Witam
Staram sie poprawic bledy na DiabloModzie i potrzebuje troche pomocy. Jestem juz troche zmeczony bo sporo czasu juz na to poswiecilem, a tak naprawdę to ze mnie noob w tych sprawach, ale jakos mi idzie.
Problem polega na tym, ze ktores klasy potrafia niszczyc skrzynki (mam nadzieje, ze tak jest)... Dokladnie nie wiem, ktore, ale podejrzewam ze Lowca z kuszy i Ninja z Noza (ten ktorym rzuca).
Ma ktos moze jakis poradniczek na to ?
Z gory dziekuje i pozdrawiam.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Niszczenie Skrzynek
Temat rozp.
Miniuwa
, 06.12.2009 22:21
5 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 06.12.2009 22:21
#2
Napisano 06.12.2009 22:48
to przez to ze miczu chcial zeby mozna bylo z ww noza i kuszy rozwalic szybe ale szyby i te skrzynki maja takie samo id wiec niestety skrzynki tez da sie rozwalac (a z drugiej strony jesli to samo id to czemu z broni szybe mozna rozwalic a skrzynki nie?) musisz chyba znalezc dokladne id bytu i poszukac w sma
#3
Napisano 06.12.2009 22:52
trzeba sprawdzić czy dany byt (skrzynka) jest klasy przypisanej do bytu najbliższego BombSite`u, bo wtedy są one zniszczalne, ale jedynie przez c4 co dla silnika nie ma znaczenia :>
#5
Napisano 07.12.2009 00:09
http://amxx.pl/post65829.htm
tak, i co z tym? mam cos zmienic gdzies?
@down, a wez napisz w jakim plik etc. bo ja poczatkujacy.
#6
Napisano 07.12.2009 00:23
Może zamień funkcję public touchbreakable(ent1, ent2) na taką:
public touchbreakable(ent1, ent2) { new name[32],breakable,ent entity_get_string(ent1,EV_SZ_classname,name,31) if(equali(name,"func_breakable")) { breakable=ent1 ent=ent2 } else { breakable=ent2 ent=ent1 } if (entity_get_float(breakable, EV_FL_takedamage)!=0.0) { new Float: b_hp = entity_get_float(breakable,EV_FL_health) if(b_hp>80) entity_set_float(breakable,EV_FL_health,b_hp-50.0) else dllfunc(DLLFunc_Use,breakable,ent) } entity_get_string(ent,EV_SZ_classname,name,31) if(equali(name,"throwing_knife")) { emit_sound(ent, CHAN_ITEM, "weapons/knife_hitwall1.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM) } else remove_entity(ent) }
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych