#include <amxmodx> public plugin_init() { register_plugin("Muza", "1.0", "Flash3r") register_event("HLTV", "func_round", "a", "1=0", "2=0") } public func_round() { new rand = random_num(0,5) client_cmd(0,"mp3 stop") client_cmd(0,"MP3Volume 0.3") switch(rand) { case 0: client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/ayotechnology.mp3") case 1: client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/badtouch.mp3") case 2: client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/cocojamboo.mp3") case 3: client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/rememberthename.mp3") case 4: client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/sexychick.mp3") } return PLUGIN_HANDLED } public plugin_precache() { precache_sound("misc/ayotechnology.mp3") precache_sound("misc/badtouch.mp3") precache_sound("misc/cocojamboo.mp3") precache_sound("misc/rememberthename.mp3") precache_sound("misc/sexychick.mp3") return PLUGIN_CONTINUE }
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
6 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 02.01.2010 18:18
Zrobiłem plugin w którym na początku rundy odtwarzana jest muzyka. Chciałbym aby ktoś go tak przerobił aby gracz mógł wpisać w say: /muzyka i aby wtedy u niego muzyka się nie dotwarzała ale gdy kolejny raz wpisze /muzyka ponownie się odtwarzała. Efekt ma być taki żeby muzyka nie odtwarzała się przez cała mapę a nie rundę. Dobrze by również było aby po wpisaniu /muzyka pojawił się na chacie jakiś text informujący czy muzyka jest włączona czy wyłączona. Ma to wyglądac tak jak jest w pluginie Alternative End Round Sounds.
#2
Napisano 02.01.2010 18:47
Stwórz globalną tablicę w której będziesz przechowywał to czy ma być odgrywana muzyka.
Przy wejściu gracza na serwer ustawiaj nu false'a ( lub 0).
A po wpisaniu komendy ustawiaj true (lub 1)
A w funkcji func_round dodaj warunek że jeśli fale to return.
Przy wejściu gracza na serwer ustawiaj nu false'a ( lub 0).
A po wpisaniu komendy ustawiaj true (lub 1)
A w funkcji func_round dodaj warunek że jeśli fale to return.
#3
Napisano 02.01.2010 20:35
poszukaj tematu pt puszczanie muzyki ... tam dalem moj plugin jest menu i z niego wybierasz 8 nutek
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :&
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
#4
Napisano 02.01.2010 21:48
Chciałbym żeby ktoś zrobił tak z moim pluginem jak napisał Pavulon , bo ja nie znam się na tym i nie dam rady tego zrobić.
#5
Napisano 02.01.2010 23:58
To może działać:
Ale nie musi. Więc jak nie będzie to jutro na trzeźwo poprawię.
#include <amxmodx>
new bool:onoff[33]
public plugin_init() {
register_plugin("Muza", "1.0", "Flash3r")
register_event("HLTV", "func_round", "a", "1=0", "2=0")
register_clcmd("say /muzyka", "muza_onoff")
}
public client_connect(id)
{
onoff[id] = false
}
public muza_onoff(id)
{
onoff[id] = !onoff[id]
client_print(id, print_chat, "Muzyka zostala %s", onoff[id]?"wlaczona":"wylaczona")
return PLUGIN_HANDLED
}
public func_round()
{
new rand = random_num(0,4)
new musiccmd[32]
switch(rand)
{
case 0: copy(musiccmd, 31, "ayotechnology.mp3")
case 1: copy(musiccmd, 31, "badtouch.mp3")
case 2: copy(musiccmd, 31, "cocojamboo.mp3")
case 3: copy(musiccmd, 31, "rememberthename.mp3")
case 4: copy(musiccmd, 31, "sexychick.mp3")
}
new players[32], num, id
get_players(players, num)
for (new i; i<num; i++)
{
id = players[i]
if (!onoff[id])
continue
client_cmd(id,"mp3 stop")
client_cmd(id,"MP3Volume 0.3")
client_cmd(id,"mp3 play sound/misc/%s", musiccmd)
}
return PLUGIN_HANDLED
}
public plugin_precache()
{
precache_sound("misc/ayotechnology.mp3")
precache_sound("misc/badtouch.mp3")
precache_sound("misc/cocojamboo.mp3")
precache_sound("misc/rememberthename.mp3")
precache_sound("misc/sexychick.mp3")
return PLUGIN_CONTINUE
}
Ale nie musi. Więc jak nie będzie to jutro na trzeźwo poprawię.
#6
Napisano 03.01.2010 04:06
Dzięki wszystko działa. Zmieniłem false na true aby domyślnie muzyka była włączona , dodałem tekst informujący o możliwości włączenia lub wyłączenia muzyki i zrobiłem żeby po wyłączeniu muzyki grająca aktualnie muzyka od razu się wyłączyła.
#7
Napisano 03.01.2010 10:47
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Problem rozwiązany
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Problem rozwiązany
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Modyfikacja
Inny
Dodanie Broni do PaintBallNapisany przez One ShooT , 05.02.2024 inny, modyfikacja |
|
|
|||
Modyfikacja
prośba o przerobienie pluginuprośba Napisany przez bili , 06.02.2021 modyfikacja |
|
|
|||
Modyfikacja
Prośba o dodanie modelu do vipa z generatoraNapisany przez Vanilla , 01.02.2021 modyfikacja |
|
|
|||
Modyfikacja
Plugin na przenikanie/spadochron pod komendąNapisany przez Polonez , 22.01.2021 modyfikacja |
|
|
|||
|
[ROZWIĄZANE] Modyfikacja pluginuNapisany przez _.-*`PaniQ*-._ , 11.01.2021 modyfikacja |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych