.0")
register_cvar("diablo_arrow_speed","1500")
jest to to?
register_cvar("diablo_arrow","120.0")
register_cvar("diablo_arrow_multi","2.0")
register_cvar("diablo_arrow_speed","1500")
jest to to?
#6
Napisano 05.01.2010 21:14
tak, ale nie zmieniaj tego w .sma .. tylko w amxx.cfg i na serwerze
#7
Napisano 05.01.2010 21:28
to jeszcze musze sie dowiedziec jak zrobic by tylko 1 item byl
btw mozna o takie rzeczy na shouboxie pytac?
/e:
btw mozna o takie rzeczy na shouboxie pytac?
/e:
to jest ile dodaje dmg *int?register_cvar("diablo_arrow_multi","2.0")
Użytkownik hjielouł edytował ten post 05.01.2010 21:39
#8
Napisano 06.01.2010 13:40
zostaw 1 item tylko.. potem przez amxx.pl/kompilator skomplikuj na amxx i wrzuc na serwer?;E
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych