Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

return PLUGIN_CONTINUE - co robi?


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Marek_86

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:3
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 12.12.2009 21:45

Jak w temacie - wiem do czego służy PLUGIN_HANDLED, ale zastanawie mnie co robi PLUGIN_CONTINUE i kiedy go używać.
Prosiłbym o instrukcję i jeżeli można przykład użycia.
  • +
  • -
  • 0

#2 baku

    [M]anchester[U]nited

  • Przyjaciel

Reputacja: 455
Wszechobecny

  • Postów:1 054
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 12.12.2009 21:49

Przejscie do następnego działania kontynuacja po prostu ;x Jak się nie mylę ;P
  • +
  • -
  • 0

#3 Marek_86

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:3
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 12.12.2009 21:50

Przejscie do następnego działania kontynuacja po prostu ;x Jak się nie mylę ;P


No właśnie nie rozumiem po co go w ogóle użwyać, skoro nic nie zmienia.

Mam pytanie do konkretnego przykładu:
public Menu(id)
{
    new menu = menu_create("Menu" , "Handle");
    menu_additem(menu ,"cos", "1" , 0);
 
    menu_setprop(menu , MPROP_EXIT , MEXIT_ALL);
 
    menu_display(id , menu , 0);
 
    return PLUGIN_CONTINUE/PLUGIN_HANDLED;
}

Co się zmieni?
  • +
  • -
  • 0

#4 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 553
Godlike

  • Postów:11 976
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 12.12.2009 22:20

wyobraź to sobie inaczej w pierwszej funkcji jest pętla która wywołuje inną funkcję w tej drugiej funkcji jest tam jakiś warunek i dalej jakiś kod jeśli warunek będzie prawdziwy funkcja zwróci CONTINUE
czyli przejdzie do następnego obrotu pętli (nie jest to sprawdzone tylko moje przemyślenia :P)
  • +
  • -
  • 0

#5 Marek_86

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:3
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 12.12.2009 22:31

wyobraź to sobie inaczej w pierwszej funkcji jest pętla która wywołuje inną funkcję w tej drugiej funkcji jest tam jakiś warunek i dalej jakiś kod jeśli warunek będzie prawdziwy funkcja zwróci CONTINUE
czyli przejdzie do następnego obrotu pętli (nie jest to sprawdzone tylko moje przemyślenia :P)


Ok, rozumiem. Czekam na potwierdzenie teorii.
BTW. A w tym przykładzie który podałem(jest uruchamiany tylko przez komędę) będzie jakaś różnica pomięcy HANDLED a CONTINUE?
  • +
  • -
  • 0

#6 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 12.12.2009 23:14

przy łapaniu eventów silnika zwrócona wartość (PLUGIN_HANDLED, PLUGIN_HANDLED_MAIN, PLUGIN_CONTINUE)decyduje o wyniku

weźmy na przykład łapania wiadomości SayText przez zarejestrowanie komendy

register_clcmd("say test", "cmdTest");

funkcja cmdTest jest wywoływana tuż po użyciu i tuż przed wyświetleniem, zwracając w niej PLUGIN_HANDLED sprawisz, że wiadomość zostanie zatrzymana - test nie zostanie pokazana na czacie, zwróc CONTINUE i przetwarzanie nie zostanie zakłócona i pokaże się na czacie
  • +
  • -
  • 3




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych