Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Jak Zrobić Własny Głośniczek (Alltalka)Szukam Sposobu i pluginu.
#1
Napisano 22.12.2009 23:21
Pozdrawiam.
#2
Napisano 23.12.2009 11:23
#3
Napisano 23.12.2009 11:42
Pozdrawiam
#4
Napisano 23.12.2009 12:00
Nie testowałem.
#5
Napisano 23.12.2009 14:03
#6
Napisano 23.12.2009 14:29
#7
Napisano 23.12.2009 15:37
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
#8
Napisano 23.12.2009 22:01
#9
Napisano 23.12.2009 22:23
polecam lekture sma pluginu chyba kurka dajacego emote nad glowa i do tego dodac jeden warunek i plugin gotowy
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
#10
Napisano 25.12.2009 13:20
Pozdrawiam.
#11
Napisano 25.12.2009 13:31
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #define PLUGIN "Wlasny glosniczek" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "DarkGL" new sprite; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_clcmd("+voicerecord","glosniczek_on"); register_clcmd("-voicerecord","glosniczek_off"); } public plugin_precache(){ sprite = precache_model("sprites/wlasny_glosniczek.spr") } public glosniczek_on(id){ message_begin(MSG_ALL, SVC_TEMPENTITY) write_byte(124) write_byte(id) write_coord(35) write_short(sprite) write_short(100) message_end() } public glosniczek_off(id){ message_begin(MSG_ALL, SVC_TEMPENTITY) write_byte(125) write_byte(id) message_end() }
głośniczek nazywasz wlasny_glosniczek.spr i umieszczasz w folderze sprites
#12
Napisano 25.12.2009 13:38
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #define PLUGIN "New Plug-In" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "Vertricus" new gmsgBotVoice; new sprite public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) gmsgBotVoice = get_user_msgid("BotVoice") register_clcmd("+voicerecord", "voiceon") register_clcmd("-voicerecord", "voiceoff") } public plugin_precache( ) sprite = precache_model("sprite/twojspirte.spr") stock delete(id){ message_begin(MSG_BROADCAST, gmsgBotVoice) write_byte( 0 ) write_byte( id ) message_end( ) } stock Display_Tent(id,sprite, seconds) { message_begin(MSG_ALL,SVC_TEMPENTITY) write_byte(TE_PLAYERATTACHMENT) write_byte(id) write_coord(40) //Offset write_short(sprite) write_short(seconds*10) message_end() } public voiceon(id){ Display_Tent(id, sprite, 20); delete(id); } public voiceoff(id) Display_Tent(id, sprite, 0)
#13
Napisano 25.12.2009 13:42
#14
Napisano 25.12.2009 17:39
Czekam na Dopicowanie pluginu
Bo mi cos nie wychodzi..
#15
Napisano 25.12.2009 22:56
Święta
#16
Napisano 26.12.2009 23:30
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>
#define PLUGIN "New Speeker"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Kemsan"
#define MESSAGE_RATE 30
new sprite, mowi[32];
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
register_forward(FM_PlayerPreThink, "forward_prethink");
}
public plugin_precache(){
sprite = precache_model("sprite/glosniczek.spr");
}
stock forward_prethink(id)
{
if(++mowi[id] > MESSAGE_RATE && is_user_alive(id))
{
mowi[id] = 0;
message_begin(MSG_BROADCAST, get_user_msgid("BotVoice"));
write_byte(0);
write_byte(id);
message_end();
message_begin(MSG_ALL,SVC_TEMPENTITY);
write_byte(TE_PLAYERATTACHMENT);
write_byte(id);
write_coord(40); //Offset
write_short(sprite);
write_short(1);
message_end();
}
return FMRES_IGNORED;
}
glosniczek.amxx 1,35 KB 13 Ilość pobrań
#17
Napisano 26.12.2009 23:56
#include <amxmodx> #include <amxmisc> new sprite, accessCvar public plugin_init() { register_plugin("cheer", "0.a", "Radiance") register_clcmd("+voicerecord", "cmdCheer1") register_clcmd("-voicerecord", "cmdCheer0") accessCvar = register_cvar("cheer_access", "0") } public plugin_precache() { sprite = precache_model("sprites/smile.spr") } public cmdCheer1(id) { if(!is_user_alive(id)) return PLUGIN_HANDLED switch(get_pcvar_num(accessCvar)) { case 0 : set_cheer(id) case 1 : { if(!access(id, ADMIN_CHAT)) return PLUGIN_HANDLED set_cheer(id) } } return PLUGIN_HANDLED } public cmdCheer0(id) { rem_cheer(id) return PLUGIN_HANDLED } stock rem_cheer(id) { message_begin(MSG_ALL, SVC_TEMPENTITY) write_byte(125) write_byte(id) message_end() } stock set_cheer(id) { message_begin(MSG_ALL, SVC_TEMPENTITY) write_byte(124) write_byte(id) write_coord(35) write_short(sprite) write_short(100) message_end() }
zrob sobie smile.spr i wrzuc do sprites i napisz czy dziala
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
#18
Napisano 27.12.2009 00:11
register_clcmd("+voicerecord", "cmdCheer1") i register_clcmd("-voicerecord", "cmdCheer0") ? Skoro można cały plugin zrobić na preThink'u ?
#19
Napisano 27.12.2009 00:47
#20
Napisano 27.12.2009 11:53
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych