Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Napisał na czacie


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 553
Godlike

  • Postów:11 976
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 25.11.2009 20:09

Chodzi mi o jakaś funkcje który wywoływała się tylko wtedy gdy ktoś napisze coś na czacie nie chodzi mi o to gdy naciśnie klawisz do pisania ale gdy już wszystko napisze i to zatwierdzi
  • +
  • -
  • 0

#2 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 742
Godlike

  • Postów:6 881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 25.11.2009 20:12

yyy...

register_clcmd("say", "odpalana_funkcja")
register_clcmd("say_team", "odpalana_funkcja")

  • +
  • -
  • 0

#3 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Autor tematu
  • Administrator

Reputacja: 6 553
Godlike

  • Postów:11 976
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 25.11.2009 20:17

własnie nie o to chodziło ;P chce wywołać funkcje gdy gracz wyśle to co napisał
  • +
  • -
  • 0

#4 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 742
Godlike

  • Postów:6 881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 25.11.2009 20:17

własnie nie o to chodziło ;P chce wywołać funkcje gdy gracz wyśle to co napisał

a to niby kiedy jest wysyłane wg ciebie ??
  • +
  • -
  • 0

#5 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Autor tematu
  • Administrator

Reputacja: 6 553
Godlike

  • Postów:11 976
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 25.11.2009 20:21

eee gdy ma pod y say to naciska y i coś pisze naciska a wysłać to może i za 20 sekund a funkcja się uruchomi i nic nie zrobi chyba że źle zrozumiałem jak działa say i say_team
  • +
  • -
  • 0

#6 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 742
Godlike

  • Postów:6 881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 25.11.2009 20:25

To jest uruchamiane dokładnie tak jak chcesz.

Wciskasz bind (powiedzmy "y") piszesz coś i piszesz a na koniec naciskasz ENTER i jest wysyłana komenda "say Jakis tekst" (czy say "Jakis tekst" czy "say ^"Jakis tekst^""; nie pamiętam).
To samo uzyskasz po wpisaniu w konsoli say "Jakis tekst".

A tego twojego rozumowania to nie rozumiem.
Wg ciebie najpierw jest wysyłana komenda "say" a potem dosyłane są kolejne literki ?
  • +
  • -
  • 0

#7 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Autor tematu
  • Administrator

Reputacja: 6 553
Godlike

  • Postów:11 976
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 25.11.2009 21:12

no to teraz mam problem jak rozpoznać że gracz rozpoczął pisane chyba że da się sprawdzić do jakiego klawisza jest przypisana komenda say
  • +
  • -
  • 0

#8 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 742
Godlike

  • Postów:6 881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 25.11.2009 21:42

no to teraz mam problem jak rozpoznać że gracz rozpoczął pisane chyba że da się sprawdzić do jakiego klawisza jest przypisana komenda say

No tego to akurat zrobić nie możesz.

Chyba że wymusisz na chama bind przykładowo y:
bind "y" "jakas_komenda; wait; messagemode"

I przechwycisz "jakas_komenda"


No chyba że da się przechwycić "messagemode"
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych