Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Niszczenie Skrzynek


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Miniuwa

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:6
  • Lokalizacja:Piła
Offline

Napisano 06.12.2009 22:21

Witam

Staram sie poprawic bledy na DiabloModzie i potrzebuje troche pomocy. Jestem juz troche zmeczony bo sporo czasu juz na to poswiecilem, a tak naprawdę to ze mnie noob w tych sprawach, ale jakos mi idzie.

Problem polega na tym, ze ktores klasy potrafia niszczyc skrzynki (mam nadzieje, ze tak jest)... Dokladnie nie wiem, ktore, ale podejrzewam ze Lowca z kuszy i Ninja z Noza (ten ktorym rzuca).

Ma ktos moze jakis poradniczek na to ?

Z gory dziekuje i pozdrawiam.
  • +
  • -
  • 0

#2 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 344
Godlike

  • Postów:3 563
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 06.12.2009 22:48

to przez to ze miczu chcial zeby mozna bylo z ww noza i kuszy rozwalic szybe ale szyby i te skrzynki maja takie samo id wiec niestety skrzynki tez da sie rozwalac (a z drugiej strony jesli to samo id to czemu z broni szybe mozna rozwalic a skrzynki nie?) musisz chyba znalezc dokladne id bytu i poszukac w sma
  • +
  • -
  • 0

#3 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 06.12.2009 22:52

trzeba sprawdzić czy dany byt (skrzynka) jest klasy przypisanej do bytu najbliższego BombSite`u, bo wtedy są one zniszczalne, ale jedynie przez c4 co dla silnika nie ma znaczenia :>
  • +
  • -
  • 0

#4 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 742
Godlike

  • Postów:6 881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 06.12.2009 23:04

http://amxx.pl/post65829.htm
  • +
  • -
  • 0

#5 Miniuwa

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:6
  • Lokalizacja:Piła
Offline

Napisano 07.12.2009 00:09

http://amxx.pl/post65829.htm


tak, i co z tym? mam cos zmienic gdzies?

@down, a wez napisz w jakim plik etc. bo ja poczatkujacy.
  • +
  • -
  • 0

#6 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 742
Godlike

  • Postów:6 881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 07.12.2009 00:23

Może zamień funkcję public touchbreakable(ent1, ent2) na taką:

public touchbreakable(ent1, ent2)
{
	new name[32],breakable,ent
	entity_get_string(ent1,EV_SZ_classname,name,31)
	if(equali(name,"func_breakable"))
	{
		breakable=ent1
		ent=ent2
	}
	else
	{
		breakable=ent2
		ent=ent1
	}
	if (entity_get_float(breakable, EV_FL_takedamage)!=0.0)
	{
		new Float: b_hp = entity_get_float(breakable,EV_FL_health)
		if(b_hp>80) entity_set_float(breakable,EV_FL_health,b_hp-50.0)
		else dllfunc(DLLFunc_Use,breakable,ent)
	}
	
	entity_get_string(ent,EV_SZ_classname,name,31)
	if(equali(name,"throwing_knife"))
	{
		emit_sound(ent, CHAN_ITEM, "weapons/knife_hitwall1.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
	}
	else remove_entity(ent)
}

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych