Nie wiem dlaczego od dzis co zmieni sie mapke strasznie dlugo trwa zmiana. Nie ma jeszcze tego paska co przechodzi przy ladowaniu. Czasem trzeba czekac nawet 30 sek
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Dluga zmiana mapy
Temat rozp.
marcel
, 19.11.2009 18:36
9 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 19.11.2009 18:36
#2
Napisano 19.11.2009 19:19
a co mowia logi?
#3
Napisano 19.11.2009 19:25
nic ciekawego:
L 11/19/2009 - 18:14:30: [mapsmenu.amxx] Vote: "cineQ.<66><STEAM_0:1:27481198><>" vote maps (map#1 "de_dust2") (map#2 "de_nuke") (map#3 "de_inferno") (map#4 "") L 11/19/2009 - 18:14:33: [spree.amxx] 6->8 L 11/19/2009 - 18:14:33: [spree.amxx] (2)6->8 L 11/19/2009 - 18:14:37: [spree.amxx] 5->7 L 11/19/2009 - 18:14:37: [spree.amxx] (2)5->7 L 11/19/2009 - 18:14:38: [spree.amxx] 3->9 L 11/19/2009 - 18:14:38: [spree.amxx] (2)3->9 L 11/19/2009 - 18:14:42: [mapsmenu.amxx] Vote: Voting successful. Map will be changed to de_dust2 L 11/19/2009 - 18:14:43: [spree.amxx] 5->6 L 11/19/2009 - 18:14:43: [spree.amxx] (2)5->6 L 11/19/2009 - 18:14:49: [spree.amxx] 2->4 L 11/19/2009 - 18:14:49: [spree.amxx] (2)2->4 L 11/19/2009 - 18:14:51: [mapsmenu.amxx] Vote: Result accepted L 11/19/2009 - 18:15:22: [spree.amxx] 6->10 L 11/19/2009 - 18:15:22: [spree.amxx] (2)6->10 L 11/19/2009 - 18:15:27: -------- Mapchange to de_dust2 -------- L 11/19/2009 - 18:15:27: [M_Antirusher_2.4.amxx] <<Uruchomiono M_Antirusher 2.4>> L 11/19/2009 - 18:15:28: [admin.amxx] Login: "cineQ.<66><STEAM_0:1:27481198><>" became an admin (account "STEAM_0:1:27481198") (access "abcdefghijklmnopqrstu") (address "95.49.184.92") L 11/19/2009 - 18:15:28: [admin.amxx] Login: "cineQ.<66><STEAM_0:1:27481198><>" became an admin (account "STEAM_0:1:27481198") (access "abcdefghijklmnopqrstu") (address "95.49.184.92") L 11/19/2009 - 18:15:52: [spree.amxx] 6->5 L 11/19/2009 - 18:15:52: [spree.amxx] (2)6->5 L 11/19/2009 - 18:15:54: [spree.amxx] 6->8 L 11/19/2009 - 18:15:54: [spree.amxx] (2)6->8 L 11/19/2009 - 18:16:02: [spree.amxx] 3->5
#4
Napisano 19.11.2009 19:30
server.cfg
mp_chattime 0
#5
Napisano 19.11.2009 20:38
Mam tak ustawione od zawsze. Na poczatku dobrze sie zmienialo. Od dzis jakies problemy sa
#6
Napisano 19.11.2009 23:32
Masz na serwerze amxbansa? Jesli tak to sprobuj dla testow go wylaczyc lub nawet w modules.ini wylaczyc modul mysql.
#7
Napisano 20.11.2009 05:34
Dopisze sie do problemu...
Postawilam jakis czas temu cspl#2 DM wszyscy na wszystkich, pluginów laczacych sie z baza danych brak, logi nic nie mowia (sa czyste) a zmiana mapy trwa ok 20s...
Wyglada to tak, ze znika mapa (czyli to juz po chattime) pojawia sie pasek ladowania i zanim zacznie sie wczytywac (brak jakiejkolwiek kreski) trzeba odczekac dokladnie 17s...
Maszyna na ktorej stoi serwer dziala poprawnie bo stojace na nim serwery cspl#1, cspl#3 TrM i cspl#4 cs:s dzialaja bez zarzutu.
KONFIGURACJA DeathMatch Version 2.1.2
amxx.cfg
Prosilabym o pomoc
Postawilam jakis czas temu cspl#2 DM wszyscy na wszystkich, pluginów laczacych sie z baza danych brak, logi nic nie mowia (sa czyste) a zmiana mapy trwa ok 20s...
Wyglada to tak, ze znika mapa (czyli to juz po chattime) pojawia sie pasek ladowania i zanim zacznie sie wczytywac (brak jakiejkolwiek kreski) trzeba odczekac dokladnie 17s...
Maszyna na ktorej stoi serwer dziala poprawnie bo stojace na nim serwery cspl#1, cspl#3 TrM i cspl#4 cs:s dzialaja bez zarzutu.
KONFIGURACJA DeathMatch Version 2.1.2
amxx.cfg
csdm_active 1 // Włacza CSDM csdm_freeze_time 2.0 // Ustawia czas ochrony gracza przed zabiciem w momencie ożywienia po śmierci, w sekundach. csdm_add_items 0 // Ustawia tryb gry. Jeśli 0 to po każdym pojawieniu się na mapie wyświetla się menu z wyborem broni. Jeśli 1 - trzeba znajdować przedmioty na mapie. csdm_random_spawns 1 // Ustawia czy gracze pojawiają sie na mapie w przypadkowych miejscach po śmierci ( 0 -nie, 1 - tak, losowo) csdm_kill_all 1 // Jesli 1, friendly fire (strzelanie do swoich) jest włączone a twoim zadaniem jest zabić każdego (każdy na każdego) csdm_drop_weapons 1 // Jeśli 1, gracze mogą upuszczać broń na ziemię i ją podnieść. Jeśli 0, broń natychmiast znika po wyrzuceniu z rąk. csdm_delete_time 3.0 // Definiuje czas w sekundach jaki przedmioty zostają na mapie po pojawieniu się /upuszczeniu, po tym czasie są usuwane. 0=na stałe zostają, za wyjątkiem plecaków, które zostają na mapie xx sekund. csdm_auto_equip 1 // Jeśli 1, gracz automatycznie dostanie pancerz po pojawieniu się na mapie. csdm_auto_gren 1 // Jeśli 1, gracz automatycznie dostanie granaty po pojawieniu się na mapie. csdm_spawn_protect 1 // Jeśli 0: Nie ochraniaj gracza po respawnie. Jeśli 1: Ochraniaj w sposób normalny (póki się nie ruszysz albo strzelisz). Jeśli 2: ochrona zostaje bez względu na wszysto do chwili wygaśnięcia csdm_auto_drop 1 // Jeśli 1, gracz automatycznie wyrzuci broń trzymaną w rękach jeśli wybierze inną w menucsdm.cfg
;CSDM Configuration File ; Default settings by BAILOPAN ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; ;You must be running the Main plugin for this section ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; [settings] ;Sets whether CSDM is enabled or not. enabled = 1 ;Sets whether or not players should be stripped of weapons on round start ; (excludes knife) strip_weapons = 1 ;Sets how long weapons should stay on the ground for after being dropped ;in seconds. note that enabling this can create lots of lag for clients ; AND server. 0 is immediate, -1 is infinite. weapons_stay = 3 ;Sets the spawn mode. ; "none" - users spawn at normal map spawn points ; "preset" - csdm_spawn_preset.amxx required, uses predefined spawns in config files ; -- others may be supplied by 3rd party plugins spawnmode = preset ;Sets whether the bomb is removed remove_bomb = 1 ;Sets the spawn waiting time spawn_wait_time = 0.75 ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; ;You must be running the FFA plugin for this section ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; [ffa] ;Set whether free for all mode is enabled by default enabled = 1 ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; ;You must be running the Misc plugin for this section ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; [misc] ;Map objectives are removed by their flags. ; a - as_ maps ; b - buyzones are removed ; c - cs_ maps ; d - de_ maps remove_objectives = abcd ;Blocks people from using all buy commands block_buy = 1 ;Auto-refills ammo when it gets depleted ammo_refill = 1 ;Says a radio command to a player when they respawn spawn_radio_msg = 0 ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; ;You must be running the ticketing plugin for this section ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; [ticketing] ;Is round ticketing enabled? enabled = 0 ;Number of times a team can have players respawn before they stop ; being able to respawn tickets = 150 ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; ;You must be running the protection plugin for this section ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; [protection] ;Is spawn protection enabled? enabled = 0 ;Colors of glow shell, leave this in quotes ;The digits are R, G, B, A where A is the alpha transparency ; (as A gets higher, the glow shell is thicker) colors = "0 255 0 200" ;Number of seconds someone is respawned for. time = 2 ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; ;You must be running the equip plugin for these sections ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; [equip] ;Equip Menu flags: ; p - primary ; s - secondary ; a - armor ; g - grenade ; b - buy menus = psag ;Autoitem flags: ; a - armor ; h - helmet ; g - grenades ; d - defusekit (CTs only!) ; n - nightvision autoitems = ahg ;Grenade flags: ; f - flashbang ; h - he grenade ; s - smoke grenade grenades = h ;Sets number of flashbangs given if ; grenades are enabled fnadesnum = 1 ;;;;;;;;;;;;;;;; ;;WEAPON MENUS;; ;;;;;;;;;;;;;;;; ;Format for weapon menus is: ;shortname "Display Name" menupage ;Change the '1' to a '0' to block the weapon ;Removing or moving things ; from the list will change the order of the menus! [secondary] usp USP 1 glock18 Glock 1 deagle Deagle 1 p228 P228 1 elite Elite 1 fiveseven "Five Seven" 1 [primary] m4a1 M4A1 1 ak47 AK47 1 aug AUG 1 sg552 SG552 1 galil Galil 1 famas Famas 1 scout Scout 1 awp AWP 1 sg550 SG550 1 m249 M249 1 g3sg1 G3SG1 1 ump45 "UMP 45" 1 mp5navy "MP5 Navy" 1 m3 M3 1 xm1014 XM1014 1 tmp TMP 1 mac10 "Mac 10" 1 p90 P90 1 ;List weapons here the bots can randomly have ;The short name must match one in the list above [botsecondary] deagle usp [botprimary] ak47 m4a1 awp galil aug ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; ;You must be running the item mode plugin for this section ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; [items] ;Is item mode enabled? enabled = 0 ;If set to 1, players will drop a pack of goodies when they die. drop_packs = 1 ;Sets the number of armor given by a battery. Default is 15. battery = 15 ;Sets the number of health given by a medkit. Default is 15. medkit = 15 ;Sets the time to wait for an item to reappear on its place. Default is 20 (0 = permanent) item_time = 20 ;Sets how long packs stay on the ground. (Max is 30 seconds) drop_time = 20 ;Remove semicolons to restrict any of the following items ; or add the short weapon names of the weapons you want to restrict (m4a1, ak47, awp ...) [item_restrictions] ;longjump ;medkit ;battery ;pistolammo ;rifleammo ;shotammo ;smgammo ;awpammo ;paraammo ;fullammo ;armorplugins-csdm.ini
;rename this file to disabled-csdm.ini to turn it off. ;rename it back to plugins-csdm.ini to turn it on. ;put a semi-colon in front of a plugin to disable it. ;add the word debug after a plugin to place it in debug mode ; for example: csdm_main.amxx debug ;remove a semi-colon to re-enable a plugin ;Main plugin, required for most cases csdm_main.amxx ;Weapons and equipment menus csdm_equip.amxx ;Enables preset spawning and the preset spawning editor ;Map config files are located in configs/csdm csdm_spawn_preset.amxx spawn_editor.amxx ;Miscellanious extra features, such as ammo refills ; and objective removals csdm_misc.amxx ;Spawn protection csdm_protection.amxx ;Adds free-for-all mode (must be enabled in csdm.cfg too) csdm_ffa.amxx ;Round ticketing mode, like FireArms. First team to use all ; of their death points loses the ability to respawn. ; (must be enabled in csdm.cfg too) ;csdm_tickets.amxx ;Item mode (from CSDM1) ;Must be enabled in csdm.cfg as well (at the very bottom) ;There is currently no item editor! ;csdm_itemmode.amxx
Prosilabym o pomoc
#8
Napisano 20.11.2009 06:46
Mialem amxbansa, ale na www pokazywal bany, a na serwie nie banowal, to go wylaczylem. Takze jest wylaczony Co moze byc przyczyna?
#9
Napisano 30.11.2009 06:33
U mnie juz problem zostal rozwiazany
Serwer stoi na shootersach a im przeszkadza drastycznie komenda
Mam nadzieje, ze komus pomoglam. Pozdrawiam
Serwer stoi na shootersach a im przeszkadza drastycznie komenda
mapchangecfgfile "server.cfg"w serwer.cfg Po usunieciu jej wszystko dziala jak nalezy
Mam nadzieje, ze komus pomoglam. Pozdrawiam
#10
Napisano 30.11.2009 14:58
dopisz w server.cfg
mp_chattime 0
i po sprawie
i zobacz czy nie masz czegoś w plugins ini namieszane
mp_chattime 0
i po sprawie
i zobacz czy nie masz czegoś w plugins ini namieszane
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych