Witam może ktoś usunąć smugi za granatem
Frostnade / Granat zamrażającyZałączone pliki
-
FrostNade.sma 8,9 KB
9 Ilość pobrań
FrostNade.amxx
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Najlepsza odpowiedź Gemowiec , 12.02.2024 21:31
Usuwasz konkretnie tę linię
fm_set_rendering(entity,kRenderFxGlowShell, iColors[0], iColors[1], iColors[2], kRenderNormal, 16);
Ok bardzo pomogłeś dziękuje
Przejdź do postuNapisano 25.01.2024 15:53
Witam może ktoś usunąć smugi za granatem
Frostnade / Granat zamrażającyNapisano 25.01.2024 16:56
message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY); write_byte(TE_BEAMFOLLOW); write_short(entity); // entity write_short(gTrail); // sprite write_byte(20); // life write_byte(10); // width write_byte(iColors[0]); // red write_byte(iColors[1]); // green write_byte(iColors[2]); // blue write_byte(255); // brightness message_end();I te linijki, żeby posprzątać pozostałe rzeczy związane ze smugą
new gTrail; new const gModelTrail[] = "sprites/lgtning.spr" gTrail = precache_model(gModelTrail)
Napisano 25.01.2024 19:19
Ok dziękuje działa a dałoby radę również usunąć podświetlenie granatu ?
Użytkownik Gemowiec edytował ten post 25.01.2024 19:21
Napisano 26.01.2024 00:14
fm_set_rendering(entity,kRenderFxGlowShell, iColors[0], iColors[1], iColors[2], kRenderNormal, 16);
Napisano 12.02.2024 21:31 Najlepsza odpowiedź
Usuwasz konkretnie tę linię
fm_set_rendering(entity,kRenderFxGlowShell, iColors[0], iColors[1], iColors[2], kRenderNormal, 16);
Ok bardzo pomogłeś dziękuje
Napisano 13.02.2024 07:21
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych