Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Modyfikacja

Przerobienie pluginu z muzyką

Modyfikacja

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Flash3r

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:9
Offline

Napisano 02.01.2010 18:18

Zrobiłem plugin w którym na początku rundy odtwarzana jest muzyka. Chciałbym aby ktoś go tak przerobił aby gracz mógł wpisać w say: /muzyka i aby wtedy u niego muzyka się nie dotwarzała ale gdy kolejny raz wpisze /muzyka ponownie się odtwarzała. Efekt ma być taki żeby muzyka nie odtwarzała się przez cała mapę a nie rundę. Dobrze by również było aby po wpisaniu /muzyka pojawił się na chacie jakiś text informujący czy muzyka jest włączona czy wyłączona. Ma to wyglądac tak jak jest w pluginie Alternative End Round Sounds.
#include <amxmodx>

public plugin_init() {
    register_plugin("Muza", "1.0", "Flash3r")
    register_event("HLTV", "func_round", "a", "1=0", "2=0")
}
public func_round() 
{
new rand = random_num(0,5)

client_cmd(0,"mp3 stop")
client_cmd(0,"MP3Volume 0.3")

switch(rand)
{
case 0: client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/ayotechnology.mp3")
case 1: client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/badtouch.mp3")
case 2: client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/cocojamboo.mp3")
case 3: client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/rememberthename.mp3")
case 4: client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/sexychick.mp3")
}

return PLUGIN_HANDLED
}

public plugin_precache()
{
precache_sound("misc/ayotechnology.mp3")
precache_sound("misc/badtouch.mp3")
precache_sound("misc/cocojamboo.mp3")
precache_sound("misc/rememberthename.mp3")
precache_sound("misc/sexychick.mp3")

return PLUGIN_CONTINUE
}

  • +
  • -
  • 0

#2 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 742
Godlike

  • Postów:6 881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 02.01.2010 18:47

Stwórz globalną tablicę w której będziesz przechowywał to czy ma być odgrywana muzyka.
Przy wejściu gracza na serwer ustawiaj nu false'a ( lub 0).
A po wpisaniu komendy ustawiaj true (lub 1)
A w funkcji func_round dodaj warunek że jeśli fale to return.
  • +
  • -
  • 1

#3 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 344
Godlike

  • Postów:3 563
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 02.01.2010 20:35

poszukaj tematu pt puszczanie muzyki ... tam dalem moj plugin jest menu i z niego wybierasz 8 nutek
  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#4 Flash3r

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:9
Offline

Napisano 02.01.2010 21:48

Chciałbym żeby ktoś zrobił tak z moim pluginem jak napisał Pavulon , bo ja nie znam się na tym i nie dam rady tego zrobić.
  • +
  • -
  • 0

#5 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 742
Godlike

  • Postów:6 881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 02.01.2010 23:58

To może działać:
#include <amxmodx>

new bool:onoff[33]

public plugin_init() {
register_plugin("Muza", "1.0", "Flash3r")
register_event("HLTV", "func_round", "a", "1=0", "2=0")
register_clcmd("say /muzyka", "muza_onoff")
}

public client_connect(id)
{
onoff[id] = false
}

public muza_onoff(id)
{
onoff[id] = !onoff[id]
client_print(id, print_chat, "Muzyka zostala %s", onoff[id]?"wlaczona":"wylaczona")
return PLUGIN_HANDLED
}

public func_round()
{
new rand = random_num(0,4)
new musiccmd[32]

switch(rand)
{
case 0: copy(musiccmd, 31, "ayotechnology.mp3")
case 1: copy(musiccmd, 31, "badtouch.mp3")
case 2: copy(musiccmd, 31, "cocojamboo.mp3")
case 3: copy(musiccmd, 31, "rememberthename.mp3")
case 4: copy(musiccmd, 31, "sexychick.mp3")
}

new players[32], num, id
get_players(players, num)

for (new i; i<num; i++)
{
id = players[i]
if (!onoff[id])
continue

client_cmd(id,"mp3 stop")
client_cmd(id,"MP3Volume 0.3")
client_cmd(id,"mp3 play sound/misc/%s", musiccmd)
}

return PLUGIN_HANDLED
}

public plugin_precache()
{
precache_sound("misc/ayotechnology.mp3")
precache_sound("misc/badtouch.mp3")
precache_sound("misc/cocojamboo.mp3")
precache_sound("misc/rememberthename.mp3")
precache_sound("misc/sexychick.mp3")

return PLUGIN_CONTINUE
}


Ale nie musi. Więc jak nie będzie to jutro na trzeźwo poprawię.
  • +
  • -
  • 1

#6 Flash3r

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:9
Offline

Napisano 03.01.2010 04:06

Dzięki wszystko działa. Zmieniłem false na true aby domyślnie muzyka była włączona , dodałem tekst informujący o możliwości włączenia lub wyłączenia muzyki i zrobiłem żeby po wyłączeniu muzyki grająca aktualnie muzyka od razu się wyłączyła.
  • +
  • -
  • 0

#7 Adminek AMXX.PL

    Admin :)

  • Bot

Reputacja: 156
Profesjonalista

  • Postów:7 489
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 03.01.2010 10:47

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Problem rozwiązany :)

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Modyfikacja

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych