Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Jak Zrobić Własny Głośniczek (Alltalka)Szukam Sposobu i pluginu.


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
24 odpowiedzi w tym temacie

#1 Szyfrant

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 374
Godlike

  • Postów:3 072
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Sztokholm
Offline

Napisano 22.12.2009 23:21

Jak w temacie..

Pozdrawiam.
  • +
  • -
  • 0

#2 naven

    Hero

  • Power User

Reputacja: 204
Profesjonalista

  • Postów:1 088
  • GG:
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 23.12.2009 11:23

Jaki głośniczek? O co ci chodzi?
  • +
  • -
  • 0

#3 Szyfrant

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 1 374
Godlike

  • Postów:3 072
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Sztokholm
Offline

Napisano 23.12.2009 11:42

Nom głośniczek :) Nad głową gracza jak mówimy pojawia się głośniczek . Niedawno natknąłem sie na coś co umożliwia zmianę ikonki tego głośniczka.

Pozdrawiam
  • +
  • -
  • 0

#4 DaddyKuba

    Godlike

  • Użytkownik

Reputacja: 255
Wszechwidzący

  • Postów:1 227
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Pszczyna
Offline

Napisano 23.12.2009 12:00

U siebie na kompie można to zmeinić na bank, ale czy w grze, nie wiem.
Nie testowałem.
  • +
  • -
  • 0

#5 Vertricus

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1 549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 23.12.2009 14:03

Ma ktoś może nazwę sprite z głośniczka?:> to coś pokminić pójdzie ;)
  • +
  • -
  • 0

#6 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 742
Godlike

  • Postów:6 881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 23.12.2009 14:29

Zawsze można bawić się w przechwytywanie wszystkich eventów ze sprite'ami i znajdzie się to co trzeba ;)
  • +
  • -
  • 0

#7 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 344
Godlike

  • Postów:3 563
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 23.12.2009 15:37

sa edytory spr wiec szybciej pojdzie ale co ci to da? wymusisz podmiane glosniczkow?? bo raczej info o tym glosniczku zapisane jest w silniku gry wiec potem na all serverach by mial taki oczywiscie jest mozliwosc zrobienia tego w inny sposob
  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#8 Szyfrant

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 1 374
Godlike

  • Postów:3 072
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Sztokholm
Offline

Napisano 23.12.2009 22:01

czekam na dalsze sugestie :)
  • +
  • -
  • 0

#9 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 344
Godlike

  • Postów:3 563
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 23.12.2009 22:23

a co zamierzasz to sam zrobic??
polecam lekture sma pluginu chyba kurka dajacego emote nad glowa i do tego dodac jeden warunek i plugin gotowy
  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#10 Szyfrant

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 1 374
Godlike

  • Postów:3 072
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Sztokholm
Offline

Napisano 25.12.2009 13:20

Problem w tym, że się tym nie zajmuje bo tego nie umiem.
Pozdrawiam.
  • +
  • -
  • 0

#11 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 553
Godlike

  • Postów:11 976
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 25.12.2009 13:31

nie testowałem
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "Wlasny glosniczek"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "DarkGL"

new sprite;

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	register_clcmd("+voicerecord","glosniczek_on");
	register_clcmd("-voicerecord","glosniczek_off");
	
}

public plugin_precache(){
	sprite = precache_model("sprites/wlasny_glosniczek.spr")
}


public glosniczek_on(id){
	message_begin(MSG_ALL, SVC_TEMPENTITY)
	write_byte(124)
	write_byte(id)
	write_coord(35)
	write_short(sprite)
	write_short(100)
	message_end()
}

public glosniczek_off(id){
	message_begin(MSG_ALL, SVC_TEMPENTITY)
     	write_byte(125)
     	write_byte(id)
     	message_end()
}

głośniczek nazywasz wlasny_glosniczek.spr i umieszczasz w folderze sprites
  • +
  • -
  • 0

#12 Vertricus

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1 549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 25.12.2009 13:38

Miałem chwilę sprawdź, ale wadliwe może być displaytent, usuwanie i to czy +voicerecord da sie przechwycić więc daje jakieś 10% na działanie :F, obaczaj jak się nazywa sprite z głośniczka to może fakemetą pójdzie :)
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Vertricus"
new gmsgBotVoice;
new sprite
public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	gmsgBotVoice = get_user_msgid("BotVoice")
	register_clcmd("+voicerecord", "voiceon")
	register_clcmd("-voicerecord", "voiceoff")
}
public plugin_precache( ) sprite = precache_model("sprite/twojspirte.spr")
stock delete(id){
        message_begin(MSG_BROADCAST, gmsgBotVoice)
        write_byte( 0 )
        write_byte( id )
        message_end( )
}
stock Display_Tent(id,sprite, seconds)
{
	message_begin(MSG_ALL,SVC_TEMPENTITY)
	write_byte(TE_PLAYERATTACHMENT)
	write_byte(id)
	write_coord(40) //Offset
	write_short(sprite)
	write_short(seconds*10)
	message_end()
}
public voiceon(id){
	Display_Tent(id, sprite, 20); 
	delete(id);
}
public voiceoff(id) Display_Tent(id, sprite, 0)

  • +
  • -
  • 0

#13 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 553
Godlike

  • Postów:11 976
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 25.12.2009 13:42

plik nazywa się radio.spr
  • +
  • -
  • 0

#14 Szyfrant

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 1 374
Godlike

  • Postów:3 072
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Sztokholm
Offline

Napisano 25.12.2009 17:39

radio.spr

Czekam na Dopicowanie pluginu

Bo mi cos nie wychodzi.. :(
  • +
  • -
  • 0

#15 Vertricus

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1 549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 25.12.2009 22:56

A masz jakiś sprite? bo ja ci nie dodawałem go sobie sam musisz dodać ja nie mam czasu testować :)
Święta ;)
  • +
  • -
  • 0

#16 Kemsan

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:11
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Bytom
Offline

Napisano 26.12.2009 23:30

Proszę, sprite musisz wrzucić do sptrite/ z nazwą glosniczek.spr :) Nie obiecuje że zadziała, choć powinno:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>

#define PLUGIN "New Speeker"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Kemsan"
#define MESSAGE_RATE 30
new sprite, mowi[32];

public plugin_init() {

register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
register_forward(FM_PlayerPreThink, "forward_prethink");

}
public plugin_precache(){
sprite = precache_model("sprite/glosniczek.spr");
}

stock forward_prethink(id)
{
if(++mowi[id] > MESSAGE_RATE && is_user_alive(id))
{
mowi[id] = 0;

message_begin(MSG_BROADCAST, get_user_msgid("BotVoice"));
write_byte(0);
write_byte(id);
message_end();

message_begin(MSG_ALL,SVC_TEMPENTITY);
write_byte(TE_PLAYERATTACHMENT);
write_byte(id);
write_coord(40); //Offset
write_short(sprite);
write_short(1);
message_end();
}
return FMRES_IGNORED;

}


Załączony plik  glosniczek.amxx   1,35 KB  13 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 0

#17 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 344
Godlike

  • Postów:3 563
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 26.12.2009 23:56

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

new sprite, accessCvar

public plugin_init()
{
	register_plugin("cheer", "0.a", "Radiance")
	register_clcmd("+voicerecord", "cmdCheer1")
	register_clcmd("-voicerecord", "cmdCheer0")
	accessCvar = register_cvar("cheer_access", "0")
}

public plugin_precache()
{
	sprite = precache_model("sprites/smile.spr")
	
}

public cmdCheer1(id)
{
	if(!is_user_alive(id))
		return PLUGIN_HANDLED
	switch(get_pcvar_num(accessCvar))
	{
		case 0 : set_cheer(id)
		case 1 :
		{
			if(!access(id, ADMIN_CHAT))
				return PLUGIN_HANDLED
			set_cheer(id)
		}
	}
	return PLUGIN_HANDLED
}

public cmdCheer0(id)
{
	rem_cheer(id)
	return PLUGIN_HANDLED
}

stock rem_cheer(id)
{
	message_begin(MSG_ALL, SVC_TEMPENTITY)
     	write_byte(125)
     	write_byte(id)
     	message_end()
}

stock set_cheer(id)
{
	message_begin(MSG_ALL, SVC_TEMPENTITY)
	write_byte(124)
	write_byte(id)
	write_coord(35)
	write_short(sprite)
	write_short(100)
	message_end()
	
}


zrob sobie smile.spr i wrzuc do sprites i napisz czy dziala
  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#18 Kemsan

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:11
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Bytom
Offline

Napisano 27.12.2009 00:11

Po co definiować:
register_clcmd("+voicerecord", "cmdCheer1") i register_clcmd("-voicerecord", "cmdCheer0") ? Skoro można cały plugin zrobić na preThink'u ?
  • +
  • -
  • 0

#19 Vertricus

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1 549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 27.12.2009 00:47

Kemsan jeśli da się przechwycić voicerecord to myśl logiczne i wywnioskuj czy wywołanie będzie lepsze gdy gracz użyje guzika czy będzie kilkanaście razy na sekunde sprawdzane czy gracz mówi?!
  • +
  • -
  • 0

#20 Kemsan

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:11
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Bytom
Offline

Napisano 27.12.2009 11:53

Ja tam wolę używać preThink ponieważ zawsze mam pewność co do działania. Nie zawsze wszystkie akcje gracza da się przechwycić - spróbuj "złapać" slot1, slot2, slot3 ;]
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych