Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

401Lvl


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 SzukamProDM

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:264
  • Lokalizacja:Sie Biora Dzieci?
Offline

Napisano 21.12.2009 07:43

Witam, moglby ktos mi podac gotowy kod na 401 lvl...? Bo jak chce wkleic ten z " Zwiększanie max lvl w Diablo modzie! - Nieoficjalny polski support AMX Mod X - strona 2 " to wyskakuje ze za dluga linijka:x


Beda pochwalki;x
  • +
  • -
  • 0

#2 Vertricus

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1 549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 21.12.2009 07:45

A mógłbyś wkleić info z kompilatora?
  • +
  • -
  • 0

#3 Misiaczek ;c

    /dev/null

  • Moderator

Reputacja: 1 678
Godlike

  • Postów:2 496
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Halemba
Offline

Napisano 21.12.2009 12:22

Witam, moglby ktos mi podac gotowy kod na 401 lvl...? Bo jak chce wkleic ten z " Zwiększanie max lvl w Diablo modzie! - Nieoficjalny polski support AMX Mod X - strona 2 " to wyskakuje ze za dluga linijka:x


Beda pochwalki;x


masz
new LevelXP[401] = {0, 50, 125, 215, 323, 452, 606, 790, 1010, 1274, 1590, 1969, 2423, 2967, 3619, 4401, 5339, 6370, 7504, 8694, /* 1-20 */
9943, 11254, 12604, 13994, 15425, 16898, 18415, 19977, 21585, 23241, 24946, 26702, 28510, 30372, 32289, 34263, 36296, 38389, 40544, 42763, /* 21-40 */
45048, 47401, 49824, 52319, 54888, 57534, 60259, 63065, 65955, 68931, 71996, 75152, 78402, 81749, 85196, 88746, 92402, 96167, 100044, 104037, /* 41-60 */
108109, 112303, 116622, 121070, 125651, 130369, 135228, 140232, 145386, 150694, 156161, 161792, 167591, 173563, 179714, 186049, 192574, 199294, 206215, 213343, /* 61-80 */
220684, 228245, 236032, 244052, 252312, 260819, 269581, 278605, 287899, 297471, 307330, 317484, 327942, 338713, 349807, 361233, 373001, 385122, 397606, 410464, /* 81-100 */
423707, 437347, 451396, 465866, 480770, 496121, 511932, 528217, 544990, 562266, 580060, 598387, 617263, 636705, 656730, 677355, 698598, 720478, 743014, 766226, /* 101-120 */
790134, 814759, 840122, 866245, 893151, 920864, 949408, 978808, 1009090, 1040280, 1071781, 1103597, 1135731, 1168186, 1200965, 1234071, 1267508, 1301279, 1335387, 1369836, /* 121-140 */
1404629, 1439769, 1475260, 1511105, 1547308, 1583873, 1620803, 1658102, 1695773, 1733820, 1772247, 1811058, 1850257, 1889847, 1929832, 1970216, 2011003, 2052197, 2093802, 2135823, /* 141-160 */
2178264, 2221129, 2264122, 2307243, 2350493, 2393872, 2437381, 2481020, 2524789, 2568689, 2612720, 2656883, 2701178, 2745605, 2790165, 2834858, 2879685, 2924646, 2969741, 3014971, /* 161-180 */
3060336, 3105837, 3151474, 3197247, 3243157, 3289204, 3335389, 3381712, 3428173, 3474773, 3521512, 3568391, 3615410, 3662570, 3709871, 3757313, 3804897, 3852623, 3900492, 3948504, /* 181-200 */
3974334, 4000241, 4026225, 4052286, 4078425, 4104642, 4130937, 4157310, 4183762, 4210293, 4236903, 4263592, 4290361, 4317210, 4344139, 4371148, 4398238, 4425409, 4452661, 4479994, /* 201-220 */
4507408, 4534904, 4562482, 4590142, 4617884, 4645709, 4673617, 4701608, 4729682, 4757840, 4786082, 4814408, 4842818, 4871313, 4899893, 4928558, 4957308, 4986144, 5015066, 5044074, /* 221-240 */
5073169, 5102351, 5131620, 5160976, 5190420, 5219952, 5249572, 5279280, 5309077, 5338963, 5368938, 5399002, 5429156, 5459400, 5489734, 5520159, 5550675, 5581282, 5611980, 5642770, /* 241-260 */
5673652, 5704626, 5735692, 5766851, 5798103, 5829448, 5860887, 5892420, 5924047, 5955768, 5987584, 6019495, 6051501, 6083603, 6115801, 6148095, 6180485, 6212972, 6245556, 6278237, /* 261-280 */
6311016, 6343893, 6376868, 6409941, 6443113, 6476384, 6509754, 6543224, 6576794, 6610464, 6644235, 6678107, 6712080, 6746154, 6780330, 6814608, 6848988, 6883471, 6918057, 6952746, /* 281-300 */
6987539, 7022366, 7057227, 7092122, 7127051, 7162014, 7197011, 7232042, 7267108, 7302209, 7337345, 7372516, 7407722, 7442963, 7478239, 7513550, 7548896, 7584277, 7619693, 7655144, /* 301-320 */
7690630, 7726151, 7761707, 7797298, 7832924, 7868585, 7904281, 7940012, 7975778, 8011579, 8047415, 8083286, 8119192, 8155133, 8191109, 8227120, 8263167, 8299250, 8335369, 8371524, /* 321-340 */
8407715, 8443942, 8480205, 8516504, 8552839, 8589210, 8625617, 8662060, 8698539, 8735054, 8771605, 8808192, 8844815, 8881474, 8918169, 8954900, 8991667, 9028470, 9065309, 9102184, /* 341-360 */
9139095, 9176042, 9213025, 9250044, 9287100, 9324193, 9361323, 9398490, 9435694, 9472935, 9510213, 9547528, 9584880, 9622269, 9659695, 9697158, 9734658, 9772195, 9809769, 9847380, /* 361-380 */
9885028, 9922713, 9960435, 9998194, 10035990, 10073823, 10111693, 10149600, 10187544, 10225525, 10263543, 10301599, 10339693, 10377825, 10415995, 10454203, 10492449, 10530733, 10569055, 10607415, 10645813, /* 381-401 */}

  • +
  • -
  • 1

#4 SzukamProDM

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:264
  • Lokalizacja:Sie Biora Dzieci?
Offline

Napisano 21.12.2009 14:04

@pochwalka za trud...

a teraz czy wie ktos moze jak ogarnac spam lowcy i ladowanie sie barbarzyncy przy 200inta?;P
  • +
  • -
  • 0

#5 Misiaczek ;c

    /dev/null

  • Moderator

Reputacja: 1 678
Godlike

  • Postów:2 496
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Halemba
Offline

Napisano 21.12.2009 14:27

@pochwalka za trud...

a teraz czy wie ktos moze jak ogarnac spam przy 200inta?;P


znajdź:
else if(casting[id]==0)
		{
			new Float: time_delay = 5.0-(player_intelligence[id]/25.0)

			if(player_class[id] == Ninja) time_delay*=2.0
			else if(player_class[id] == Mag)
			{
				time_delay=time_delay = 4.0-(player_intelligence[id]/25.0)
				if(player_b_fireball[id]>0) time_delay=random_float(0.5,4.0-(player_intelligence[id]/25.0))
			}
			else if(player_class[id] == Zabojca) time_delay*=2.0
			else if(player_class[id] == Paladyn) time_delay*=1.4
			
			cast_end[id]=halflife_time()+time_delay
			
			new bar_delay = floatround(time_delay,floatround_ceil)
			
			casting[id]=1
			
			message_begin( MSG_ONE, gmsgBartimer, {0,0,0}, id ) 
			write_byte( bar_delay ) 
			write_byte( 0 ) 
			message_end() 
		}
	}

zamień na:
else if(casting[id]==0)
		{
			new Float: time_delay = 10.0-(player_intelligence[id]/100.0)

			if(player_class[id] == Ninja) time_delay*=2.0
			else if(player_class[id] == Mag)
			{
				time_delay=time_delay = 8.0-(player_intelligence[id]/100.0)
				if(player_b_fireball[id]>0) time_delay=random_float(0.5,8.0-(player_intelligence[id]/100.0))
			}
			else if(player_class[id] == Zabojca) time_delay*=2.0
			else if(player_class[id] == Paladyn) time_delay*=1.4
			
			cast_end[id]=halflife_time()+time_delay
			
			new bar_delay = floatround(time_delay,floatround_ceil)
			
			casting[id]=1
			
			message_begin( MSG_ONE, gmsgBartimer, {0,0,0}, id ) 
			write_byte( bar_delay ) 
			write_byte( 0 ) 
			message_end() 
		}
	}

znajdź:
if(player_class[id]==Hunter)
	{
		new clip,ammo
		new weapon = get_user_weapon(id,clip,ammo)	
		
		if(bow[id] == 1)
		{
			if((bowdelay[id] + 4.25 - float(player_intelligence[id]/25))< get_gametime() && button2 & IN_ATTACK)
			{
				bowdelay[id] = get_gametime()
				command_arrow(id) 
			}
			entity_set_int(id, EV_INT_button, (button2 & ~IN_ATTACK) & ~IN_ATTACK2)
		}

zamień na:
if(player_class[id]==Hunter)
	{
		new clip,ammo
		new weapon = get_user_weapon(id,clip,ammo)	
		
		if(bow[id] == 1)
		{
			if((bowdelay[id] + 8.50 - float(player_intelligence[id]/100))< get_gametime() && button2 & IN_ATTACK)
			{
				bowdelay[id] = get_gametime()
				command_arrow(id) 
			}
			entity_set_int(id, EV_INT_button, (button2 & ~IN_ATTACK) & ~IN_ATTACK2)
		}

Powinno pomóc :P
  • +
  • -
  • 0

#6 SzukamProDM

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:264
  • Lokalizacja:Sie Biora Dzieci?
Offline

Napisano 21.12.2009 14:52

@ thx, pomoglo;)

A wie moze ktos jak "ogarnac" ladowanie sie pancerzy u barby?^^ Bo jak sie ma 200inta i sie 3ma non stop nozyk to nie do zabicia;)
  • +
  • -
  • 0

#7 Radeon

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:166
  • Lokalizacja:US?
Offline

Napisano 21.12.2009 17:37

Jak za dużo linijek to dodaj entery (tylko po przecinku, nie przed)

#8 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 344
Godlike

  • Postów:3 563
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 21.12.2009 18:15

co do barby to znajdz sobie funkcje odpowiedzialna za ultra armor i tam ustaw sobie max3 + zmien formule ladowania na 7 sekund i nie bedzie zalezec od inteligencji
  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych