Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Naprawienie

Plugin

Naprawienie

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 Misiaczek ;c

    /dev/null

  • Moderator

Reputacja: 1 678
Godlike

  • Postów:2 496
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Halemba
Offline

Napisano 11.12.2009 18:03

Witam, poszukuje pluginu który każdemu graczowi w hud pokazuje ilość hp jaką posiada(mam diablo moda i niektórzy maja po 300-400hp a Silnik HL obsługuje pokazywanie do 255)

napisałem takie cuś, lecz nie wiem czy to jest dobre:
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>

#define VERSION "0.1"

#define TASK_ZYCIE 9876556789

new g_iHudSync;

public plugin_init()
{
	register_plugin("Info o HP", VERSION, "Mis")
	g_iHudSync = CreateHudSyncObj()
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Fwd_PlayerSpawn_Post", 1)
	RegisterHam(Ham_Killed, "player", "Fwd_PlayerKilled_Pre", 0)
	register_logevent("startRundy", 2, "1=Round_Start");
}


public Fwd_PlayerSpawn_Post(id)
{
	if (task_exists(id+TASK_ZYCIE))
	remove_task(id+TASK_ZYCIE)
}

public Fwd_PlayerKilled_Pre(victim, attacker, shouldgib)
{
	if (task_exists(victim+TASK_ZYCIE))
	remove_task(victim+TASK_ZYCIE)
}

public startRundy(id)
{
	set_task(1.0, "Task_PokazZycie", id+TASK_ZYCIE, _, _, "b")
}

public Task_PokazZycie(id)
{
    id -= TASK_ZYCIE
    if (!is_user_alive(id))
    remove_task(id+TASK_ZYCIE)
    set_hudmessage(0, 150, 0, 0.05, 0.50, 0, 1.0, 1.0, 0.1, 0.2, -1)
    ShowSyncHudMsg(0, g_iHudSync, "Aktualnie masz %d HP!!", get_user_health(id))
}

Jeśli są tu jakieś błędy lub niedociągnięcia prosił bym o poprawę ;P
  • +
  • -
  • 0

#2 Vertricus

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1 549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 11.12.2009 18:22

A nie lepiej dodać do statusu tam gdzie pokazuje klasę itp? :)
Będzie ładniej wyglądać.
  • +
  • -
  • 0

#3 Misiaczek ;c

    /dev/null

  • Autor tematu
  • Moderator

Reputacja: 1 678
Godlike

  • Postów:2 496
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Halemba
Offline

Napisano 11.12.2009 19:06

Vertricus, w sumie można tylko jak? ;d

ale czy ten plugin jest poprawny?
  • +
  • -
  • 0

#4 Vertricus

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1 549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 11.12.2009 20:36

to nie plugin :) w sma diablo edytujesz
  • +
  • -
  • 0

#5 Misiaczek ;c

    /dev/null

  • Autor tematu
  • Moderator

Reputacja: 1 678
Godlike

  • Postów:2 496
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Halemba
Offline

Napisano 11.12.2009 22:24

wprowadziłem poprawke do taska bo znikłam po 1 sekundzie lecz został 1 błąd, a mianowicie, każdemu graczowi pisze:
Aktualnie masz 0 HP!!
a powinno każdemu pokazywać ilość jego HP :P

/*
Wymagane Moduły
*/
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>

/*
Wersja Pluginu
*/
#define VERSION "0.1.1"

/*
Unikatowy ID Tasku
*/
#define TASK_ZYCIE 9876556789

/*
Zmienne Globalne
*/
new g_iHudSync;

public plugin_init()
{
	register_plugin("Info o HP", VERSION, "Mis")
	g_iHudSync = CreateHudSyncObj()
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Fwd_PlayerSpawn_Post", 1)
	RegisterHam(Ham_Killed, "player", "Fwd_PlayerKilled_Pre", 0)
	register_logevent("startRundy", 2, "1=Round_Start");
}


public Fwd_PlayerSpawn_Post(id)
{
	if (task_exists(id+TASK_ZYCIE))
	remove_task(id+TASK_ZYCIE)
}

public Fwd_PlayerKilled_Pre(victim, attacker, shouldgib)
{
	if (task_exists(victim+TASK_ZYCIE))
	remove_task(victim+TASK_ZYCIE)
}

public startRundy(id)
{
	if (is_user_alive(id))
	return	
	set_task(1.0, "Task_PokazZycie", id+TASK_ZYCIE, _, _, "b")
}

public Task_PokazZycie(id)
{
    id -= TASK_ZYCIE
    if (is_user_alive(id))
    remove_task(id+TASK_ZYCIE)
    set_hudmessage(0, 150, 0, 0.05, 0.50, 0, 1.0, 1.0, 0.1, 0.2, -1)
    ShowSyncHudMsg(0, g_iHudSync, "Aktualnie masz %d HP!!", get_player_health(id))
}

  • +
  • -
  • 0

#6 Adi^

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:34
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Racibórz
Offline

Napisano 12.12.2009 08:52

1. Nie ma takiej funkcji jak get_player_health, jest get_user_health ;]
2. W if'ach nie robisz wcięc blokowych, kiedyś się pogubisz w tym.

Więc spróbuj pierwsze na pewno, a drugim się lepiej zajmij, potem będziesz szukać 500 linijek kodu, żeby znaleźć jedną głupotę ;P
  • +
  • -
  • 0

#7 Owner123

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 146
Zaawansowany

  • Postów:331
  • Lokalizacja:Barty ;]
Offline

Napisano 13.12.2009 12:25

Łap :)
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun> // zapomniałem dopisac ; p

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Owner"
new health

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	register_event("ResetHUD", "eReset", "b")
	register_event("Health", "eHealth", "b")
}

public ShowHp(id)
{
	health = get_user_health(id)
	set_hudmessage(255, 255, 42, 0.02, 0.88, 0, 6.0, 60.0)
	show_hudmessage(id, "Health: %s", health)
}
	
public eReset(id)
{
	if(is_user_alive(id))
	{
		ShowHp(id)
	}
}

public eHealth(id)
{
	if(is_user_alive(id))
	{
		ShowHp(id)
	}
}

Mam nadzieje że za dużo błędów nie zrobiłem ;P
  • +
  • -
  • 0

#8 ReKsiu

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:85
Offline

Napisano 13.12.2009 12:38

http://amxx.pl/topic...asa-vt19337.htm

Tutaj jest odpowiedź. Fajnie się to prezentuje.
  • +
  • -
  • 0

#9 Misiaczek ;c

    /dev/null

  • Autor tematu
  • Moderator

Reputacja: 1 678
Godlike

  • Postów:2 496
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Halemba
Offline

Napisano 13.12.2009 16:06

Poprawny Plugin jakby ktoś chciał
/*
Wymagane Moduły
*/
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>

/*
Wersja Pluginu
*/
#define VERSION "0.1.1"

/*
Unikatowy ID Tasku
*/
#define TASK_ZYCIE 9876556789

/*
Zmienne Globalne
*/
new g_iHudSync;

public plugin_init()
{
    register_plugin("Info o HP", VERSION, "Mis")
    g_iHudSync = CreateHudSyncObj()
    RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Fwd_PlayerSpawn_Post", 1)
    RegisterHam(Ham_Killed, "player", "Fwd_PlayerKilled_Pre", 0)
    register_logevent("startRundy", 2, "1=Round_Start");
}


public Fwd_PlayerSpawn_Post(id)
{
    if (task_exists(id+TASK_ZYCIE))
    remove_task(id+TASK_ZYCIE)
}

public Fwd_PlayerKilled_Pre(victim, attacker, shouldgib)
{
    if (task_exists(victim+TASK_ZYCIE))
    remove_task(victim+TASK_ZYCIE)
}

public startRundy(id)
{
    if (is_user_alive(id))
    return   
    set_task(1.0, "Task_PokazZycie", id+TASK_ZYCIE, _, _, "b")
}

public Task_PokazZycie(id)
{
    id -= TASK_ZYCIE
    if (is_user_alive(id))
    remove_task(id+TASK_ZYCIE)
    set_hudmessage(0, 150, 0, 0.05, 0.50, 0, 1.0, 1.0, 0.1, 0.2, -1)
    ShowSyncHudMsg(0, g_iHudSync, "Aktualnie masz %i HP!!", get_user_health(id))
}

Wystarczyło zamienić
%d
na
%i
:PP
  • +
  • -
  • 0

#10 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 657
Wszechmogący

  • Postów:2 862
Offline

Napisano 14.12.2009 19:00

Mi$^, nie zmieniaj ziemniaka na kartofla bo nie bedzie dzialac
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Naprawienie

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych