Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

bomb_sound wav na mp3


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 dezmontnikus

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:65
  • Lokalizacja:kontownia
Offline

Napisano 29.11.2009 13:40

Czy jest możliwe przerobienie tego pluginu na odtwarzanie mp3.

#include <amxmodx>
#include <csx>

#define PLUGIN "Bomb Sound"
#define VERSION "0.1"
#define AUTHOR "don't know"


#define MUZYCZKA1 "misc/bomba1"
#define MUZYCZKA2 "misc/bomba2"
#define MUZYCZKA3 "misc/bomba3"
#define czas 10


new g_c4timer, pointnum;
new bool:b_planted = false;

new g_msgsync;
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN,VERSION,AUTHOR);

pointnum = get_cvar_pointer("mp_c4timer");

register_logevent("newRound", 2, "1=Round_Start");
register_logevent("endRound", 2, "1=Round_End");
register_logevent("endRound", 2, "1&Restart_Round_");

g_msgsync = CreateHudSyncObj();
}

public newRound()
{
g_c4timer = -1;
remove_task(652450);
b_planted = false;
}

public endRound()
{
g_c4timer = -1;
remove_task(652450);
}

public bomb_planted()
{
b_planted = true;
g_c4timer = get_pcvar_num(pointnum);
dispTime()
set_task(1.0, "dispTime", 652450, "", 0, "b");
}

public bomb_defused()
{
if(b_planted)
{
remove_task(652450);
b_planted = false;
}

}

public bomb_explode()
{
if(b_planted)
{
remove_task(652450);
b_planted = false;
}

}

public dispTime()
{
if(!b_planted)
{
remove_task(652450);
return;
}


if(g_c4timer >= 0)
{
if(g_c4timer > 13) {
set_hudmessage(0, 150, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);
}
else if(g_c4timer > 7) {
set_hudmessage(150, 150, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);
if(g_c4timer == czas) {

new rand = random_num(0,3)

client_cmd(0, "stopsound")

switch(rand)
{
case 0: client_cmd(0,"spk misc/bomba1.wav")
case 1: client_cmd(0,"spk misc/bomba2.wav")
case 2: client_cmd(0,"spk misc/bomba3.wav")



}

}
}
else {
set_hudmessage(150, 0, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);
}

ShowSyncHudMsg(0, g_msgsync, "C4: %d", g_c4timer);

--g_c4timer;
}

}

public plugin_precache()
{
precache_sound("misc/bomba1.wav")
precache_sound("misc/bomba2.wav")
precache_sound("misc/bomba3.wav")


return PLUGIN_CONTINUE

}

będę bardzo wdzięczny za pomoc. :help:
  • +
  • -
  • 0

#2 wazniaK

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:85
  • GG:
  • Lokalizacja:Opoczno
Offline

Napisano 29.11.2009 13:42

spróbuj tego :)

#include <amxmodx>
#include <csx>

#define PLUGIN "Bomb Sound"
#define VERSION "0.1"
#define AUTHOR "niewiadomo"

#define czas 12

new g_c4timer, pointnum;
new bool:b_planted = false;

new g_msgsync;

public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN,VERSION,AUTHOR);

pointnum = get_cvar_pointer("mp_c4timer");

register_logevent("newRound", 2, "1=Round_Start");
register_logevent("endRound", 2, "1=Round_End");
register_logevent("endRound", 2, "1&Restart_Round_");

g_msgsync = CreateHudSyncObj();
}

public newRound()
{
g_c4timer = -1;
remove_task(652450);
b_planted = false;
}

public endRound()
{
g_c4timer = -1;
remove_task(652450);
}

public bomb_planted()
{
b_planted = true;
g_c4timer = get_pcvar_num(pointnum);
dispTime()
set_task(1.0, "dispTime", 652450, "", 0, "b");
}

public bomb_defused()
{
if(b_planted)
{
remove_task(652450);
b_planted = false;
}

}

public bomb_explode()
{
if(b_planted)
{
remove_task(652450);
b_planted = false;
}

}

public dispTime()
{
if(!b_planted)
{
remove_task(652450);
return;
}


if(g_c4timer >= 0)
{
if(g_c4timer > 29) {
set_hudmessage(0, 255, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);
}
else if(g_c4timer > 10) {
set_hudmessage(255, 69, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);
if(g_c4timer == czas) {
client_cmd(0, "mp3 play sound/misc/bomba00.mp3")
}
}
else if(g_c4timer > 59) {
set_hudmessage(150, 0, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);
}

ShowSyncHudMsg(0, g_msgsync, "C4: %d", g_c4timer);

--g_c4timer;
}

}

public plugin_precache()
{
precache_generic("sound/misc/bomba00.mp3")
return PLUGIN_CONTINUE

}


#3 orgaNizm.

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:58
  • GG:
  • Lokalizacja:Oświęcim
Offline

Napisano 29.11.2009 13:43

#include <amxmodx> 
#include <csx> 

#define PLUGIN "Bomb Sound" 
#define VERSION "0.1" 
#define AUTHOR "don't know" 


#define MUZYCZKA1 "misc/bomba1" 
#define MUZYCZKA2 "misc/bomba2" 
#define MUZYCZKA3 "misc/bomba3" 
#define czas 10 


new g_c4timer, pointnum; 
new bool:b_planted = false; 

new g_msgsync; 
public plugin_init() 
{ 
register_plugin(PLUGIN,VERSION,AUTHOR); 

pointnum = get_cvar_pointer("mp_c4timer"); 

register_logevent("newRound", 2, "1=Round_Start"); 
register_logevent("endRound", 2, "1=Round_End"); 
register_logevent("endRound", 2, "1&Restart_Round_"); 

g_msgsync = CreateHudSyncObj(); 
} 

public newRound() 
{ 
g_c4timer = -1; 
remove_task(652450); 
b_planted = false; 
} 

public endRound() 
{ 
g_c4timer = -1; 
remove_task(652450); 
} 

public bomb_planted() 
{ 
b_planted = true; 
g_c4timer = get_pcvar_num(pointnum); 
dispTime() 
set_task(1.0, "dispTime", 652450, "", 0, "b"); 
} 

public bomb_defused() 
{ 
if(b_planted) 
{ 
remove_task(652450); 
b_planted = false; 
} 

} 

public bomb_explode() 
{ 
if(b_planted) 
{ 
remove_task(652450); 
b_planted = false; 
} 

} 

public dispTime() 
{ 
if(!b_planted) 
{ 
remove_task(652450); 
return; 
} 


if(g_c4timer >= 0) 
{ 
if(g_c4timer > 13) { 
set_hudmessage(0, 150, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1); 
} 
else if(g_c4timer > 7) { 
set_hudmessage(150, 150, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1); 
if(g_c4timer == czas) { 

new rand = random_num(0,3) 

client_cmd(0, "stopsound") 

switch(rand) 
{ 
case 0: client_cmd(0,"spk misc/bomba1.mp3") 
case 1: client_cmd(0,"spk misc/bomba2.mp3") 
case 2: client_cmd(0,"spk misc/bomba3.mp3") 



} 

} 
} 
else { 
set_hudmessage(150, 0, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1); 
} 

ShowSyncHudMsg(0, g_msgsync, "C4: %d", g_c4timer); 

--g_c4timer; 
} 

} 

public plugin_precache() 
{ 
precache_sound("misc/bomba1.mp3") 
precache_sound("misc/bomba2.mp3") 
precache_sound("misc/bomba3.mp3") 


return PLUGIN_CONTINUE 

}
Jeszcze musisz sound na mp3 przerobić.
  • +
  • -
  • 0

#4 dezmontnikus

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:65
  • Lokalizacja:kontownia
Offline

Napisano 29.11.2009 13:48

DZIĘKI STARY :D jak będzie działać masz pomógł!

[ Dodano: 29-11-2009, 13:58 ]
Już widzę ze nie będzie działać. :/ zamiast spk powinno być mp3 a nie wav

case 0: client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/bomba1.mp3")
case 1: client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/bomba2.mp3")
case 2: client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/bomba3.mp3")

Chyba tak
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych