/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #define PLUGIN "cmdrate" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "jarski" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) } public client_connect(id) { new cmdrate[32] get_user_info(id, "cl_cmdrate", cmdrate, 31) if(cmdrate[id] < 65) { client_cmd(id,"cl_cmdrate 65") } return PLUGIN_HANDLED }
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Plugin wymuszający cl_cmdrate
#1
Napisano 08.12.2009 12:34
#2
Napisano 08.12.2009 12:52
#3
Napisano 08.12.2009 13:17
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #define PLUGIN "cmdrate" #define VERSION "1.1" #define AUTHOR "jarski" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) } public client_connect(id) { if(get_cvar_num("cl_cmdrate") < 65) { client_cmd(id,"cl_cmdrate 65") } return PLUGIN_HANDLED }Czy get_cvar_string(), get_cvar_num(), get_cvar_float() "biorą" tylko zmienne po stronie serwera? To mój pierwszy plugin, więc proszę o dalsze wskazówki.
#4
Napisano 08.12.2009 13:22
Jak dla steam to uzyj: query_client_cvar
#5
Napisano 08.12.2009 15:37
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #define PLUGIN "cmdrate" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "jarski" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) } public client_connect(id) { query_client_cvar(id, "cl_cmdrate", "new_cmdrate") } public new_cmdrate(id, const cvar[], const value[]) { if(value[id] < 65) { client_cmd(id,"cl_cmdrate 65") } return PLUGIN_HANDLED }
#6
Napisano 08.12.2009 19:29
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #define PLUGIN "cmdrate" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "jarski" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) } public client_connect(id) { query_client_cvar(id, "cl_cmdrate", "new_cmdrate") } public new_cmdrate(id, const cvar[], const value[]) { new Float:val=str_to_float(value); if(val < 65) { client_cmd(id,"cl_cmdrate 65") } return PLUGIN_HANDLED }
Dzięki za odpowiedzi. Serwer jest steam/nonsteam. Napisałem coś takiego, ale wciąż nie działa. Mógłby mi ktoś wyjaśnić gdzie robię błąd?
... new Float:val=str_to_float(value); if(val < 65) ...
IP: ts3.cserwerek.pl
#7
Napisano 09.12.2009 16:41
[ Dodano: 09-12-2009, 17:43 ]
Jednak nie działa do końca dobrze, bo w konsoli dużo komunikatów "dropped" (opuścił grę). Praktycznie sami steamowcy grali (może jedna osoba non steam). Jeżeli nie da się napisać pluginu to trudno
Osobom, które nie mogą się połączyć pisze w konsoli:
Could not establish connection to Steam servers (steamclient2).
Connecting to 85.232.244.14:27115...
Connection accepted by 85.232.244.14:27115
Host_Error: UserMsg: Not Present on Client
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych